Gıyabında anadolu, çek mağdurlarına destek veriniz !


Temmuz 28, 2009 10:42 pm

Kafam attı bastım gittim doğduğum yere,
Özgürlüğümü çalmak isteyenlere inat edercesine.
Memleket dedikleri yer 39 yaşımda şimdi karşımda.
Vardığımda inerken arabadan.
Durup derin bir nefes çektim içime.
Dağlar,ovalar,yaylalar,tabiat harman olmuş,
bir baktım çektiğim nefesle içime dolmuş.
Sanki oradan uzaklardayken benim için biriktirilmiş,
benden koparılmış,çalınmış eksik kalan ne varsa bana dair.

Oksijen denilen hergün umarsızca içimize çektiğimiz şeyin,
bir anlamı olduğunu anlıyorum o an.
Uzun zamandır gidemediğim,göremediğim yaylalar,mis kokulu çiçekler,
tokat gibi suratıma çarpıyor,kaybettiğim zamanları.
Anadolu’mun hoş geldin diyen,tatlı sert esen,bahar yeli havasında,
başım dönüyor serhoş oluyorum,birhoş oluyorum.
Memleket çarptı gıyabında anarken,
anlamadan yüreğim’in dolduğu bu akşam’da ben biraz anadolu oldum.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

