iş yarattım pişmanım, çek mağduru oldum mağrurum …


ben yildiz teknik uni insaat mezunuyum. 1997 de firmami babamd aldigim shin araba ve 1000 tl parayla kurdum. yani sifirdan. pimapen bayiligine basladim. sisli ana caddede mgaz actim fransadan lminat ithalatina basladim 25000 eur harcayaak TSE bile aldim. yillar gectikce firmam buyudu hep. turkiye capinda 35 tane ana bayim oldu. sonrasinda sanayicilige basladim. tutkal boya fabikasi kurum. ozbekistana ihracata basladim. sonrasinda firma sayim 3 e cikti. insaat isine basladim. turkiyede 36 ayri ilde ilkokul insaai yaptim. resmi isbitirmem var. yillik cirom 8 milyon dolara ulasan yilda 50 bin tl direk vergi veren bunyesinde 60 kisi calistira ki bunlarin buyuk cogunlugu muhendis finansci vs . heryil tuyap fuarina katilan buyuk bir firma haline geldim.
10 yillik ticaret hayatimda 9 bankayla calisiyordum. ayda 250 bin tl civarinda cek odedim. sayi olarak binlerce cek kestim ve odedim.
1 tane bile cekim yazilmamisti. bankalar onumde pervane idi. heryil bankalara sadecee faiz 250 bin tl oderdim.
smdi soruyorum beyinsz vekillere ben hapis cezasi var diyemi odedim ceklerimi ????? hapis cezasi olmasa bile saygin firmalar cekini odemezse is yapamaz , sayginligini yitiri kimse kredi vermez ve batar.
siz bilgi yoksunu cahil milletvekilelrine soruyorum , firmalar hapis var diye mi oduyor ceklerini ?????
ben suanda yurtdisinda kacagim. elimde 1 milyon tlden fazla alacak ceki var ve alacaklilr da batmis ya kacmis benim gibi ya d icerde. siz sacma bir uygulama yuzunden ekonomiyi bu hale getirdiniz. alacaklilarimla da borclularimlada zaten gorusuyorum. hepsi yillardir calisdigim arkadaslarim. am hicbirimiz bi araya gelemiyoruz nenede ???? sizin kanununuz yuzunden. hicbirimiz ulkeye gelip , yada hapisten kurutlup birbirimize olan alacak borclarimizi hal yoluna sokamiyoruz.
3 yildir ailemden uzagim. cocuklarimi goremiyorum. hanim bosanma davasi acti. cocuklarimin pasoportu hanim pasoportunda ayirmak icin konsolosluk bana islem yapmiyor. tutuklamam var diye.
batis donemimde kurtarmak icin 8 dairem vardi sattim , 16 araba vardi firmamin sattim , hapisa var diyemi sattim saniyorsnuz beyinsiz vekiller ??? ailem dagilmasin , borc kapansin bi sekilde alacaklarimi tahsil eder yine biryerlerden devam ederim diye. ama izin sayenizde alacaklilarim kactilar yurtdisina. sonunda ben de cikmak zorunda kaldim.
pkk ya katilmadigim icin pismanim ,
bu devlete 10 yilda 500.000 tl vergi verdim pismanim
istihdam sagladim is urettim pismanim
adam oldurmedim , dolandiricilik yapmadim , sahte cek kullanip milleti doplandirmadim pismanim,
cunku yukardaki suclarin cezasi yok . yukardaki suclari isleyenler rahat raht dolasiyor.
cek keseni iceri atiyosunuz mehmetcik keseni serbest birakiyorsunuz.
siz bnkacilarin finans sektorunun abd nin usagi olmussunuz , onlra vatani milleti ve kaynaklarimizi smurtmek icin kanunlar duzenliyorsunuz.
siz vatan hainisiniz. eger siz vatan haini degilseniz demekki ben vatan hainiyim.
SARUYORUM YA SIZ YA BEN VATAN HAINIYIM. YA SIZ YA BEN BU VATANA BU MILLETE IHANET EDIYORUZ. YA SIZ YA BEN BU DEVLETIN KAYNAKLARINI SOMURUYORUZ. YA SIZ YABEN ULKEYI SOMURGECILERE PESKES CEKIYORUZ. SATIYORUZ KAYNAKLARINI SOMURTUYORUZ. KURUMLARINI ONLARA SATIP SONRA MILLETIN KANINI ICSIN DIYE KANUNLAR YAPIYORZ. YA SIZ YA BEN VATAN HAINIYIZ.

