Adil Yargılanma ve Özgürlüklerimiz İçin Örgütlenelim


Rahmi Ofluoğlu öneriyor

Adil Yargılanma ve Özgürlüklerimiz İçin Örgütlenelim
Dosya başı 1000 lira; bu yorumu ADMİN ‘in sitesinde okuyunca üzüldüm. Mağdurların durumu ortada, bu insanlar bu paraları nasıl ödeyecekler? Birçok mağdurun avukatlara güvenmediği ve de parası olmadığı için kendi davalarını takip ettiğini biliyorum. Ben daha önce yaptığım öneriyi burada tekrarlıyorum, öneri şu:

ORTAK AVUKAT TUTALIM, AVUKATA MAAŞ VERELİM

1. ÖNERİ

20 mağdur bir araya gelse, ayda 150 lira verse bir avukatın maaşını karşılarlar. Bu organizasyonu KOSİAD yapmaya hazır. Diyeceksiniz ki biz bu 150 lirayı ne kadar süre ile ödeyeceğiz? En fazla 6 ay, 6 aydan sonra belki 50 lira öderiz. Neden mi? iş yoğunluğu azalır ve avukat sayısını azaltırız. Zaten şu uyarlama, eski hale getirme ve temyizler işin en zor aşaması. Bu aşamadan sonra yasa bozması ve daha sonra AİHM gündeme gelecek (ben AİHM ye gitmek için Anayasa Mahkemesini zorunlu aşama olarak görmüyorum). Bu organizasyon yapılırsa 25 davası olan 20.000 lira yerine toplam 900 lira para ödeyecektir.

2.ÖNERİ

Aylık ödeme yerine toplu ödeme yapalım. Dosya başına 100 lira gibi..Benim hesabıma göre bu şıkta en az 20 mağdurun bir araya gelmesi gerekecek. Hesabı ben 6 ay üzerinden yapıyorum ve avukatın her şey dahil aylık maliyetini, vergi, sigorta dahil 3000 lira olarak yapıyorum ve bir avukattan beklenebilecek işe göre..

Bütün bu organizasyonlarda dilekçe içerikleri ve izlenecek yollar benim denetimimde olacak..Bu organizasyona katılacakların ayda 10 lira aidat vererek KOSİAD üyesi olması gerekecek. Çalışacak avukatları biz ancak KOSİAD adına istihdam edebiliriz; yasal yol ve maliyeti düşürmek için.

DİLEKÇELERİ İNTERNET SİTELERİNDEN ALDIĞINIZ ÖRNEKLERE GÖRE YAZMAYINIZ..BU YOL YANLIŞ..

Bu yoldan gidenlerin başarısızlık oranı %99.. Uygulamada bunu herkes gördü…

BU ORGANİZASYONU SİZ BAŞLATIN

Mail , MSN ve diğer iletişim araçları ile organize olun ve 20 sayısını bulunca bize gelin, KOSİAD’a…Bu çağrı KOSİAD’dan dosya başına 1000 lira, ya da 500 lira ödeyemeyen mağdurlaradır.Bu, bana, Rahmi Ofluoğlu’na bireysel olarak gelecek arkadaşlara bir taahhüt değildir. Ben biryesel olarak böyle bir yükü taşıyamam. Ben zaten herkes için elimden geleni yapıyorum.Tekrarlıyorum bu çağrı KOSİAD’dan, 20 kişi bir araya gelin ve derneğe başvurun. Ben böyle bir organizasyonla özgürlüğe giden yolun çok kısalacağına inanıyorum. Bu birliktelikler bilgi paylaşımını çoğaltacağı gibi dayanışmayı da güçlendirecektir

2 responses to “Adil Yargılanma ve Özgürlüklerimiz İçin Örgütlenelim

  1. ADLİ YARDIM KURUMLARI HİÇ PARA ALMADAN BU KONUYA OBJEKTİF YAKLAŞACAKTIR.

  2. MEHMET ALI OZTURK

    TOPLU HAREKET EDİLECEKSE EĞER, ÖNERİM;

    ÜNİVERSİTELERİMİZDEKİ EN İYİ BİR VEYA BİRKAÇ
    CEZA HUKUKU PROFESÖRÜNÜ
    ÜCRETİ KARŞILIĞINDA DANIŞMAN OLARAK TUTARAK,

    5941 SAYILI KANUNUN KASIT UNSURU ARANMAKSIZIN
    UYGULANAMAYACAĞINA DAİR CİDDİ ARAŞTIRMA VE
    İNCELEME İÇEREN VE (İLK DERECE HAKİMLERİNİN
    OLMASA BİLE) YARGITAY ÜYELERİNİN KABUL ETMEK
    ZORUNDA KALACAKLARI

    BİR ÇALIŞMA YAPTIRILMASIDIR.

    KAT’İ HUKUKİ ÇÖZÜM BÖYLE BULUNABİLİR.

    SAYGILARIMLA,
    MEHMET ALİ ÖZTÜRK

    HAMİŞ:
    BU ÖNERİM, SİZİN ÖNERİNİZE ALTERNATİF DEĞİLDİR;
    SİZİN ÖNERİNİZ MEVCUT DAVA DOSYALARININ TAKİBİ
    İÇİN ÇOK UYGUN OLABİLİR. BEN SORUNUN KAT’İ BİR
    ÇÖZÜM BULMASI İÇİN BU ÖNERİYİ SUNUYORUM.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

