Tüm Çek Mağduru Arkadaslarım,Kardeşlerim..


Tum Cek Magduru Arkadaslarim,Kardeslerim..

Sukurler olsun.Bugun buyuk gun.Asil buyuk gun Resmi Gazetede Yayinlandigi gun olacak.Allah tum ayrilik acisi ceken,hasret icinde yasan insanlari sevdiklerine kavustursun.Amin,
Allah hepimizi,takibini bile yapamadigimiz alacaklarimizi alabilip,uzerimizdeki tum Kul Haklarindan da kurtulmayi nasip etsin insAllah.

Allah, bu hayata yeniden basladigimiz noktada hepimizin yardimcisi olsun.Amin..
Bu mucadele zarfinda,hepimiz cok gergindik,Kalplerini kirdigim arkadaslarim olabilir.Haklarinizi helal etmenizi istiyorum.Benden yana helal hos olsun.

Saygilarimla

Hakan Yigit.

34 responses to “Tüm Çek Mağduru Arkadaslarım,Kardeşlerim..

  1. Tünelin ucunda ışık göründü-mü?

    Evet tünelin ucunda ışık göründü. Ancak dikkat edilmesi gereken bir konu var.

    Bizim durumumuzda “Işık” hapis cezasının kalkması demektir. Peki “Tünel” nedir?

    Yine bizim durumumuzdakiler için “Tünel” izlenecek yol demektir. Tünelimiz yatay durumdaysa, sorun yok; ışığa ulaşmak için bizim çaba göstermemiz gerekli ve yeterlidir.

    Tünel, eğer kuyu gibi yukarı doğruysa, ışığı gördüğümüz halde ulaşmak için dışarıdan yani tünelin ucundan, başka deyişle yukarıdan yardıma halen ihtiyacımız olduğudur. sarkıtılan ipin sağlam olup olmadığını, bizi yukarı taşıyacak ipin ağırlığımızı kaldırıp kaldırmayacağını, ipi aşağı sarkıtanın gücünün bizi yukarı çekmeye yetip, yetmediğini test etmeden sakın ola ki; ipe asılmayalım derim.

    Yazdıklarımdan, hapis cezasına son verecek yasaya sevinmediğimi düşünmeyin. Herhalde 5 yıllık açık cezaevi koşullarında yaşamış, yeri gelmiş ekmeğe muhtaç olmuş, yeri gelmiş, aşağılanmış, hakaretlere uğramış yeri gelmiş tehdit edilmiş, bir kişi olarak en çok ben sevindim.

    Anlatmaya çalıştığım, tedbiri elden bırakmamaktır. Son ana kadar, resmi gazetede yayınlanana kadar lütfen mücadeleye devam

    • BURHAN İŞCAN

      HAKİKİ IŞIK ADİL YARGILANMA HAKKININ ELDE EDİLMESİYLE GELİR.
      İHAS’NİN 6. MADDESİNDE ÖNGÖRÜLEN ADİL YARGILANMA HAKKINA İLİŞKİN GENEL KURALLAR

      Adil yargılanma hakkına ilişkin güvenceler hem medeni uyuşmazlıklarda hem de suç isnadını içeren ceza yargılamasında gerçek ve tüzel kişiler tarafından hem ilk derece yargı yerlerinde hem de temyiz mahkemelerinde ileri sürülebilir.

      Bu güvencelerin ihlali halinde ancak iç hukuk yollarının tüketilmesinden sonra bireysel başvuru hakkı kullanılabilir. (İHAS.35/1.md.) Ancak etkin bir iç hukuk mekanizmasının olmadığı ya da gereği gibi işletildiği kanıtlanamayan hallerde (istisnai olarak) bu şartlar aranmadan da başvuruların AİHM.’nce kabul edilip sonuçlandırılması mümkündür.
      DEVAMI İÇİN SİTEMDE ADİL YARGILANMA HAKKI YAZISININ İNCELENMESİNİ TAVSİYE EDERİM

  2. SAYIN BURHAN İŞCAN BEY…KİMSEYE YALAKALIK YAPMAM ALLAHIN İZNİYLE..SİZİNLE TARTIŞACAK DEĞİLM…SİZ YAZDIKLARINIZI BİRİNE OKUTUN DA O SİZİNLE İGİLİ OLAN FİKRİNİ SÖYLETİN….BUNU SİZE HERKES SOYLEMEZ…

  3. hukukçunun nekadar haklı olduğu ortaya çıktı, yasa konusunda baştan sona söyledikleri doğru çıktı , birde kendini tanıtsa merak ettimkim bu kişi?

