Admin sen böyle değildin eskiden …


Sevgili Çek Mağdurları,yeni yılınızı içtenlikle kutlarım ,yeni yılda sağlık ve sıhhatler dilerim …
Dostlar , biliyorsunuz ki yeni yıl bir çok kanunda yenilik getirecek bir yıl mesela Yeşil Kart Kullananlar bile artık özel hastane hizmetlerinden yaralana bilecekler ve bir çok yeni olan şeyinde yasalaşması bekleniyor bunlardan sizler için en önemlisi yasalaşacak olan çek kanunudur . Kanun önemli taslak kısmı tamamlan bir kısmı dediğim süre içersinde yani ayın 23 ‘ünde ön bir taslak olarak tamamlandı 25’inde basın yoluylada kamu oyuna sunulmuştur lakin bir takım teknik nedenlere dayalı taslak üzerinde el sıkışmalar anlaşma yapılacak noktalar vardır buda ocak ayı içersinde bitirilmesi planlanmıştır her an gündeme de gelmesi planlanmıştır bütün bunların yasanın uzayıp kısalması sizlerin beklentisi babında göstereceğiniz çalışmaların karşılığıdır ayrı bunu da belirtmek isterim ….

Dostlarım, benim için Garantili çek reklamcısı ,imajı bu sitede defalarca atfedildi. biz bu garantili çeki en başta çek mağduruna alacaklının ,alacağın şeklinde bir çek şekli olsun diye bu çek şeklini savunduk yani çek verdim cezası yoksa öyle çek vermenin bir anlamı olmaz diyenlere karşı borçlular için bunu savunduk.; ancak bizim için önemli olan çek koçanlarının bankaların göstereceği hassasiyet veya sorumluluktur nitekim en başta talebimiz yasadan çıkacak kararın cezasız bir af niteliğinde beraat ve de borçlu kişinin yeniden yapılandırılmasıdır garantili çek ise ileride tekrar bu tıkanmaların yaşanmaması adına bir çek şeklini piyasaya sürmektir yasa bunu nla ilgili her iki türlü önem alacak gibi bir durumu Bankalar sorumlulukları gereği artık her ne şekilde olursa olsun, çek karnesi verirken teminat yada çek karnesi kredisi açacaklar dolayısla ile kişi eline çek koçanını aldığı zaman bu krediyi açılması muktedir kılınacak, çek karnesiyle, paralel bir durum yaratılacak

Ticarette” kimi bal satar para kazanamaz. kime sirke satar para kazanır “
Bunu açalım:

Bir arkadaşım vardı adı metin ortaokulu ve liseyi beraber okuduk , sonra liseden sonra ben üniversiteye devam ettim o ise amcasının yanında ticarete atıldı amcası biraz sahtekardı ama metin dürüst bir çocuktu yontuldu pişti ticarette fakat özünden bir şey kaybetmedi askerliğe gidip geldi bir araba aldı yıllar sonra neyse onla devam ett..i şimdi 8 ,9 yaşında bir Mazda panelwanı var minibüs onun arkasını boşaltmış sucuk, kaşar işte süt ürünleri vb paketlenmiş şeyler satıyor bir ramazan ayıydı Pazar girişinde rastladım ona ne haber metin ddim selamlaştık bir şeyler aldım gel iftar açalım dedi kırmadım onu arabası da eski model ama temiz yere kartonlar koymuş prıl prıl bir arabası var yani işine titiz bir insan bir binaın önüne durduk baktım onların soyadı yazıyor dedim metin bu rası size mi ait ben yaptırdım iki kardeşimle ortak onlarda biraz para vardı koydular yaptık! hayırlı olsun! işler nasıl, Allah dedi bin bereketini versin arabayı falan değiştirmiyorsun ticaret üzerine sohbet açtık yok dedi ne gereği var sıkıntıya girmek istemiyorum biraz taksidim var sonra aracım koltukları biraz gacırdıyor amaa olsun beni işime gtirip götürüyor açılmaya gerek yok şu ara …
Peki çekle aran nasıl valla çek koçanım var ancak çekmecede durur hiçte bulaşmam ne zamn vadeli işleri çeki bıraktım o zaman para kazandım birikmiş nakitim var arada sıra İstanbul istoca giderim bayram,yeni yıl,vb bazı marketlere toptan mal çekerim peşin nakid, yada güvendiğim kişilerle çalışırım ,,her insanla ticaret yapmam el sıkışmam ,gel şu işe girelim çek ver senet ver karşılık kredi bulalım diyenlerde işim yok ben işime bakarım öz alırım öz satarım kimsenin etlisine sütlüsüne girmem..
İşte örnek bir ticaret adamı ……
Her ticaret böyle olmaz ;ancak riskler vardır ben şunu örnek verdim boyun neyse ,hacmin ticareti ona göre yap kardeşim bu senin için iyi…
Baştan beri bunu söylüyorum çek mağdurları..

