Aynı hedef, aynı korkular ..


Herkese merhaba
Her zaman olduğu gibi bu Ankara ziyareti sonrasındada tuhaf tartışmalarla karşı karşıyayız
Kişisel olarak bu tartışmaları bir süredir bekliyordum.
Özellikle İstanbul da konsey seçimiyle sonuçlanan toplantı ve sonrasında,adli yardım ve eylem planlarıyla ilgili toplantı,bayan arkadaşların Emine Erdoğana ulaşmaları,Ankaradaki bayan arkadaşların Meclis çalışmaları,yine Ankaradaki arkadaşların imzaları Anayasa mahkemesine ulaştırmaları,İstanbul toplantısında ücretsiz adli yardım ve bu yardımların süreklilik kazanması,telefon aramaları ve son olarak Anamuhalefet partisi genel başkanıyla randevu alınarak görüşülmesi
Yukarıda saydığım hareketlilik çeke hapise karşı mücadelenin tartışmasız bu güne kadar yaşanmış en üst düzeyidir
Sn Sami Kal ın vurguladığı gibi bu türden çıkışların ardından mutlaka böyle tuhaf tartışmalarla karşılaşıyoruz
Örgütlü güç haline gelmemiz birilerinin işine gelmiyor
Öncelikle kabul etmemiz gereken şey çok cepheli bir mücadele vermek zorunda olduğumuzdur
Meclis,Basın,Yargı,kamuoyu mücadelemizin cepheleridir ve yapılacak çok iş var, ancak kendi içimizde anlamsız tartışmalarla ek bir cephe açıp enerjimizi burada harcamak birazcık aklı olan mağdurun işi olamaz
Bu tartışma olsa olsa örgütlü ve sesini birçok cephede duyuran bir topluluk yerine bireysel yalvarmalarla işin geçici çözümünden yana olanların işine gelebilir
Gerçeğimiz şudur
Biz açık bir insan hakları ihlaliyle karşı karşıyayız
Bu ihlalin en önemli sorumlusu hapisliğin sürmesinden yana olan iktidar partisidir
Yargı hukukun gereklerini yerine getirmediği için sorumludur
Görevimiz birlik olarak anti demokratik uygulamanın sona erdirilmesi için çaba sarfetmektir
Çabalarını birlikteliğin bozulması ve dolayısı ile sesimizin cılız hale gelmesi için kullananları vicdanlarıyla baş başa bırakmalıyız
Mücadelede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum

kazanımlarımızı değerlendirmekten çok kaybeden tarafta olmayı seviyoruz
sn Kılıçdaroğlu ziyaretimizde kendisinden bir söz aldık
en kısa zamanda mağdurluğumuzla ilgili desteğini bildiren açıklama yapacak
biz hem partilerine ve sn Kemal Kılıçdaroğluna hem de sn Ali Rıza Öztürk beye teşekkürlerimizi bildirdik,ayrıca parti genel başkanı olarak bizlere desteklerini deklare etmelerini talep ettik
sn Kılıçdaroğlu bu talebimizi samimi bir şekilde kabul etti
ilk kez ana muhalefet partisi genel başkanı çek mağdurluğu konusunda açıklama yapacak
kendilerine tekrar teşekkür ediyorum 

11 responses to “Aynı hedef, aynı korkular ..

  1. sayın admin,
    bir yorumu yayınlayıp yayınlamama hakkına elbette sahipsiniz. ama neden olduğunu öğrenmek te benim hakkım. ne hata vardı yazdıklarımda yayınlamadınız? başbakanın açık seçik şekilde düşüncesini gözler önüne seren haberde ya da yazdıklarımda ne hata vardı? ben de ciddi anlamda mağdurum. içim yanıyor. teslim edilmeyen mallara ait verdiğim çekler yüzünden belki de on yıl hapislerde yatacak biriyim? neden yazar mısınız?

  2. Burada mücadele veren yorulan paylaşan tüm arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum. Ancak sizinle paylaşacağım haber tüm umutlarımızı silip süpürecek. Başbakanın olaya bakış açısını ortaya koyan bu haberden sonra kendisi ya da ailesinden bir kişi bile ona oy verecek olan var mı acaba hem mağdur olup hem de hakarete uğrayan?

    Haksız yere milleti dolandıranlar hariç geride kalan gerçek mağdurlara Allah yardım etsin hayırlı kapılar açsın diye dua ediyorum.

    http://www.netgazete.com/News/768041/erdogan_odeyemeyeceginiz_ceki_niye_yazdiniz_.aspx

    İşte başbakan bunu düşünüyor. Varın hesabınızı buna göre yapın!

  3. İYİ GECELER! YARIN BAKIRKÖY 12. SULH CEZADA CİRANTA ŞİKAYETİNDEN İKİNCİ DAVAM VAR AMA HAKİM DİRETİYOR YOK OLMAZ DİYE BAKALIM YİNE AYNI KARAR DA DVAM EDECEKMİ EDERSE KÖTÜ İZMİR İ 18 SULH U EMSAL GÖSTERECEĞİZ.ALLAH HAYIRLISINI NASİP EDER İŞALLAH.BU EMSALE RAĞMEN SİZCE DİRETEBİLİRMİ AYNI KARARDA.

  4. MEHMET ALİ ÖZTÜRK

    Olacak ya da olmayacak şeyler belli; sona iyice yaklaştık.

    Yakında meclis kapanacak-Kapanana kadar AKP ya bizim sorunumuzu çözecek (ki isterlese rahatlıkla çözerler), ya da çözmeyecek.

    Çözerlerse ne ala.

