Çek mağdurları, 25.ocak ‘da Ankara ‘da idi ..


adalet komisyonu toplantı salonunda sayın Ahmet İyimaya ile görüştük
toplantıya çek mağdurları 50 kişi katıldı
geçmişta mecliste sayımız şu kadar olsaydı yasayı çıkarır gelirdik diyenlere latife olsun diya söylemiyorum ancak işin gerçeği sayımız buydu
Ahmet İyimaya nın yine çok acil işi vardı ve hızla sorunlarınızı anlatın Oktay Vural bey rica etti size çok kısa zaman ayırabilirim dedi
av Sibel Sevinç hanım sorunlarımızı tekrar anlattı,daha önceki toplantıdada anlatmıştı,Sibel hanım yasaya kast unsurunun eklenmesinin sorunumuzu çözeceği vurgusu yaptı
Ahmet bey her zamanki tarzı ile kendisininde çekte cezayı yanlış bulduğunu sorunlarımızı Başbakana Ekonomi ile ilgili bakanlara anlatmamızı önerdi,ayrıca4 nolu protokolü anayasaya kendisinin koydurduğunu söyledi
Ahmet beyin yaklaşımının böyle olacağını daha önceki tecrübelerimizden biliyorduk,söyledikleri yeni değildi,o halde biz yeni birşeyler söylemeliydik

ben söz istedim
Ahmet bey siz geçen toplantıdada vardınız değilmi diye sordu,sanıyorum birkaç kişi gelip gidiyorsunuz demek istiyordu,ben avrupa birliği yasalarının anayasanın üzerinde olduğunu ve doğal olarak anayasada yer aldığını söyledim,birisinin bunu anayasanın içine koyması gerekmiyor demek istiyordum,Ahmet bey bu sözüme sinirlendi ve fakültede tüm derslerinin yüz civarında olduğunu,benim kendisine hukuk öğretemeyeceğim gibi bir savunmaya girişti,bende derslerinizin iyi olduğundan şüphem yok ancak birşey sormak istiyorum sizinde içinde yer aldığınız adalet komisyonunda çek yasasının taslağında yer alan kast niye taslaktan çıkarıldı diye sordum,Prof İzzet Özgençin geçen gün televizyon programında kastın yasadan niye çıkarıldığını bilmediğini söylediğini anlattım
Ahmet bey iyice sinirlendi,sinirlenmesinin nedenini biliyordum,bu madde yüzünden muhalefet partilerinin komisyon görüşmelerinden çekilmişti ve Ali Rıza Öztürk Bey İstanbul toplantısında bankalar birliğinin bastırmasıyla kastın yasadan çıkarıldığını söylemişti
Ahmet bey bırakın İzzet hocayı bu yasada kast olsada olmasada birşey değişmez gibi birşeyler söyledi,bu yasa ancak tümden kalkarsa kurtulursunuz bunu yapacakta Akp dir siz söylediğim kişilere gidin,boş işlerle uğraşmayın size bir faydası olmaz diyordu
ilginç olan çek mağduru arkadaşların bir kısmıda bu tartışmaya gerek yok biz söylenen kişilere gidelim,onlara baskı yapalım diyerek Ahmet beye destek verdi.

Acil Demokrasi 26.ocak.2011

2 responses to “Çek mağdurları, 25.ocak ‘da Ankara ‘da idi ..

  1. Öncelikle yazınız için teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dileriz.

  2. salı günü mecliste chp mersin milletvekili ali rız öztürk çekle ilgili konuşmasından sonra söz alan akp bartın milletvekili kısa ve net bir şey söyledi 5941 sayılı kanun da tanınan süre 2 yıldır siz daha 1 . yılda bu kadar mağdurun olduğunu nereden çıkarıyorsunuz hele 2 yıl dolsun ondan sonra görelim meclis çalışmalarına bunu gündeme getirerek çalışmasını önlüyorsunuz dedi akp nin tutumu işte bu kadar basit………….

Yorum yaparak destek olabilirsiniz