çek mağduru yalnız değilsin


merhabalar,size söylemek istediğim tek şey bu blogun beni inanılmaz derece de rahatlattığı.Yalnız olmadığımı biliyorum.Bir çok kişi ahkam kesip konuları saçma sapan yerlere getiriyorlar ama şu an neler hissettiğimizi neler yaşadığımızı bilmiyorlar.28 yaşında ayakları üstünde durmaya çalışan bayan bi esnaftım.dolandırıldım battım çeklerim yazıldı davalar devam ediyor ve ben evime annemi kardeşimi görmeye bile gidemiyorum.bunun ne demek olduğunu benim gibi yaşayanlar bilir.ne yapacağımı nasıl bir yol izlemem gerektiğini bile bilmeyecek durumdaydım.buraya gelip benim gibi arkadaşları gördükten sonra yalnız olmadığımı gördüm.insanların zaaflarını kullanmayın arkadaşlar.bilginiz varsa yol gösterin yoksa işgal etmeyin

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