    Çözmezlerse, sorunumuzun çözümü için artık
    -siyasileri aramamıza
    -herhangi bir fiziki eylem yapmamıza,
    -medyada yeralmamıza, vs.
    gerek kalmayacak.

    Bu bir kaç gün sonra, sorunumuz çözülmemiş olursa, yapılacak 3 şey kalıyor:

    1. Yargıtay’ın (bizler için olumlu) içtihadlarını bir an önce çıkarması için çabalamak
    2. Anayasa Mahkemesi’nin (bizler için olumlu) iptal kararının biran önce vermesi için çabalamak
    3.Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne acilen müracaat etmek.

    Bunlar haricinde başka yapılabilecekler hakkında önerisi olan arkadaşlarımızın bunları belirtmesi de çok faydalı olacaktır.

    Saygılarımla,
    Mehmet Ali Öztürk

    • Mehmet Ali Bey iletişim bilgilerinizi yazabilirseniz sizden bazı konularda bilgi alıp İnsan Hakları Mahkemesine başvuru yapmak istiyorum. Saygılarımla…

  5. MEHMET ALİ ÖZTÜRK

    Arkadaşlar,

    Dün sormuştum aramızda Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne müracaat eden oldu mu diye ?

    Hiç olumlu cevap gelmedi-demek ki yok, ya da çok az.

    – MİLLETVEKİLLERİNİ, BAKANLARI ARAYAN ÇOK AZ
    – YARGITAY ÜYELERİNİ ARAYAN ÇOK AZ
    – ANAYASA MAHKEMESİ ÜYELERİNİ ARAYAN ÇOK AZ
    – DANIŞTAY ÜYELERİNİ ARAYAN ÇOK AZ
    – AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE MÜRACAAT EDEN ÇOK AZ YA DA HIC YOK
    – MUHTELİF EYLEMLERE BİREYSEL KATILIM ÇOK AZ

    Bu durumda, mücadeleden nasıl bir olumlu sonuç bekleyebiliriz?

    Sanıyorum bize dair siteleri takip edenlerin büyük kısmı hiçbir şey yapmayıp, yapmaya çalışanların gayreti sayesinde özgürlüklerine kavuşmayı bekliyorlar.

    Kusuruma bakmayın, amiyane konuşacağım: “ÇOK BEKLERSİNİZ !!!”.

    Yapılacak şeyler belli; ilave eylemler heryerde duyuruluyor. Özgürlüğünüze kavuşmak istiyorsanız, BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIN…

    Saygılarımla,
    Mehmet Ali Öztürk

  6. Ankara meclise giden emeği geçen tüm arkadaşlara teşekür ediyorum. Birlik ve mücadeleye sonuna kadar devam. Bodrum dan selamlar

  7. Herkese Tesekkurlerimi Bir Borc Bilirim.

    Bu sitede Yazan Herkese Bir Sorum???

    Bende cek magduruyum. Kisacasi dolandirildim. Bir tefeciye cek kirdirmaya calistim.. Isbankasi borcumu odemek icin .Bir avukat buldum .
    Cekimin ustunde yazi ve tarihlerde oynama var idi. mahkemeyi avukat nezninde mahkemeye cikarak kazandim .tabi cek incelemeden geldikten sonra. Fakat bu (cek) mahkeme icerisinde bir mahkemeye cikamadim. Bana 3 ay mahkemeye cikmadim diye ceza geldi . Avukatin yanina gittim bu nedir dedim hem cek davami kazandiniz hemde bana ceza aldirdiniz, Avukatin demesi Agir ceza mahkemesine basvuralim dedi dilekceyi hazirladi beni gonderdi. Dilekceyi verdim . (Borclarimi odemek icin yurt disina calismaya geldim. Pasaportumun suresi bitmisti vekalet ile konsolosluga gonderdim . Konsolosluk A ve J dosyasi var diye pasaportuma el koydular. Adosyasini halledin J dosyasi onemli degil turkiyeye gidin ve isinizi orada halledin dediler .Konsolosluga sadece ucakla 4.5 saat oldugunu ve param olmadigini soyledim telefonda . Bulun parayi gelin seyahat vizesiyle dedi konsolos. tabi bunun gibi cok kelimeler konustular agir bir sekilde ve sorgusuz sualsiz ben cevap alamadan beni yurt disinda magdur biraktilar.
    yurt disinda calismaya gelmis bir insanin T.C vatandasinin bu durumlardan dolayi nasil magdur birakabilirler sorgusuz sualsiz. Gerekirse tum detaylari anlatir isimleri de verebilirim . cunki bu konusmalar konsoloslukta kayit edilmektedir.

    Ben bir mahkemeye cikmadim diye ve mazuratimi agir cezaya resmi belgelerle bildirdikten sonra neden bu 3 ay ceza kesilir.

    Neden yurt disinda acimasizca sorgusuzca ve mafya vari konusmalarla
    lonsolosluk Pasaportuma el koyabilir,

    Lutfen bilgili arkadaslar bana ne yapmam gerektigini yazarsaniz sevinirim.
    saygilarimla

    • hakan kardesim
      bu sitede 6 aydir bas bas bagirdik yurt disindakiler pasaportlarini vermesinler konsolosgluga el koyuyorlar diye,
      pasaport kanunu bunu gerektiriyor alamassin pasaportunu geriye

  8. hayırlısı olur inşallah.. hepimiz için şu yasayı düzeltselerde işimize gücümüze daha çok konsantre olsak, yaşadığımızı anlasak,.. Emeği geçen herkese kendi adıma çok teşekkür ederim..

  9. Katılan, düzenleyen ve destekleyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Eleştirilerim meclis içindedir. İçerik ile ilgili değildir.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

