Karakol bilmezdim, ticaret yapardım.


umıt PERMALINK
Mayıs 11, 2009 1:14 pm

selam kader arkadaslarım,
2003 yılında şirket kurdum 32 yasımda o yasıma kadar ne karakol ne adliye bilirim. Hiç kimseden destek almadan sıfırdan 2 tesis kurdum calıştım.22 personelim ve cok güzel bir işim vardı.Sermayesiz kurdugumdan belli bir süre sonra bankalarda tıkandım.1 tefeci derken 10 tefeciye cıktı.haliyle belli bir süre sonra tıkandım.esim 14 aylık cocugumu alıp beni terketti.10 yasındaki kızımı bana bırakarak.herkes bankalar dahil ticari borclarım(cok olmamasına)ragmen bekledi haciz olmadı cunkü burası küçük bir yer sayılır ve herkes ne niyette oldugumu nasıl bu duruma geldiğimi bilir .esimden yarım saat sonra 10 yasındaki kızımı alıp yola cıktım.
sadece bir bavul esya ile.2 tesisim evim arabalarım ve daha ne varsa herseyi..11 ay istanbulda kızımla yasadım.bir ekmege muhtaç kalmanın nedemek oldugunu orda ögrendim.250 liralık ekmek aradıgımız günleri hatırlıyorum kızımla.bir iş buldum benim yaptıgım iş ile ilgili tabi ilk dönem kızımı okula gönderemedim tefeciler pesimizde diye..işyerinin bürosunda kaldık kızımla.c.tesi günleri plastik kovalar içinde camasırlarımızı yıkar pazar aksamı toplardık.üçlü koltukta ben ikili koltukta kızım yatardı.wc ye üçlü su ısıtıcı taktırdık banyomuzu orda yaptık.gercekten cok zor seyler yasadık.ben 37 kızım 11 yasında düşünebiliyormusunuz.bu yaslarda hiç görmediğimiz seyler yasamadıgımız seyler.türkiyenin dört bir yanındaki dostlarımı(güya)aradım kalbilmek iş bulabilmek için herkes yüz cevirdi.11 ay sonra memlekete döndüm tesisimin basında 3 kişi var mücadele verdim allahın adeleti 3 de bişey alamadan gitti simdi bir arkadasımla işin basındayız sadece ikimiz ekonomik krizle bogusup ayakta kalmaya calısıyoruz.ve halen zor günler geciriyoruz.sadece tesis var ayakta o kadar .gecmişten kalan çeklrimden dolayı gecen sene 10 .ayda 3 gün cezaevine girdim.benim olmayan borc yuzunden hayatımda ilk defa.anlatılacak gibi deil.ve ben hala ayaktayım 2 hafta önce yine.yine benim olmayan borc su an 5.000 tl.lik çek yuzunden tutuklamam var 50 gün.

 

ALLAH ASKINA BUNA DUR DİCEK BİRİ YOKMU.BEN O KDAR İSTİHTAM SAGLAYIP VERGİ SSK VS.VS.4 YILDA ÖDENMİŞ 1.000 İN ÜZERİNDE CEKİM VARKEN BU DURUMA DÜŞMENİN BEDELİNİ DAHA NASIL ÖDEYİMMM.İLLAKİ KAFAMA SİLAHI DAYAYIP GÜZEL BİR YAZI DÖŞEYİP HERKESE İSYANIMI DİLE GETİRİP SEVGİLİ BURJUVA YANLISI VE MENFAAT DÜNYASI MEDYAYA YAZIMI GÖNDERİP İNTAHAR MI EDEYİM..BU MUDUR CÖZÜM.YADA GİDİP HIRSIZLIK MI YAPIM ADIMI SEREFİMİ AYAKLAR ALTINA ALIP.BU MUDUR.ÇEK SAHİBİNE YALVARIYORUM BUNU YAPMA DİYE UMRUNDA DEİL.TUTUKLAMA CIKARTMIŞ YA!BENEM EKMEK ALACAK PARAM YOOK AYAKTA KALMAYA CALIŞIYORUM HERSEYİMİ HERSEYİMİ KAYBETTİM.TAM 2 SENE OLDU KIZIMIN YUZUNU GÖRMÜYORUM.HANİ DEMOKRASİ HANİ ADALET HANİ HUKUK DEVLETİ ALLAHASKINA.KRİZMİŞ KRİZİ YARATAN BANKALAR VE YANLIŞ YÖNETİM.KENDİ İMKANLARIMLA BİŞEYLER YAPMAYA CALISIYORUM NE KREDİ NE CEK KARNESİ DAHA ALIP ELİMİ SÜRERMİYİM.AMA KARDESİM DEVLET TAHSİLATCILIGA BASLAMIŞ.BAKARMISINIZ BENİ İÇERİ ATTIRIYOR ADAM ÜSTELİK ARKADASIMIN KEFİL OLDUGU VE ÖDEDİĞİ BORC YUZUNDEN.BEN NASIL CALIŞIP BORCUMU ÖDİCEM ALLAHASKINA BİRİ BANA YOL GÖSTERSİN..AVUKATA PARA BULAMIYORUM AMA SAKARYADAKİ DAVANIN FOTOKOPİSİNİ GÖTÜRDÜM OLMUYOR DEDİLER HAKİMLERLE KONUSULMUŞ YARGITAYDAN GERİ DÖNDÜĞÜNÜ SÖLÜYOLAR.NASIL OLCAK BANİM BİLMEDİĞİM SAYIN BÜYÜK BÜYÜK HERSEYİ BİLEN YETKİLİLERİMİZİN BİLDİKLERİ BASKA BİR YOL VARSA BANA VEYA BİZE ÖGRETSİNLER ONU UYGULAYALIM YADA RAHAT BIRAKSINLAR ÇALISIP ÖDİYELİM HİÇ BİR SEY İSTEMİYORUZ NE PARA NE SOSYAL GÜVENCE HİÇBİRSEY….RAHAT BIRAKIN CEZAEVİ CÖZÜM DEİL…HERKESİN HEPİMİZİN ALLAH YARDIMCISI OLSUN BİRAZ İSYAN ETTİM.BAGIŞLAYIN.

ADMİN ARKADASA VE CAN ATAK A TÜM DESTEK VE YORUMLARINIZA TESEKKÜRLER…

LÜTFEN HERGÜN OKUYORUM BURADAKİ YORUMLARI DESTEGİNİZE İHTİYACIMIZ VAR..

İZMİRDEKİ İPEK ARKADASIMIZA SESLENİYORUM BUNU OKU VE ASLA VAZGECME.SAKIN BÖLE BİŞEY YAPMA COCUKLARINI DÜŞÜN..ALLAH YANIMIZDA SABIRLI OL VE SAKİN SAKIN İSYAN ETME BİR GÜN HERSEY GÜZEL OLACAK….

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

