Rahmi OFLUOĞLU toplantı duyurusu


Sayın Rahmi OFLUOĞLU ve Ugur26  toplantı düzenlemişler.  Blogda yayınlanan duyuru aşağıdaki gibidir.

Ortak Akıl İle Bir Yol Haritası Belirlenmesi ve Eylem Planı

Adaleti Adaletten Talep Etmek İçin Takip Edilecek Yol  ve Eylem Türleri

Birlikteliğin Güçlendirilmesi İçin Atılacak Adımların Tartışılması

Toplantıya Bütün Arkadaşları Bekliyoruz.

Gün Birlik Olma Günüdür.
Yer: Taksim Eresin Hotel (Topçu  Caddesi  16,  Taksim,  34437,  İstanbul)

Tarih: 02.02.2011  Çarşamba

Saat: 13:00 – 17:00

Acil Demokrasi toplantıya katılacağını bildirdi. Ayrıntılı bilgiyi verecektir. Düzenleyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.

 

 

21 responses to “Rahmi OFLUOĞLU toplantı duyurusu

  1. Konuyla ilgilenen herkeze çarşamba gününe kadar istanbul dışında olacağımı mail yoluyla bildirmiş, geniş katılımın sağlanması amacı ile toplantının cuma akşam üstü yada cumartesi günü yapılmasını talep etmiştim. Toplantı bugün yoklukta yapıldı sanırım. Hukuk Grubu kurulmasını amaçlıyordum. Umarım iyi neticeler doğurur.

    • toplantı tarihi böyle uygun görülmüş. Bende katılamadım.

    • acil demokrasi

      Herkese merhaba
      Çek mağdurları platformu Taksim toplantısı yapıldı
      Türkiye gazetesinde toplantıya ilişkin geniş bir haber yayınlandı

      Toplantının ayrıntıları ve toplantıya ilişkin birkaç gözlemimi paylaşmak istiyorum
      Toplantı saatinden birkaç saat önce arkadaşlar otel lobisinde toplanmaya başladı
      Yanında dosyası olan arkadaşların dosyalarına bakılarak yapılması gerekenlere ilişkin görüş alışverişi yapıldı
      Toplantıya geçildi,ilk gündem maddesi birlik ,beraberliğin sağlanmasıydı
      Toplantının önemli bir bölümünü bu madde üzerindeki tartışmalar oluşturdu
      Çek mağdurluğu mücadelesinin başlangıç sürecinde birlik beraberliğin olduğu ve daha sonraki süreçte anlaşılmaz biçimde ayrılıkların öne çıktığı tespiti genel kabul gören bir tespit olarak ortaya çıktı
      Birlik tartışmalarının bu kadar gündem oluşturmasının anlamsızlığı, ortak sorunun çek mağdurluğu olduğu ve artık bu tartışmayı geride bırakarak birlikte yapacaklarımızın planlanması gerektiği tüm konuşmacıların ortak söylemiydi
      Türkiye gazetesinden gelen muhabir arkadaşla yapılacak röportajlar ve ihtiyaçların giderilmesi için toplantıya bir süre ara verildi
      Toplantı yeniden başlandığında gündem, mücadelenin sürdürülmesi için bir komite oluşturulması ve yapılacak eylemlerin tartışılmasıydı
      Komitede yer alacak isimlerin tespiti sonrasında diğer gündem konuları için konuşmalara geçildi
      Bu konuşmalar içinde öne çıkan konulardan biri bloklarda yanlış hukuki yönlendirmelerin önüne geçilmesi gerektiği, yanlış yönlendirmenin önüne geçilemez kişisel zararlara neden olabileceği gündeme geldi ve bu konuda yapılabilirse bir avukat tutularak komitede yer alan arkadaşların denetiminde hukuki yardım yapılması önerisi kabul gördü
      Meclis ziyaretlerinin sürmesi ve bu ziyaretlerde yer alacakların tespiti, barolarla ilişkiler ve özellikle İstanbul Barosunun desteğinin alınması, basınla ilişkilerin daha organize hale getirilmesi, akademisyenlerle ilişkilerin geliştirilmesi ve destek alınması, ortak dilin oluşturulması üzerine konuşmalar yapıldı
      Seçilen komitenin önümüzdeki hafta içinde toplanarak ayrıntılar üzerinde çalışılması kararlaştırılarak toplantı sona erdi
      Bence toplantının en önemli başarısı birliğin sağlanmasıdır, birlik sağlandığı sürece eylemlerimizin daha organize ve dolayısı ile başarılı olacağını düşünüyorum
      Emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum

      not-toplantıya 30-35 civarında arkadaş katıldı

  2. acil demokrasi

    çekmağdurları.com

    rahmiofluoğluwordpres.com

    karşılıksızçekwordpres.com

    çekmağduru.com

    sitelerinin ortak toplantısında aşağıdaki kararlar alınmıştır..