prof,  23.kasım.2009

5 responses to “iş yarattım pişmanım, çek mağduru oldum mağrurum …

  1. üzücü ve söylenenlere sonuna kadar katılıyorum…

  2. hasan sulhi seyalıoğlu

    bunlar tabiatıyle ne ilk, nede son.fakat memleketimizde ki hukuk sistemi iyileşeceğine daha beter olmaya gidiyor.yargıçlar bağımlı olduğu sürece (vicdan ile cüzdan arası meselesi) ve de böyle başa böyle tıraş dercesine bir adalet bakanı ve o nun patronu olduğu sürece bu işler düzelmeyecek.Demokratikleşme adına dağdan inenleri buyur edenler çek borçlularını 3 kağıt açarak yeniden mahkum edebilmek için çok uğraştılar.Zafer Çağlayan denen adamdan kimse yardım açısından bir şey beklemesin çekten mahkum olanların baş düşmanı o dur.T.V de 2007 yılında çek borçlularını affetmiyeceklerini o bizzat söyledi.gözlerimle gördüm,kulaklarımla işittim. O nun da patronu olan adam kredi kartı borçlularıiçin ne demişti hatırlayın.

  3. hasan sulhi seyalıoğlu

    sevgili ardeşim,
    Ne yazmışsan doğru yazmışsın,aynı şeyleri daha ağır yazacaktım ama sen hislerime tercüman olmuşsun zaten.15 ay metriste yattım.meclise,insan haklarına,yargıtaya ne kadar yazı yazıp yolladıysam gelen cevaplar hep aynıydı.biz anayasanın 138.maddesinde yazdığı gibi hakimlerin işine karışamayız.şişli 6.asl.ceza mhk.si beraat verirken aynı binadaki 9.asl.c.mhk.si tutukluluğumun devamına karar verdi.sordum 9.asl.cez.mhk.başkanına neden böyle dağdan inen şaki serbest kalıyorda aynı ilçe,aynı bina,ayrı kararlar neden?Hukuk ta doğrular kaç tane diye?cevap tabiiki yok.Bankalar birliği hakimlerin eğitim seminerlerini finanse ediyor.biliyormusunuz nerede? Dubai de.yetmezmi.içimi boşaltamıyorum.sevgilerimle.H.S

  4. Siz faize para yatırıp hafta içi saat 11de starbucks’ta bir keyif kahvesi içmediniz, dairelerinizin kira gelirleri ile kayak kaymaya Avusturya’ya gitmediniz, dedenizden kalan arsayı daire karşılığı verip aldığınız 20 daireyide düşük fiyat göstererek satmadınız, 3 kuruşa mal ettiğinizi develete 23 kuruşa satmadınız, faturasız kayıtsız iş yapmadınız, paraları toplayıp yurt dışına kaçmadınız, banka kurup milletin parasını hortumlamadınız….

    Kusura bakmayın siz iş kurup istihdam yarattınız, fatura kesip vergi kdv ödediniz, faiz ödediniz, ssk ödediniz, kira ödediniz, makina parkı kurup üretim yaptınız, ihracat yaptınız, döviz getirdiniz, faiş elektrik su parası ödediniz, maaş ödediniz, çek ödediniz….tabiki siz vatan hainisiniz, hapislerde sürünmeniz lazım, mahkeme mahkeme dolaşmanız lazım, sanık sıfatıyla yargılanmanız lazım, vergi ssk borcunuzun olması lazım, yurtdışına çıkış yasağınızın olması lazım, evinize barkınıza haciz gelmesi lazım, hazet mezat herşeyinizin satılması lazım, her gbt sorgulamasında kalbinizin küt küt atması lazım, çoluk çocuk ailece perişan olmanız lazım ; Çünkü Siz Türkiye’de İş Adamısınız. Ne haddinize düşmüş bu ülkede iş yapmak ?

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