  4. MERHABA…..2007 YILINDA KAYSERİNİN EN BÜYÜK FİRMASINA ÇEK VERDİM ÜRÜN ALAMADIM FİRMA BATTI…BİR MUHABİM YOK ÇEK KANUNU SEN ÖDEDİYOR ..NASIL ÖDEYİM ??HAYATIM KİTLENDİ KALDI….KARŞI TARAFA HACZEDECEN ADAM YOKK ZENGİN ADAM BİZİM GİBİ DEĞİL 40 TANE AVUKATI 50 TANE MÜŞAVİRİ VAR…ÇEKLERM ÖDEYEMEDİM..O YILARDA YUT İÇİ TAŞIMACILIK YAPIYORUM TIR IMA DORSE ALDIM KONYALI BİR FİRMADAN 10.000 TL PEŞİN VERDİM 40.000 T BORCUM VAR ÇEKLERİ YAZDIM 15 TANE 3 TANESİNİ ÖDEYEMEDİM EN SON ÜÇ ÇEKİ…ADAMI ARADI 2000 TL ÇEK İÇİN 1500 TL ÖNERDİM PARAM OKADAR VAR AVUKATIN İFADESİ (2007 DAVA)2011 DE GÖRÜŞME -KARDEŞİM BORCN 4.500 TL OLDU İSTER ÖDE İSTER ÖDEME KAPATMAMA DOSYANI ..SAHİBİNİ ARADIM RESMEN YALVRDIM…ABİ ELİMDEN GELEN BU KAÇ SENEDİR BİRŞEY ALAMDIN AZII ÇOKA SAY DİYE…O AVUKATA AVUKAT ONADERKEN GİRDİM CEZAEVİNE…İTİBAR YERLE YEKZAN..ÇALIŞAMIYOSUN..BANKA DERSE AY BİR DERT……HER ESNAFIN BİR HİKAYSEİ VARDIR ELBET BENİ ANLAYAMADIĞM ÖMRÜNDE ÇEK YAZMAMIŞ,BORÇLU OLMAYI BİLMEYEN,KAPISINA İCRA GELMEMİŞ ….AMCASI DAYISI SIRT DONMEMEİŞ..YOKLUĞU GÖRMEMEİŞ İNSANLARIN ÇEK ÜZERİNDEN FELSEFE YAPABİLİYOR OLMALARI…….ADALETSE GEL BENİM DOLANDIRANLARDAN ALDA ADALETİ GÖREYİM ..BEN DOĞRU İNANIYORUM VE BU DA ADALET…..BORCUMUDA ŞİMDİ ADAM GİBİ ÖDEYECEM …ADAM GİBİ ÇALIŞACAMM…5 YILDIR BOĞAZIMA DİZİLENLERİN HAKKIN KİM VERECEK..??? 2 YIL KAÇAK YAŞADIM ALACAKLI BR GÜN DE KARDEŞ NE BOK YİYİON SEN BOLE Mİ DEDİ..FELSEFE YAPMAK KOLAYY ….AHANDA ADALETÖZGÜLÜKSE ÖZGÜRLÜKKK