    1 mücadele site ayrımı gözetmeksizin birlikte sürdürülecektir.

    2 yargıtaya yapılacak müracatlar organize edilecektir.

    3 barolarla ilişkiler konusunda girişimde bulunulacaktır.

    4 meclis ziyaretleri guruplar halinde sürekli hale getirilecektir.

    5 basın ilişkileri devam edecektir.

    6 akedemisyenlerle ilişkiler geliştirilecektir.

    7 öncelikle ceza evlerinde bulunan ve ceza evine girme tehlikesiyle yüzyüze olan arkadaşlara hukuki yardım yapılacaktır.

    8 mücadele ortakdili oluşturulacak kamuoyu önündeki savunmalarımız ve bilgilendirme bu ortak dille yapılacaktır.
    alınan kararlar aşağıda isimleri yazılı komite tarafından yürütülecektir.komite önümüzdeki hafta içi toplanacaktır.

    * nuri tipon (tipponne)
    * murat yalçın
    * ekm2510
    * basketçi
    * yurdanur hanım
    * serpil hanım
    * acil demokrasi
    * nurettin bey
    * yunus bey
    * ziya bey
    * erol bey
    * adnan bey
    * engin bey
    * haydar bey
    * rahmi ofluoğlu
    * uğur26

    http://www.cekmagdurlari.com adına :ekm2510

    http://www.rahmiofluogluwordpres.com adına:rahmi ofluoğlu

    http://www.karsiliksizcekwordpres.com adına : acildemokrasi

    http://www.cekmagduru.com adına uğu26

  3. Birkaç saat önce Ankaradan Yurdanur arkadaşla telefonla görüştüm
    Yurdanur arkadaşın eşi Metris cezaevinde,kendisi mücadelemizin isimsiz kahramanlarındandır
    Bugün,yine mücadelenin isimsiz kahramanlarından biri olan Serpil arkadaşla birlikte Meclis ziyaretine gitmişler
    Onlar her Salı günü bu görevlerini sessiz sedasız yerine getiriyorlar
    Bu günkü görüşmalerinde kısa kısada olsa Akp den birkaç milletvekili,Adalet Bakanı,Ahmet İyimaya,Nurettin Canikli,Cemil Çiçek ile görüşmüşler
    Görüşmelerden edindikleri izlenim olumlu bir gelişme olmadığı yönünde,Adalet Bakanı ile yaptıkları kısa görüşmede yapılacaksa Parlemontada birşey yapılabileceği türünden yuvarlak bir cevap almışlar
    Ahmet İyimaya dan bildik cevaplarını,Nurettin Canik ten size iki yıl süre verdik,Cemil Çiçekten de çeklerinizi niye ödemediniz cevabını almışlar
    Ben alınan cevaplardan çok iki arkadaşımızın çabalarını önemsiyorum,birde bu kadar çok yetkiliye ulaşmış olmalarını
    Bu arkadaşlarımız çıkıp kendileri bu görüşmelerini yazmıyorlar,bunun bir övünme aracı gibi algılanmasını istemiyorlar,isimsiz kahramanlar olmaları bu yüzdendir
    Onlar yaptıklarının kendi sorunlarını halletme çabası olduğu gibi,tüm çek mağdurlarının mücadelesinin bir parçası olduklarının bilincindeler
    Kanal d de daha geniş katılımlı bir program için görüşmelerin sürdüğünü söylüyorlar
    Arkadaşlarımızın tek isteği mücadelenin birlik beraberlik içinde sürmesidir
    Mümkün olursa yarın ki istanbul toplantısında arkadaşları telefonla arayıp yaşadıklarını ilk ağızdan öğreneceğiz
    Ben çabalarından dolayı arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum

    • haksızlığa karşı bir mücadele vardır. Elimizden geleni yapacağız. Bu sıradan insanların mücadelesidir. Bunu içimize sindirmemiz gerekmektedir.

