Bahadır AKKUZU ‘yu kaybettik.


Bahadır AKKUZU ‘yu kaybettik.   Türk rock müziğinin kilometretaşlarından birisi daha gitti.  Ben yirmi yıla yakın süredir tanıyordum.  Benim için gerçek bir  abi idi.   Derdimi paylaşır,  sevgisi ile yumuşatırdı.

hala şokdayım.

Güzel ülkem  güzel bir insanı  kaybetti.  Çok üzgünüm.  Başımız sağolsun.  Ailesine sabır diliyorum.

Cenaze töreni, cumartesi günü  Ataköy 5.Kısım Camiisinde yapılacaktır.  Ben katılıyorum.

Bahadır AKKUZU, Kurtalan Ekspres

Bahadır AKKUZU, Kurtalan Ekspres

13 responses to “Bahadır AKKUZU ‘yu kaybettik.

  1. Zaman düşer ellerimden yere
    Oradan tahta boşa !!!!

    Hayat öyle bir şey işte.
    ALLAH ailesine sabırlar versin.Ruhu şad olsun.


    • uçurtma kaçar elimden
      oradan boşluğa
      geri gelmeyecek bir düş

      iyiler sürekli uzaklara gidiyor. pek mutlu değilim bu gece.

      • Oyuna devam.
        Biz hiç yorulmadık desem yalan.
        Oyuna devam.

        Başka çare varmı sevgili admin ??

        • bahadır abi farklı bir insandı. Bende gitar çalardım. bu dünyalarda gezmişliğim vardı.

          müzik dünyasından kalan bir kaç dostum var. bir kaç farklı insan kaldı.

          bahadır abi, abi diye tanıtabileceğiniz bir insandı.
          özlemek,
          özlemek değil
          ölümleri bilirim, sevdiğim pek çok dostumu kaybettim
          pek çok ölümden döndük
          ölüm değil sorun
          iyilerin eksilmesi derdim
          iyiler eksiliyor, dostlar eksiliyor
          keyfim yok süheyl dostum

          ölüm,
          yaşamı anlatmak için en kolay, en temiz sözdür
          ölüm değil sorunum
          dostlar gidiyor, azalıyorum.
          üzüldüm

          herşey, olması gerektiği için yaşanıyor.
          ölümde, ayrılıkda
          derdim ölenlerle değil
          derdim kendimle, azalıyoruz. üzülüyorum.

          eksik kalanlarla derdim, ertelediklerimiz. yaşanamayanlar ile
          yapamadıklarım
          elimden kaçanlar
          keyfim yok bu gece
          kusura bakmayın

          • ben orta 1 deyken o lıse sondaydı aynı okuldaydık allah rahmet eylesın babası mustafa abı cok muhterem ınsandır solvent ve dığer yanıcı maddelerın depolama işlemınde turkıyenın sayılı ınsanıdır

          • Bahadır abi iyi ve alçakgönüllü bir insandı. Babasını tanımıyordum. Kardeşi Cihangir ‘de sevdiğimiz bir dostumuzdur.

            Bahadır abinin, mekanı cennet olsun.

  2. Rahmet, başsağlığı dilekleri vs vs….
    Hiçbiri ifade edemiyor bu üzüntüyü, yitiklik duygusunu..
    Her şey boş geliveriyor aniden..

  3. KIYMETLİ KARDEŞİM ADMİN;
    CÜMLEMİZİN BAŞI SAĞ OLSUN.
    SİZLE TANIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM. İNŞALLAH 15 VEYA 16 AĞUSTOSTA OLACAK.

    11 AĞUSTOSTA MECLİSE BÜYÜK KATILIMLA GİDERSEK.

    MERHUMA ALLAH RAHMET ETSİN. KALANLARINA SABIRLAR İHSAN ETSİN.