    • BURHAN İŞCAN

      EVET FELSEFE YAPMAK ÇOK KOLAY; HELE TANIMADIĞIN KİŞİLER HAKKINDA.
      BENDE ESKİŞEHİR’DE SGK GÜVENCESİNDEKİ HASTALARA AMELİYAT MALZEMESİ SATTIM. İHALEYE VE EDİNİMİN İFASINA FESAT KARIŞTIRAN, SAĞLIKTAKİ YOLSUZLUKLARIN MÜSEBBİBİ ÇETELER YÜZÜNDEN SGK DAN ALACAKLARIMI ALAMADIM. İFLAS ETTİM. BUNLARI İHBARIMLA; (BAKINIZ GOOGLE-SAĞLIKTA YOLSUZLUKLAR BURHAN İŞCAN) BAŞLAYAN YARGILAMALARLA BUNLAR ADALET ÖNÜNDE HESAP VERİYOR. PEKİ BEN ALACAKLARIMI ALAMAYINCA NE OLDU?
      OĞLUM, ŞİRKET ORTAĞIM VE MESUL MÜDÜRÜM KARŞILIKSIZ ÇEK SEBEBİYLE 9 AY HAPİS YATTI. 180 BİN LİRA ALACAĞIMA KARŞIN 40 BİN LİRA BORÇ YÜZÜNDEN. BUNUN HESABI AİHM ÖNÜNDE SORULACAK TABİ Kİ.
      AHANDA ADALET ÖZGÜRLÜKSE ÖZGÜRLÜK DEDİĞİN ŞEY BÜYÜK BİR KANDIRMACA.
      10 SENE TİCARETTEN MEN EDEN,
      10 SENE TİCARİ SİCİLİNİ KARALI TUTAN
      NEDEN?
      YARGISIZ İNFAZDAN.
      DAYATMA SUÇ TEORİSİ İLE SUÇLU ADDEDİLMENDEN,
      YARGILANMA HAKKININ ELİNDEN ALINMASINDAN
      SORUYORUM
      SADECE BUNLAR MI NEDEN?
      ,EKONOMİ BATARSA HEPİMİZ BATARIZ DİYE
      EKONOMİYİ BATIRANLAR ASIL NEDEN?
      YENİ YASA TASARISI METNİ MADDE GEREKCELERİNİ BİR OKUYUN HELE
      ADLİ YAPTIRIMLAR, İDARİ YAPTIRIMA ÇEVRİLECEKMİŞ.
      ÇOK GÜZEL DEĞİLMİ?
      PEKİ İDARİ YAPTIRIMLAR NASIL UYGULANACAK?
      YARGISIZ İNFAZ DURUYOR OLDUĞU GİBİ.
      YANİ SENİN KİMSE SUÇLU VEYA KABAHATLİ OLMANI KAST GÖZETİLEREK YARGILAMAYACAK.
      ÇEK SUÇU YİNE ŞEKLİ SUÇ.
      ÇEKİNİ ÖDEMEDİNMİ KABAHATLİSİN.
      BU CÜRMÜ 10 SENE SÜREYLE ÇEKECEKSİN.
      10 SENE SONRA NE OLACAK? SUÇSUZ MU OLACAKSIN?
      DEVLET BENİM ALACAĞIMI ÖDEMEDİ DİYE OĞLUM SUÇSUZ YERE HAPİS YATTI EY FELSEFİST.
      VE SİCİLİ KARALANDI.
      DEVLET DAİRESİNDE İŞE GİREMEDİ.
      1095 SAYILI YASA GEREĞİ ÖDÜL ALMASI GEREKİYOR.
      YAKALATTIĞI EN AZ 100 MİLYONLUK VERGİ KAÇAĞINA KARŞI YÜZDE 10.
      MAHKEME SÜRÜYOR. ÖDEMEMEK İÇİN BU MEBLAĞI 1000DEREDEN SU GETİRİYOR DEVLET.
      BUNUN DA HESABI AİHM ÖNÜNDE ALINACAK ELBET.
      BÜTÜN BUNLARDAN ÇOK NEYE ÜZÜLÜYORUM BİLİYORMUSUNUZ?
      HALA BENİ ÇEK MAĞDURU OLARAK GÖRMEMENİZE.
      ADIMI SANIMI, TELEFON NUMARAMI YAZMAMA RAĞMEN
      2009 SENESİ HAZİRAN AYINDAN BERİ BİZZAT EYLEMLERİN İÇİNDE OLMAMA RAĞMEN
      KENDİ SİTEMDE VE İNTERNET ÜZERİNDE YAPTIĞIM MÜCADELEYE RAĞMEN
      HALA DÜŞMAN İLAN EDİLİYORUM.
      İNSANIN EN BÜYÜK DÜŞMANI KENDİSİDİR.
      KENDİ KENDİNİ ALDATMASIDIR.
      KİŞİLER HAKKINDA İTHAMDA BULUNMADAN ÖNCE ONLARI TANIMAYI YEĞLE. YOKSA SUİ ZAN ALLAH NAZARINDA BELALARA MÜSTEHAKTIR.

