Hapisliğe alışılır, hukuksuzluğa asla …


kimin nereye ne ağızla konuştuğunu iki güzel sözle açıklayalım
mesela: nik g.cu: ‘ŞECAATİNİ ARZEDERKEN SİRKATİNİ SÖYLEMEK ,bu yanılmıyorsam geçenlerde Başbakan’ın ,CHP liderine söylediği deyim; yani sizin anlayacağınız başbakanın ağzıyla bize konuşuyor hala kalkmış ukala tavırlarla laf koymaya kalkıyor…!
BAŞBAKAN: ben çek borcu olanı af, maf edemem , borcu olanı çek alacaklısı affeder … çek mağdurluğu hakkında ,Sayın Başbakan’ın, düşüncesi..!

Ya sahi ya; Biz , kimin ve ne için uğraşıyoruz? Sizin için arkadaşlar siz evlerinizde ailelerinizle rahat uyuyun işinize gücünüze rahat gidin memleket kalkınsın ,ülke kalkınsın, yoksa cezaevi size göre bir yer değildir: orada iti var, Miti var uyuşturucu kaçakçısı var adli tutuklusu var ,tecavüzcüsü,bütün sülayeyi kesmiş adamalar ,kadınlar, memur kovuşları, işçi kovuşları duruma göre farklı kovuşlarda olsala PKK’lısı var ,Hizbullahçısı var bunlar yönetime baskı yönetim stres size baskı o rası ap ayrı bir dünya siz o dünyada santim santim çürüyüp giderseniz …
Beni anlamaya bilirsiniz ,anlattıklarım size ters gelebilir , belki bende bazen sizleri anlamıyorum eğer hala bu çek konusunda hapis cezasına karşı olduğumu anlatamamışsam bağışlayın beni

Amacım çoğu kez zor davaların üstesinden gelmek oldu ben ve arkadaşlarımın bazılarda bir çok yerde bir çok karşı avukatı da ikna ettik onlarda şaşırdılar aslında o kadar kötü karakterle karşılaştım ki, ömrümün yarısı kavgayla geçti onun için GUGUKÇU şunun ,bun argo söylemlerini pek kaile almıyorum mesele budur şu
Ona göre ben bir banka avukatıyım belki
Benim hayat felsefeme göre ise : bir kişiye yapılan haksızlık bütün topluma ve insanlığa karşı işlenmiş bir suçtur. Susmayı bir yaşam biçimi olarak benimseyemedim belki belki benimseseydim bir köşede oturup olup biteni seyrederdim ,iyi bir banka avukatıysan bu işlerle işin olmaz iyi bir avukata verilmiş bir banka için ve avukat içinde akşam diğer bütün yoğun davalardan sonra ayaklarını uzatıp kahveni içer ,relax olursun ama biz halkla ,halk için kavgaya girmiş insanlar olduğumuz için pek böyle lükslerimiz olmuyor!

Evet sayın şikayet azledicisi: senin silahın susmak olabilir içine gömdüğün mezar taşları ve sen susabilirsiniz ya çek mağdurları onların geleceği ne olacak?

Onlar hapislere alışacak,yolsuzluklara alıştırılacaklar ,mafyaya alışacaklar ,tefecilere alışacaklar , bankaya gidip kendi ellerine aldıkları silaha çek hukukuna alışamadılar…. Çünkü çek silah kadar ağı gelir işte eline alıusın bir ağırlığı vardır işi bittiğinde de, kafaya sıkmak gibi gelir adama…

ancak geçmişte yapılan intiharları ,cezaevleri hapisliklerini unutan esnaf burada bu sitede,meydanlarda eylem yapmıyor mücadele etmiyorsa sesini çıkarmıyorsa birilerine uyuyor GARANTİLİ ÇEK HUKUKU HAKKINDA mücadele vermiyorsa yatılan hapisliklerin vebaline ortak oluyor demektir.

Hukukcu

https://karsiliksizcek.wordpress.com/2010/01/05/cek-magdurlari-konusuyor/comment-page-33/#comment-42547

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