  4. İSTANBUL ACILAR KRALİÇESİ

    İstanbul ey İstanbul ey
    Ey acıların gözyaşlarının kraliçesi
    İstanbul ey İstanbul ey
    Ey bozgunların garip çiçeği
    Bu akşam yemin ettim
    Seni bir daha öpmemek için
    Benki bütün duvarlarını, afişlerle donatıp
    Yumruğumla kanatmıştım
    Rezil bir aşktı
    Bütün arkadaşları miting alanlarında
    Ve mezarlıklarda bırakmıştım

    İstanbul ey İstanbul ey
    Acılar kraliçesi
    Umudun ve direncin yorgun anası
    Ve ey çıldırmak üzere olmanın çamurlu ikonası
    Tırnaklarım kopuyor, Görmüyormusun
    Bir benmiyim kapılarını şaşıran her yokuşun başında
    Bir benmiyim ekmek arasına canına doğrayıp doğrayıp yutan
    Bir kedi bile sağarken yüreğini
    Telaş içerisinde yavrusuna
    Ey acımasız acuze!
    utan şu türbelerinden
    Minarelerinden utan
    İstanbul ey İstanbul ey
    Acılar kraliçesi
    Savaşın ve bozgunların gariban çiçeği
    Ve ey teslimiyete düşmenin o hazin gerçeği
    Bayraklarım kanıyor, Sormuyormusun
    Kadınlarınki;
    Omuzları hicran, saçları ihanet sarısı
    Çocuklarınki;
    Yağmur emiyor yıkılası kaldırımlarından
    En ücra genlerime, alyuvarlarıma,
    Kılcal damarlarıma, ruhuma kadar.Bıktım
    İliklerime, gömlek ceplerime kadar sızan
    Bu Allahsız yağmurundan
    İstanbul ey İstanbul ey
    Acılar kraliçesi
    İhtişamın ve sefaletin çaresiz bacısı
    Ve ey çürümenin yok olmanın amansız sancısı
    Ciğerlerim çatlıyor, Duymuyormusun
    Hangi pencerene çıksam
    O salya sümük pezevenk suratları
    Hangi caddene dökülsem
    O şangur şungur düş kırıkları
    Bütün bu ezginler, tükenenler, yerlere serilenler, tutunamayanlar
    Sarsmıyormu seni hiç
    Bunca infilak
    Bunca isyan çığlıkları
    İstanbul ey İstanbul ey
    Acılar kraliçesi
    Aldanışların ve hüznün yalancı tanrıçası
    Ve ey ruhu kirlenmiş gecelerin cilveli yosması
    İntihar anı geldi, beni öpmüyormusun,
    Ağlamak istemiyorum, yenildim sana
    Hikayenin özeti bu
    Bir istimlak gibi ödedim ve çiğneyip geçtin maceramı
    Şimdi ben suçlarımı didikleyen bu martı sürüsüyle
    Şimdi ben hangi şehirde soğulturum zonklayıp duran bu yaramı
    İstanbul ey İstanbul ey
    Acılar kraliçesi
    İhanetin ve ihbarların arkadan dolaşan bıçağı
    Ve ey ödeşmelerin, yüzleşmelerin, erkekçe vuruşmaların kaçağı
    Beni harcadın ulan!
    Beni sattın
    Utanmıyormusun

    Yusuf Hayaloğlu

    • Feryad edip hiç bir dala konmadan
      Gönül havadaki dönen kuş imiş
      Gam ile mihneti mesken edendim
      Bir bakarsan yalan dünya boş imiş

      Seher vakti bülbüllerim ötmedi
      Çok yalvardım sözüm kar etmedi
      Birvakit hoş günüm devran etmedi
      Kahpe felek kara bagrım taş imiş

      Allı turnam ayrılmazdı katerden
      Bahanem yok ayrılamam kaderden
      Dünyaya bakmadım gamü kederden
      Benim başım ne belalı baş imiş

      Seher vakti bülbül başlar figana
      Hele bir nazar kıl fani cihana
      Nice canlar geldi geçti bu hana
      Güvenmeyin dostlar dünya düş imiş

      Said,im çekiyor gam ile keder
      Hakka aşık olan dünyayı nider
      Misafiriz hepimiz gelenler gider
      Yeni bildim yalan dünya boş imiş

      AŞIK SAİD

  5. başınız sağolsun

  6. allah rahmet eylesin seven ve tanıyan herkezin başı sağolsun

  7. tüm türkiye’nin başı sağolsun…

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