Şimdi burada zaten yazı okuyan 3 ,5 kişi yavar ya yok onlara da lütfen eziyet etmeyin …
benim hakkımda buralarda bir şeyler yazıyorsunuz , bir şeyler anlatıyorsunuz ,bilmem nedendir?
Bana eşek deme…
Eşek senin dedendir…!.
Bir yazı eğer bilimsel açıklanacaksa böyle yazılmaz
Masala. yazı hakkında Bulgular ve Analiz yapılmışımıdır
Metod ne şekil kullanılmıştır nitel ve nicel bir durum içeriyor mu? Bundan kasıt sözel veya sayısal bir ifadede mi ele alınmış mı?..
İyi soru kötü soru mevcut mu? Veri analizi nasıl? Yazının gereksiz kısımları çıkartılmış mı önünüze gelen her şeyi yazmaktasınız bu etik değil.. tekrar ediyorum değil
Dilek seni uyarıyorum gereksiz şeyler yazma ,bırak eleştiri yaparlarsa yapsınlar o onların seviyesini zaten gösterir ve gösteriyor onlar amaçlarını zaten biliyorlar bu sebeple sakin ol yazmana karışmam ama tenkit ediyorum…. sayın Admin’e gelince de bana gelen mailde haksızlık yapıldığını anlatıyor Dilek hanım ADMİN böyle bir şey yapmaz Binin yorumunu veriyorsanız diyer yorularıda verin yada hiç birini vermeyin sayın ADMİN siz böyle değildiniz eskiden bu kanalda huzur vardı şimdi bakın admin göreceksiniz ban bu yazıdan sonra saldırılar olacak siz burada benim nikimin güvenliğini şerefeni haysiyetini sağlayamıyorsanız niye admin’lik yapmaktasınız olmaz özgür herkese eşit yaklaş lütfen ki bunu bilelim kimseyi özel olarak koruma altına alıp böyle bir şey olmasın ben bu siteye dört yıldır yazı yazıyorum az değil değil mi? ben bilirim ki sen kimselerden, bunu dilek hanıma da söyledim ne emir alırsın ne yönetilirsin kaldı ki, benim ıp no bütün sitelerde bulamazsınız sadece burada yazarım başka bir siteye başka nikim olsa bile çok nadir mesaj atarım ben çek siteleri iel zaten atmam bile …

