Çek Mağdurları ve İnsan Hakları Derneği


İnsan Hakları Derneği baştan beri çabalarımıza destek vermiş ve bazı eylemlerimizede bireysel olarak katılmıştır.

biz özgür bir blog olan “karşılıksız çek ve yasal işlemler” ‘de ,  internet üzerinden bir araya gelmiş mağdurlarız.
özgür bir tartışma süreci sonunda,toplu olarak AİHM’ e bireysel başvuru kararı aldık
birkaç hukukçu dostumuz İNSAN HAKLARI İHLALLERİ’ ne karşı bizlerin yanında yer alıyor
İNSAN HAKLARI DERNEĞİ nden yanımızda yer almalarını ve mağdurlara AİHM başvurularında yardımcı olmalarını istiyoruz

AİHM başvurularının sonuçlanmasının uzun süre aldığını biliyoruz

Şu anda mağduriyetler konusunda bir suçüstü durumu söz konusudur. Anayasal bir kurum haline geldiğini bildiğimiz AİHM’ den, incelemesini, suç üstü koşullarını göz önünde bulundurarak yapmasını talep ediyoruz
geciken adalet adalet değildir
insan hakları hemen şimdi …

İHD bildirimizi okumak için bu linke tıklayabilirsiniz

15.Temmuz, Çarşamba günü  İHD ile bir toplantımız olacaktır.  Şube başkanı ve yönetim kuruluna hukuki dayanaklarımızı ve taleplerimizi ileteceğiz.

Yaşadıkları mağduriyetleri paylaşmak isteyen dostlarımız bize destek vermek için gelebilirler.  Destek verecek herkese teşekkür ediyorum.

çağrı metinini okumak için bu linki tıklayabiirsiniz.

AIHM başvurumuzun gerçek bir eylem olması için toplu katılım gerekmektedir.  İç hukuk yolları tükenmiştir.  Çıkması  beklenen içtihat yılsonuna gecikmektedir. Meclis cezaların ağırlaştığı yeni yasayı geçirmek istemektedir. Yıllarınızın harcanmasına yolaçan bu insanlık ayıbını bir af ile unutmanız istenecektir.
Sessiz kalmayınız. Tüm mağdurlar birleşiniz.  Hepiniz ticaret yaptınız, binlerce insana ekmek verdiniz. Bir vasiye, bir hamiye ihtiyacınız yoktur. Kendinizi ve  çocuklarınızın geleceğini kurtarabilecek tek kişi sizsiniz. Bir adım daha atınız.
Tanışma toplantısı için desteğinizi istiyorum.

desktek istediğimiz bu yazıyı okumak içinde bu linki tıklayabilirsiniz.

3 responses to “Çek Mağdurları ve İnsan Hakları Derneği


  1. Sessiz kalmayınız. Tüm mağdurlar birleşiniz. Hepiniz ticaret yaptınız, binlerce insana ekmek verdiniz. Bir vasiye, bir hamiye ihtiyacınız yoktur. Kendinizi ve çocuklarınızın geleceğini kurtarabilecek tek kişi sizsiniz. Bir adım daha atınız.

    • sayın Sadullah Ergin
      yeni çek yasasıyla insan hakları ihlalleri devam edecekmi ?
      sizden öğrenmek için ankaraya geliyoruz
      https://karsiliksizcek.wordpress.com/2009/10/19/sadullah-ergin-cek-magdurlari-ankaraya-geliyor/

    • “KIZIM HER SEVİŞMEDEN SONRA ‘OH BE DÜNYA VARMIŞ’ DEMELİ!”

      Ayşe Arman
      Kahkahalar atarak sevişmek

      HER çocuk ayrı bir kişiliktir.

      Bunu öğrenmiş bulunuyorum.

      Yani “Benim kızım şöyle olacak ya da böyle olacak” demekle olmuyor.

      O ne isterse onu yapıyor.

      Belki modern zamanlara tepki olarak muhafazakar biri olacak.

      Belki de her şeyin üzerine çıkarak, inanılmaz özgür, liberal bir kişiliğe dönüşecek.

      Bilemiyorum.

      Ama ben anne olarak seksin karanlık, sıkıntılı, uzak durulması gereken bir kavram değil tam tersine “eğlenceli” bir şey olduğunu öğretebilmeyi istiyorum.

      Eğlenceli ve değerli.

      Haz ve seks dendiği anda, aklına seks de gelmeli.

      Sevişmek denince gerginlikten ölmemeli.

      Gözlerini kaçırmamalı.

      Kasılıp kalmamalı.

      Suçluluk duymamalı.

      Zevk almayı, bir hak gibi görmeli.

      Zevk almayı ve zevk vermeyi…

      Öğrenmeli…

      Ve seks deyince, gülmeli.

      Evet, gülmeli…

      Kahkahalar atarak sevişmeli.

      Seks, mutluluk getirmeli.

      Her sevişmeden sonra, “Oh be dünya varmış!” demeli.

      ***

      Bir erkekle sevişirken, ona bir şeyler bahşediyormuş gibi hissetmemeli.

      Çünkü bunu öğretiyor bu toplum bize:

      Sen kadınsın, sende herkesin peşinde olduğu bir şey var. Birlikte yatağa girdiğin erkeğe müthiş bir şey bahşediyorsun. Kendini sunuyorsun, veriyorsun. O yüzden ucuza gitme. Bir adam seninle sevişiyorsa… Seninle evlenmeli. Sana bakmalı. Çocuk yapmalı. Kat almalı. Yat almalı. Bir de kürk sarmalı…”

      Ben çocuğuma böyle yanlış şeyler öğretmek istemiyorum.

      Seksi bir ticaret gibi algılamasını istemiyorum.

      Hayır efendim, vermek filan değil bir kadın için seks demek istiyorum.

      Sadece vermek değil.

      Almak da aynı zamanda.

      Haz almak ve zevk vermek.

      Bu bir alışveriş, eğlenceli, eşsiz bir alışveriş.

      ***

      Ve en en en önemlisi…

      Seksi, aşk gibi görmeli.

      Aşık olmadan, sevişmemeli.

      Ama ben de anneyim, yapacağım tabii anneliğimi!

      Tabii ki her bulduğu adama karışacağım, beğeneceğim, beğenmeyeceğim, bir işe yaramasa da, faydası olmasa da kimilerine itiraz edeceğim, bu da benim hakkım, ama yine de ona en çok aşkın ne kadar önemli olduğunu anlatacağım..

      Temel olarak da, aşık olmadan sevişmemesi gerektiğini öğretmeye çalışacağım.

      O zaman da her önüne gelene áşık olamayacağı için, her önüne gelenle sevişemez zaten…

      HAMİŞ: Merak edenlere; oğlum olsaydı da aynı şeyleri öğretmeye çalışırdım, değişen bir şey olmazdı.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