      • acil demokrasi

        sayın Burhan İşcan
        2009 yılından bu yana,ucube çek yasasına karşı mücadelede,sarfettiğiniz efor ve katkılarınızdan dolayı teşekkür ediyoruz.

        • BURHAN İŞCAN

          UCUBELİK HALA SÜRDÜRÜLMEK İSTENMEKTEDİR.
          BANA YAPILACAK EN BÜYÜK TEŞEKKÜR BUNUN FARKINA VARIP, İDRAK EDEREK TEPKİ GÖSTERMEKTİR.
          ORTADA NE İDİĞÜ BELİRSİZ BİR TASLAK VARDI. ŞİMDİ TASARI OLDU MECLİSE GÖNDERİLDİ. TEPKİLER AYYUKA ÇIKMIŞ VAZİYETTE
          ÖMÜR BOYU CEZA ÇEKTİRME TALEBİ BİLE VAR
          BAKIN HUKUKİ HABER NET DİYE BİR SİTE VAR.
          BU SİTEDE AV.YUSUF DALMAZ YENİDEN VE BİR DAHA ÇEK YASASI ADLI YAZISINDA NELER YAZMIŞ;

          Bu bağlamda mantıklı ve adil bir değişiklik için;

          1-Bu zamana kadar ki çek hamillerinin mağduriyetleri göz önüne alınarak, öncelikle onların mağduriyetlerinin bir şekilde giderilerek akabinde cezaevinde bulunanların özgürlüklerine kavuşmaları sağlanmalıdır.

          2-Ticari hayatta çekin itibarının tekrar kazanabilmesi ve ticaretin daha rahat ve güvenli sürebilmesi için bundan sonrasında çek hesabı açan ve açtıranların yükümlülük ve sorumlulukları artırılarak özellikle bankaların sorumlulukları mevcut düzenlemeden kat kat fazla hale getirilmelidir.

          3-Karşılıksız çek keşide edenlere de daha caydırıcı, hatta çek hamiline borcu bitinceye kadar asgari ücretle kendisine uygun kamu hizmetinde çalışma zorunluluğu getirilerek, bundan sonrası için karşılıksız çek keşide edenin ömür boyu ticari faaliyetlerine değişik kılıflar bularak ticari hayatlarını idame ettirmeye çalışmaları ve borçlu psikolojinde hayatlarını devam ettirmelerinin önüne geçilmelidir.
          HAMİL BORCU ÖDEYENE KADAR ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞACAKMIŞ.

          DİKKAT DAHA TASARI VAR ORTADA.
          NE ŞEKİLDE ÇIKACAĞI MUAMMA MI SİZCE?
          BEN BUNLARI
          GERÇEKLERİ ORTAYA KOYDUKCA
          TEPKİ ÇEKİP HAKARETE UĞRUYORUM.
          İLAHİ ADALET E İMANLIYIM SADECE.
          MEVLANAYA SORMUŞLAR;
          HOCAM İBADET NEDİR DİYE.
          BİLMEK YİNE BİLMEK YİNE BİLMEK DEMİŞ..
          KEŞKE İLAHİ ADALETİ BENİM KADAR BİLSELERDİ.

