çek mağdurluğu dışında ne kaldı elimde ?


bende bi soru sormak istiyorum
38 yaşındayım
17 senelik çalışma hayatım var
15 sene esnaflık yaptım
bilgisiz ve becerisiz değilim
çalışma hayatımda herkesin taktir ettiği biriydim.
içki,kumar,gece hayatı gibi hiç bir kötü huyum yok
işten eve ,evden işe yani

bu yaşa kadar ki yoğun,meşakatli bir o kadarda azimli çalışmamın neticesi

400 milyar borç
kaybedilen bir ev,bir dükkan,2 araba
bide bunların bonusu 3 sene hapis cezası

(GAYRİ MENKULLER ÇALIŞARAK ALINMIŞ DEĞİLDİ)

şimdi cevap verin bana ben bu tabloyu hak edecek ne yaptım,nasıl becerdim.
ben nerde yanlış yaptım
kendimde en ufak bir suç hata görsem gam yemiycem.
hak ettim diyicem
ama yok
vallada billada yok
belki siz benim göremediğimi görürsünüz.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

