Bakanlar kurulu ve çek yasası son duyum


twitlere dayanamadım telefon açtım sordum.  İki telefon ettim. Bugün bakanlar kurulunda bir karar çıkmadığını ilettiler. En azından kendilerine ulaşan bir bilgi yok.

benim görüştüklerimi, iktidar partisinden değildir.  Bilgi yanlışda olabilir. Kimse bir şey söylemiyor. ben söylemiş olayım.

8 responses to “Bakanlar kurulu ve çek yasası son duyum

  1. bütçe görüşmelerinin üzerinden yılda 3 ay bile çalışmadan, insanların bunca sorunu varken meclis tatili neden. masada el kaldırmakla 3 dk. konuşma yapmakla insan yorulmaz vekaleten beni temsil eden arkadaşlar size sesleniyorum insanların beklediği özgürlükle ilgili yasalar var. ruhumuz daraldı beklmekten. Türk milletinin bir ferdi olarak AHİM de ne işimiz var. Şayet sorunlarımızı içsel çözemiyorsak bu ülke sizi istemiyor.

  2. mehmet durmuş hatır ceki verdim sekiz ay onyedigün cezaevinde kaldım ben ne yapayım şimdi katilmi olayım adalete sıgınıyorum magdurum

    • Yapacağınız, yapmanız gereken şey belli:

      BİR DAKİKA DAHA KAYBETMEYİN.
      HEMEN AİHM ŞİKAYET MÜRACAATI YAPIN.

      Son müracaat tarihi : 05 Ocak 2012
      Son postaya verme tarihi : 24 Aralık 2011 Cumartesi.

  3. Merhaba internette araştırıyorum ama çok kafa karıştırıcı yorumlar var.Ben size şöyle birşey söylim.Şuan Çek kanunuyla ilgili yasa tasarısı şuan TBMM de 23.09.2011 ile 29.09.2011 tarihinde gelmiştir ve şuan TBMM komisyonundadır.İnternette çok kafa karıştırıcı yorumlar var bu yorumları ben anlamadım bir türlü çünkü Bir yasa çıkacaksa ilk önce Bakanlar kurulunda görüşülür ondan sonra taslak oluşur TBMM sunumuna sunarlar ve oylamaya ve görüşülmeye başlar ve şuan TBMM bu kanun görüşülmek üzere gelmiştir.Pek yakın bir zamanda görüşülmeye başlayacaktır.Sayın Başbakanımız ve bakanlarımız milletvekillerimiz Türk milletine 2011 bitimine yakın zamanda bir süpriz yapmaya hazırlanıyorlar benim görüşüm araştırdıgım kadarıyla bu şekilde gözüküyor.Sorgulama yapmak isteyen arakadaşlarımız http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.sorgu_yonlendirme linkine tıklayıp sorgulama yapabilirler.Bilgilerinize SAYGILARIMLA EROL

    • SAYIN EROL
      O TASARI CHP TARAFINDAN VERİLEN TASARIDIR
      BU TASARININ HİÇ BİR ÖNEMİ YOKTUR
      BİZİ İLGİLENGİREN ŞU AN ADALET BAKANLIGI TARAFINDAN HAZIRLANMAKTA OLAN TASARIDIR
      HENÜZ BAKANLAR KURULUNA SUNULMAMIŞTIR
      SELAMLAR

      • Evet.

        Bu tasarıların birisi CHP’lli Sinan Aygün’e aittir.
        Bu sene vermiştir.
        Diğeri de CHP’li Ali Rıza Öztürk’e aittir.
        Geçen sene vermiş; bu sene yenilemiştir.

        Her 2 önerinin de yasalaşma şansı görülmemektedir.

  4. başka bilgi varsa paylaşabilirsiniz.

    sitelerdeki gereksiz bölünmelerden ötürü, eylem-tepki gücü zayıflayan mağdurlar ses çıkartınız ….

    bu sizin hayatınız.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

