Huzur istiyoruz. Çalışmak istiyoruz.


merhabalar;

öncelikle konuya söylemek girmek istiyorum.. Babam yakasık olarak 30 yıldır ticaretle uğraşıyor..şimdiye kadar yanında 40 kişiye ekmek verdiği zamanlar oldu.. geçen sene krizin başlamasıyla alacaklarımızı tam alamadığımız için çeklerimiz karşılksız yedi.. yalnıımzda çalışanlar hiç bir şey demeden çekip gitti.. babamla yalnız başımıza kaldık.. babam yaklasık olarak 30 kilo verdi. ayrıcada şu an rahatsız.. satmadığımız yerimiz kalmadı. 30 senelki emeği bir çırpıda gitti. şu anda evimze hergünler çeklerden dolayı açılmış ceza davaları tebligatları geliyor. hepimizin huzuru kalmadı… artık uyuyamıyoruz.. babamı kaybetmekten korkuyoruz. bu devlet niye seslerimizi dinlemiyor.. niye? babamı resmen öldürmeden toprağa gömdüler.. bizlerin yarınlardan umudu kalmadı.. affı bekliyoruz.. bilmiyoruz ne zaman cıkacagını.. ama babam giderse biz mahvoluruz..

yeter artık devletim duy sesimi..

ben senden para ev araba istemiyorum.. babamı bana bırak bana o yeter.. o benim bizim herşeyimiz.. ama haklısın devletim sendenn değil seni yönetenlerden istemeliyim bunu ama inan bana onlaar benim sesimi dinlemiyor duymuyorlar.. ateş bizleri hergün yakıyor..

af çıkması ümidiyle yasamak istemiyorum.. affı çıkartın nolur artık.. siz sadece babamı bizden değil bizleride bizden alıcaksınız.. tacire tüccara imkan verin süre verin bu borçlar hapis yatarak ödenmez.. çallışarak ödenir.. ama işte..

herkesin Allah yardımcısı olsun…

bizler bu duruma isteyerek değil sizlerin getirdiği ekonmik zorluklar yüzünden düştük kim isterki yaptıklarını kaybetmeyi toplumda saygınlıgını kaybetmeyi.. bize saygınlımızı huzurumuzu geri verin yeter artık diye hergün düsünmek istemeden huzurlu yasamak istiyoruz..

Burak, 17.kasım.2009

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