          TEKRAR EDİYORUM.
          BENİM ZORUM İNSANLARLA DEĞİL.
          SİSTEMLE.
          “Ve Musa, Rabbimiz dedi, sen Firavun’a ve ona uyanlardan ileri gelenlere gerçekten de dünya yaşayışına ait ziynetler ve mallar verdin. Rabbimiz, onlar bu yüzden halkı doğru yoldan çıkarmada, saptırmadalar. Rabbimiz, mallarını mahvet, yurtlarında kendi sefaletlerini göster onlara da yüreklerini sık, çünkü onlar, o elemli azabı görünceye dek inanmayacaklar.”
          İNSANLARI YOLDAN ÇIKARAN KAPİTALİST İSLAMIN BELAMLARI VE BANKALARLA. BUNLARIN AYAKLARI POLİTİKACILARLA.
          BANA İNANIP SİSTEME KAFA ÇIKANLARA SELAM OLSUN.
          KALBİM VE CANIM ONLARLA.
          ŞÜKRANLARIMLA

          • Bizim Hukuk Fakültelerimizden ne çıkacak ?

            Çıksa çıksa bu avukat Yusuf Dalmaz gibi cin fikirli, vicdansız yaratıklar çıkar…

        • BURHAN İŞCAN

          ÖMÜR BOYU SUÇLULUK PSİKOLOJİSİNDE YAŞATMAK İSTEMİ.
          PEKİ KİMİ?
          MASUMİYET KARİNESİ UYGULANMAMIŞ, ADİL YARGILANMA HAKKI ELİNDEN ALINMIŞ DAYATMA SUÇ TEORİSİ İLE SUÇLU ADDEDİLMİŞ KİŞİLERİ.
          SUÇLU OLUP OLMADIKLARINI BELİRLEYECEK TCK. YA GÖRE YARGILAMA GÖZ ARDI EDİLEREK.
          ŞEKLİ SUÇ TİPLEMESİ İLE
          SUÇLU GÖSTERİLEREK VE ÜSTELİK;
          İNSANLIK AYIBININ İŞARETİ OLAN
          BİR YÜKÜMLÜLÜĞÜ YERİNE GETİREMEMEK, SÖZLEŞMEDEN DOLAYI BİR BORCUN İFASINI YERİNE GETİREMEMEK SUÇ DEĞİLDİR İLKESİNE RAĞMEN.
          ŞİMDİ LÜTFEDİYORLAR.
          SUÇLAMA YİNE SABİT.
          BORÇLU BORCU ÇABUK ÖDESİN DİYE
          ADLİ YAPTIRIMLAR İDARİYE ÇEVRİLİYOR.
          ALAVERE DALAVERE BUNUN ADI.
          DUVARLI HAPİSHANEDEN ÇIKARIP,
          DUVARSIZ HAPİSHANEDE ÖMÜR BOYU MAHKUM ETMEK İÇİN.
          TİCARETTEN MEN CEZASI İLE CEZALANDIRARAK.
          ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞIP ÖDESİN BORCU DİYEREK.
          SEVİNİN ÇOCUKLAR,ÖVÜNÜN BÜYÜKLER
          BAYRAM BU GÜN!
          HERKESE MUTLU OLSUN.
          EN BÖYÜK BAYRAM BU GÜN
          HERKESE KUTLU OLSUN…
          BİR ZAMANLAR S.K VARDI BU SİTEDE YAZAN.
          KARDEŞİ OĞLUMUN KADER VE HAPİSHANE KOĞUŞ ARKADAŞI.
          ONUN BİR LAFI VARDI HATIRLAYIN.
          “EY GÜZEL ÜLKEM! NE HALDESİN BİR BİLSEN”

      • YAHUU ARKADAŞIM BURHAN İŞCANNNN

        VALLAHİ TEBRİK EDERİM SİZİ

        NE ENERJİ,NE KUVVET,,NE PARMAK,,NE KLAVYE ,NE BİLGİSAYAR VERMIŞKİİ SENDEEE

        PES YANİİİ

      • düşman ilan edlmek insanın kendi bakış açısı burhan bey..söylemlerinize katılıyorum bir kısmına..siizin uslub probleminiz var…ben burdan nasıl algılarsam oyle cevab veriyorum…çek yasasında eksiklerevet çok bu ilerde ekrar gündeme gelip düzenlemeler yapılacaktır.ancak hapse atılmak çözüm değll ben acık ne bunu diyorum ..10 yıl süresine düzenlemeler getirilecektir.adamın ticaret hayatı 30 yıll bunlarla ilgili diğer pozitif tutuanalar ticaretini belirleyecek ne var bnda ben 150 yaprak cekten 6 tanesinde sorun yaşamışım-yaşatmışım ama en kötü esnaf benim kimse 144 çeke rakamlara bakan yok??? biz kimse ye suizanla bakmadık baksaydık -hah şunu bileydin lafına cevabım aynen o seviyede olurdu…

