sırf AK Parti “evet” diyor,evet istiyor diye “HAYIR!”


a.b.
Temmuz 26, 2010 11:35 am

ön yargıdan,sabit fikirden,anlamadan dinlemeden karar vermekten nefret eden biri olarak
ilk defa bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorum

sırf akp evet diyor,evet istiyor diye “HAYIR”

6 responses to “sırf AK Parti “evet” diyor,evet istiyor diye “HAYIR!”

  1. Yazı için teşekkür ederim, takipteyim.

  2. Geri bildirim: Tweets that mention sırf AK Parti “evet” diyor,evet istiyor diye “HAYIR!” « karşılıksız çek -- Topsy.com

  3. simeranyam permalink
    Ağustos 9, 2010 6:49 pm
    buna sanırım ideolojik körlük diyorlar…

    ”Çok çalkantılı dönemler yaşadım, ekonomik yönden… Ama halkı bu kadar umutsuz, mutsuz hiç görmemiştim. Yarına dair hiçbir umut kalmamış. Bu, en büyük uçurum, en büyük reaksiyon… Nasıl sosyal bir patlama olmuyor inanamıyorum. Bu korkunç bir tevekkül, korkunç bir sabır. Allah sabır versin. Ama insanlar artık akıllandı. Vatan, millet nutukları ekonomiyi açıklamıyor. Halk, ‘Sen bunları derken benim cebimdekini götüyorsan, lanet olsun’ diyor. Halk bunu görmüş artık. Herkesin elinin kendi cebinde olduğunu görmüş. Komünizm niye çöktü? Herşeyin devletin olmasından ve devletin içinde devletten palazlanan insanlardan dolayı çöktü. İnsan mutsuzsa hiçbir ideoloji onu etkilemez. Bir çocuğun karnı açsa sen ona dünyanın en güzel masalını da anlatsan o çocuk ağlar. Karnı tok olan, masallar arasında tercih yapar. Çocuğun karnı aç. Halkın karnı aç, ne masal anlatırsan anlat. O yüzden halk tercihlerini de ideolojik olarak yapmıyor. Halk kimde ekmek olacağını sanıyorsa ona sarılıyor. Ama denize düşen yılana sarılır.”

    yusuf HAYALOĞLU

  4. buna sanırım ideolojik körlük diyorlar…

    ben sizi pek tanımıyordum ama bunu okumak beni şaşırttı.. iyi niyetlerim yıkıldı sanırım..

    kamplaşma denmesi bu olmasın sayın Arman??

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