EY ! KOSİAD
Ben bekledim ki av.R.O herhalde yumruğunu masaya vuracak ! masa kırılacak raflar falan sarsılacak millet kitapları falan tutacak ama nerde R.O bey sanki Siyaset kurumuna opsiyon tanır gibi kendi temennisi açısından yasanın nisan ayı içersinde çıkacağını beyan ediyor bu tarih de çıkacak olsa bile AV.R.O bunu söylemesi gerekli bu çok yanlış bir temenni önemli bir toplantı hem de yasanın konuşulduğu şu günlerde,basına açık bir toplantıda bir söylem, ben, anlamıyorum neden yani bu açıklama bir an önce gün ve gün bu yasa beklentisi içinde olmalıdır basın üzerine devam dedim ama her şeyi elinize yüzünüze bulaştırıyorsunuz…
Yani kosiad önemli bir kurum yani bu R.o kendini pasife çekiyor bir defa sen karizmatik bir adamsın bu işin başına geçmişsin sen sert olacaksın sen mağdura karşı sert olmaktasın yönetime karşı sert ol! adamlar seni onamış, senin gerçeklerini kabul etmişler ;ANAYASAL bir hakkın çiğnendiği itirafları var ,bu senin eline koz, bunu kulan git üzerine olayın SAYIN R.O senden bunu istiyoruz haklılığının konuşulduğu şu günlerde sen sürüncemeyi tercih ediyorsun seni anlayamıyorum..
Daha ne olmalı ki, atağa kalkmak için ..
Yeter artık kardeşim bitirin bu işi zaten bitecek ama sizin bu çıkışlarınız maalesef işi uzatıyor siz farkında değilsiniz.
Kimseyi suçlamak istemiyorum,kimsenin gurunu kırmak istemiyorum ancak gün bu gündür ya hep yahiç sıcağı sıcağına geçmişte söylediğim gibi DEMİR TAVINDA DÖVÜLÜR…..
AİHM müracaatları..
Kardeşi,m AİHM müracaatın her şekilde yapabilirsin bu senin tercihin ,sen vatandaş olarak nasıl biliyorsan nasıl hızlıysa, nasıl güvenliyse öyle yap! ben temenni olarak kosiadı önerdim ama sen postayla yapa bilirsin bu senin tercihin
EFENDİM BEN TAZMİNAT DAVASI AÇICAM..
Efendi buyur aç ! ben şunu demek istiyorum buda bir temennidir burada önemli olan paradan çok bir hakkın gaspı yani insan hakkı insanlık ayıbı yoksa bu para halkın cebinden çıkıyor türkiyede kaçmilyon insan vergi veriyor bunların arasında kırk kanat geçinen halk var , bunu anlattım fakirlik derken onu kastettim biz hep diyoruz ya devlet öder devlet öderde kim öder halkın parası:)) bunu da anla
BUYUR DAVANI AÇ! BEN KARIŞMAM BEN SANA HATTA AÇ DERİM DAVANIN SONUCUNDA SENİN MENFAATİNE KARAR VERİLMESİ MÜMKÜN , DAHA GEÇEN YILARDA SAYIN RAHMETLİ ERİM VE BEN BUNUN BİR GÜN AİHM HESAP SORULACAĞINI SÖYLEDİK
DAVANIZI AÇIN ARKADAŞALAR
Dilek hanıma da mesaj attım daha düzenli olur yani kosiad bu evrakların kontrolü başvuru sayısını kişileri tutar, hem bir istatistik oluşturulur hem de dernek bu dosyalar üzerinde hak sahiplerin haklarını ararken yardımcı olur olay bu…

Bakın arkadaşlar bunlar yapılırken yasayı boşlamayın artık derinlere inmeyeceğim gördüklerimden miğdem bulandı şu anda Boş zamanımı THE STORY OF MANKIND(İNSANLIK SOYUNUN TARİHİ)İngilizce bir kitap ,bir medeniyet tarihi kitabı …BİR YAPITLA İLGİLİ GENELLEŞİP FAKLI SUJE BİLEN VE BİLİNENİN ÖTESİNE GEÇMEKTEYİM, yani çıplak insan homosapienes ten tutunda insanlığın astronot elbisesine girdiği düzene kadar oln dönem ,zaman bunu inceleyen bir kitap.. boş zamanlarımı bu tip kitaplara ayırıyorum diğer yasa okuyuculuğumuzun dışında tabi o zamanla benim vaktim seyhatler paneller ve dersler zaman boş olmuyor ,şimdi ocak ayı içersinde yasa çıkması mümkün bu size bağlı ,sizin efor ve taleplerinize bağlı..gidin hakkınızı alın ,benim anayasa mahkemesinin verdiği karardan sonra eleştirilerimi okuyun orada her şeyi bu gün olacaklar gibi yazdım ….
Saygılarımla
hukukçu, 31.aralık.2011

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