        • BURHAN İŞCAN

          DOĞAN BEY; BU ÜLKEYE YANLIŞLAR NASIL DAYATILIYOR.
          ANORMALLER NORMAL OLARAK ALGILATILARAK.
          İŞTE BU ALGILATMA İLE ANORMALLERİ; “NE VAR BUNDA” DİYE KABULLENİNCE HER ŞEY BİTİYOR.
          BORÇLANMAK VE BORCUN İFASININ YERİNE GETİRİLEMEMESİ
          “SUÇ” OLARAK KABUL EDİLİYOR. ANORMAL BİR DURUM NORMAL KABUL ETTİRİLİYOR YANİ.
          SONRA BU KABULLENİŞLE BAŞKA BİR ANORMALLİK; YARGISIZ İNFAZ NORMAL KABUL ETTİRİLİYOR. SONRA BU KABULLENİŞLE BAŞKA BİR ANORMALLİK HAPİSLİK VE DEFALARCA CEZALANDIRMA NORMAL KABUL ETTİRİLİYOR.
          VE BİZ HALA “NE VAR BUNDA DİYEBİLİYORUZ.”
          ANORMALLER NORMAL KARŞILANINCA
          “NE VAR BUNDA DEMEMEK İÇİN NORMAL OLMAK GEREKİR”
          NORMAL İNSAN KALDI MI Kİ?

  5. BURHAN İŞCAN

    LÜTFEN TASARININ “GENEL GEREKCE” BÖLÜMÜNÜ OKUYUP ALGILAYIN.
    NE DEMEK İSTEDİĞİMİ DAHA İYİ GÖRECEKSİNİZ.
    ADRESİ TEKRAR EDİYORUM.
    TBMM GOV TR.- TASARI VE TEKLİFLER -SON 10 GÜNLÜK TASARI VE TEKLİFLER.-ÇEK YASASINDA DEĞİŞİKLİK YAPMA TASARISI-GÖRÜNTÜLE

  6. BURHAN İŞCAN

    ALAVERE DALAVERE DEMEKTE HAKSIZMIYMIŞIM?

    YENİ ÇEK YASASI İÇİN DEĞİL, MEVCUT 5941 SAYILI YASADA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI İÇİN HAZIRLANAN TASLAK MECLİSE SUNULDU.
    Bakınız ; TBMM GOV TR DEN TASARI VE TEKLİFLER KISMINA TIKLAYARAK ŞUNLARI OKUMAK MÜMKÜN

    Evrak No Konu Tarihi
    Görüntüle 69150 ÇEK KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI HK 05/01/2012
    Görüntüle 69079 İZMİR MV. ALAATTİN YÜKSEL VE MUSTAFA MOROĞLU TARAFINDAN HAZIRLANAN BANKA KARTLARI VE KREDİ KARTLARI KANUNU İLE BANKACILIK KANUNUNDA DEĞİŞİKLİĞE DAİR KANUN TEKLİFİ HK. 05/01/201
    GÖRÜNTÜLEYE BASIP
    TASARI TAM METNİNE ULAŞABİLİRSİNİZ…
    AMAÇ TAM DA BELİRTTİĞİM GİBİ…
    ALACAKLARIN TAHSİLİNİ ÇABUKLAŞTIRACAK YARGISIZ İNFAZ OLUŞTURMAK
    UYUYANLARA SON İKAZ..

