Çoksesliliği şal ile örtemezsiniz.


ÇÖZÜM DEMOKRASİYİ ALGILAMAKLA ÇÖZÜMLENİR.
Her oyun kuralına göre oynanır. Kuralsızlıklar ve kural tanımamalar oyun bozanlıktır.
ÇOĞUNLUKCU DEMOKRASİNİN DEMOKRASİ OLARAK ALGILATILDIĞI ÜLKEMİZDE, ÇOĞULCULUK VE ÇOK SESLİLİK ŞAL İLE ÖRTÜLMEKTEDİR.
Bana, benim fikirlerime karşı olanlar, güçlerini çoğunlukcu olmaktan aldılar. Bir fikri bir bilgi oluşturmaktadır oysa. Somut bilgilerden oluşan fikirlerimin yanlışlığını gösterecek sağlam bilgili fikirlerin olmamasına karşın, çoğunluk olmanın güç olduğunu ileri sürdüler hep.
EN BÜYÜK GÜÇ VE ZENGİNLİK BİLGİDİR. Hiç kimse bilgilendirme yolu ile bu gücü kazandırmanın önüne geçemez oysa.
Yine bu sitede bulacağınız bir yazıda   bir  vatandaş bana çoğunluğa uymamı tavsiye etti. Çoğunluğun içinde bulunan herkesin yanlış olmayacağını savundu.
ZAMANIN HAKEMLİĞİ beni haklı çıkardı. Saydığı isimler yani çoğunluk haksız çıktı.
Çünkü ellerindeki tek somut gerçek, çoğunluk olmalarıydı.
Oysa şeytan tamamıyle ayrıntılarda gizlidir.
Onların çoğunluğuna karşılık benim elimde çok somut bilgiler ve bu bilgilerden oluşan fikirler vardı.
Bu fikirler dünde sağlamdı, bu gün de.
Daha bir kaç gün önce yazdım. Bakanlar kurulu toplantısı beklentisinin boş olacağını. Çünkü bu fikir somut bilgi içeren bir fikirdir. Tecrübe ile desteklidir.
Ve o gün de yine yazdım; her zaman haklı çıkıp, hüsranlara şahit olmaktan çok üzülüyorum diye.
Evet en nihayetinde Şubat ayı sonuna kadar çıkması garanti olan bir yasa teklifi var. Bu yasa içinde hapislik tarih olacak gibi gözüküyor. Ancak daha büyük cezalar var ki akıllara zarar.
BUTLAN HUKUKUNUN bütün yönleriyle tezahürü olacak bu yasa.
EVET BENİ ELEŞTİRİN, ELEŞTİRMEK BİLGİ İÇERİKLİ OLSUN.
AMA KAVRAM KARMAŞASININ MODA OLDUĞU BU GÜNLERDE;
ELEŞTİRMEKLE, HAKARET ETMEYİ BİR ZANNETMEDEN.
ELEŞTİRME YAPACAK BİLGİSİ OLMAYANLARIN, HAKARET EDEREK CAHİLLİKLERİNİ ORTAYA KOYDUĞU GERÇEĞİNİ GÖZ ARDI ETMEDEN.
YUKARDA DA DEĞİNDİM;
BEN ÇOĞUNLUKCU DEMOKRASİYİ DEĞİL,
ÇOĞULCU KATILIMCI DEMOKRASİNİN OLUŞMASINA KATKI SAĞLAMA MÜCADELESİNDEYİM.
HER İLİM SAHİBİNİN ÜSTÜNDE İLİM SAHİBİ VARDIR AYETİ GEREĞİ, SOMUT BİLGİ VERENLERE KALBEN ŞÜKRAN DUYARIM.
YİNE KURANDA, ÇOĞUNLUKCU SÜRÜ ZİHNİYETİ İLE İLGİLİ AYETLER VAR.
“YA ONLAR YANILIYORLARSA?”
İŞTE KAVİMLERİ, TOPLUMLARI HELAKE GÖTÜREN BU GERÇEKTİR.
SÜRÜ ZİHNİYETİ YANILGISI.
BU ZİHNİYETE KARŞI UYARICILARIN AZINLIKTA OLMASI.
HİÇ KİMSE YALNIZ BAŞINA BAŞARILI OLAMAZ DEMEYİN,
UNUTMAYIN Kİ FİRAVUN VE AVANESİNE KARŞI MUSA DA TEK BAŞINAYDI. ELİNDE YALNIZ ASASI(BİLGİ GÜCÜ) VARDI. BUNUNLA SİHİRBAZLARIN BÜYÜLERİNİ YOK ETTİ.
“HAK GELDİ BATIL KAYBOLDU, BATIL ZATEN KAYBOLMAYA MAHKUMDUR”
BUTLAN HUKUKU DA.
HİÇ KİMSE GERÇEĞİN ÜZERİNİ ŞALLA KAPATAMAZ.
ANKEBUTLARIN ZİHNİYETİNİN ALGILADIĞI GÜÇ, BİR NEFESİN GÜCÜNE ASLA DAYANAMAZ.

 

Burhan İŞCAN, aralık.2011

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