      Ayşe abla, kocası cezaevinde iken meclise gidiyor. Bakan ‘a kafa tutuyor. Onun gözünden bakmalıyız.

      Kimin lider olduğu, dilekçelerdeki derin hukuki ayrıntılar, takma isimler ile laf sokmalar vs vs

      hiç birinin önemi yok.

      gerçek basitdir ve acıdır.

      Ayşe ablanın kocası borcunu ödeyemedi, ödeyemeyecek ve cezaevine girecek.

      • biz küçük harflerle yazan sıradan insanlarız,birlikte başaracağız

        • acil demokrasi yanılmıyorsam senin yorumundaydı şirket kaşesi ile hamil olarak şikayetçi olunamıyor diye yazmnışsın dayanagı neydi açıklayabilirmisin

    • Hayır yanlış bir tarz bu BU İŞİN BAŞINDA ÖNERİYİ SUNAN Burak Erim bu görüşmeler hakkında milletvekilleri ile görüşün dediğinde , her kişinin , ilin kendi milletvekillini kastetti sonra bu SAAT 3’ ten sonra daha sağlıklı görüşülür dedi ç.ünküğ başka ilin milletvekili seni dinleyemeye bilir ama il vekilleri seni dinlemek zorunda ve taleplerini gerekli yerlerle görüşmek zorunda ama bakan gittiğinizde dinlemez sizi neden bu insanlar bizim söylediğimizi dinlemiyorlar ki!!!! Bit r türlü anlayamıyorum.

  4. BENDE KATILAMIYORUM AYIN 15 İNDE İSTANBULDA OLACAGIM,TOPLANTIDAN COK NET KARARLAR BEKLİYORUM,ARKADAŞLARA GÜVENİYOR TAHRİKLERE KANMAYACAKLARINI BİLİYOR,EN AZINDAN HEPSİNİN BİRER YÖNETİCİ OLDUGUNU DÜŞÜNÜYOR VE İYİ KARARLAR VE SONUÇLAR BEKLİYORUM… NE İSTENİRSE YAPMAYA ÇALIŞACAGIM

  5. HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER !TOPLANTININ GAYET VERİMLİ GEÇECEĞİNİ TAHMİN EDİYORUM.KATILIMDA YETERİNCE OLACAĞINI .BUNUN GEÇİKMİŞ BİR KARAR OLDUĞUNU TAHMİN EDİYORUM.YOKSA HALA BAZILARI HAVANDA SU DÖVMEYE DEVAM EDECEK .BU ŞEKİLDE DAHA BİLİNÇLİ KİŞİLER VE UZMANLARLA DAHA ÇABUK NETİCE ALINACAĞINI UMUYORUM.SAYGILAR

  6. a.b. (önemli)

    arkadaşlar ne yaparsak yapalım katılım sayımız etkimiz açısından çok önemli
    o yüzden bu oluşuma destek verecekler lütfen burdan bildirsin
    aksi taktirde bende katılmayacağım
    şuanda yeterli katılımcı bulamazsak
    torba yasasından sonra tekrar gündeme getirebiliriz.

  7. Günaydın,

    Katılabilmeyi çok isterdim.
    Ben katılamayacağım ama, tüm varlığımla bu girişimi destekliyorum. Bana verilecek bir görev olursa da koşulsuz yapacağımdan lütfen emin olun.

    Sevgiler ve Tüm katılımcılara başarılar…

  8. günaydın
    ben de toplantıda olacağım
    toplantıya gelecek arkadaşlar ellerinde varsa mahkeme kararlarınıda yanlarında getirirlerse faydası olacaktır

    • ben katılmıyorum. sevgiler.

    • nasılda özledim istanbulu 😦
      iyi bir gerekçe ama zamanlama bana uymuyor 😦
      ben gelemem de annem orada,yönlendirsem mi acaba 🙂
      bir etkinlikten nasıl sonuç alınır, görmemize faydası olurdu 🙂
      şaka bir yana katılanlara başarılı bir toplantı diliyorum.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