  7. Sayın Burhan İşçan Beyefendi… Yorumlarınızı hayretle okuyorum… Siz tanımadığınız insanları aşağılama ve senli benli konuşma hakkını kimden nasıl alıyorsunuz ? Çek kanunu çıktı yada çıkmadı… İnsanlar anladı yada anlamadı hangi hakla bu şekilde konuşuyorsunuz. Ben hem alacaklı hem de borçlu biri olarak Çek te hapis cezasının kalkmasını destekliyorum. Siz, polisten kaçarak yaşamanın ne olduğunu bilirmisiniz ? Böyle birine hukumetın 2 numaralı adamının twitter hesabından olsa dahi boyle bir mujdenın verilmesinin ne demek oldugunu bilirmisiniz ? Sanırım bilmiyorsunuz. Ben pozitif sicili de destekliyorum. Bana hiç çek yasağı vermeseler bile ticaretteki kişilerin vadeli mal satabileceklerini mi sanıyorsunuz. Neyse bizi anlamayanlar kategorisine koydugunuza gore umarım siz yazılanları anlıyorsunuzdur. Unutmadan bilmeniz açısından, avukatımın alacaklı oldugu bir davada dun temyizden donen bir dosya 2007 tarihli, verilen ceza bozuldu. Neden biliyormusunuz, yeni çek yasası .. Hani sizin dalavere dediğiniz konu…

    • BURHAN İŞCAN

      EVET NEDENİ BEN BİLİYORUM, AMA SEN HALA ANLAYAMAMIŞSIN.
      Unutmadan bilmeniz açısından, avukatımın alacaklı oldugu bir davada dun temyizden donen bir dosya 2007 tarihli, verilen ceza bozuldu. Neden biliyormusunuz,
      NEDENİ 5941 SAYILI YASANIN GİZLİ AF YASASI OLMASI.
      YARGITAY NE ZAMAN ONAMA VERDİ Kİ?
      DEVAMLI BOZMA, VE YENİDEN YARGILANMAYA OLANAK SAĞLANIYOR.

      BU DURUMDA; 5941 SAYILI YASANIN GİZLİ AF YASASI OLDUĞUNU İDRAK EDEMEMİŞLER DIŞINDA HAPSE GİREN YOK.

      BU DA ÇEK ALACAKLARININ GECİKMESİ DEMEK.
      İZMİR 26. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ VE BERABERİNDE BAZI ASLİYE CEZALAR BU YÜZDEN BU YASANIN İPTALİ İÇİN ANAYASA MAHKEMESİNE BAŞVURDU.
      HALA ALGILAYAMADIĞINIZ DURUM ŞU;
      BEN HAPİSLİKLERİN KALDIRILMASININ KARŞISINDA DEĞİLİM. BUNUN OLMASI YANİ HAPİSLİKLERİN KALDIRILMASI İÇİN BİLFİİL MÜCADELE ETTİM.
      BUNU CEZA EVLERİ ÖNÜNDE EYLEMLERİ YAPARAK DA GÖSTERDİM.
      BENİM MÜCADELEM
      YARGISIZ İNFAZLA GELEN ADALETSİZLİĞE KARŞI.
      BU DURUM SÜRÜYOR VE SÜRECEK.
      BU DURUMDA DA HAPİSLİKLER KALKIYOR ALDATMACASI TIPKI VE AYNİYLE “EV EŞYASINA HACİZ KALKIYOR” ALDATMACASI GİBİ.
      LÜTFEN ÖNCE YASAYI BİR GÖRÜN
      SONRA BANA AĞZINIZA GELENİ SÖYLEYİN.
      AMA YASAYI GÖRMEDEN SÖYLEYECEĞİNİZ HER HAKARET
      CAHİLLİĞİNİZİN BELİRTİSİ OLACAKTIR.
      BU DURUMDA BANA HAKARET EDENLERİ
      YAPTIĞI HAKSIZLIKTAN DOLAYI ALLAHA HAVALE EDİYORUM.
      “HAİNLER VE ZALİMLER ASLA UMDUKLARINA EREMEZLER” İLAHİ YASASININ TECELLİSİNE BIRAKIYORUM
      UNUTMAYIN.
      MEŞGUL OLMAK YETMEZ.
      ÖNEMLİ OLAN NE İLE MEŞGUL OLDUĞUNUZDUR..
      GERİSİ LAFI GÜZAF.

      • BURHAN İŞCAN

        BU YAZDIKLARIM CEVAP HAKKIMI KULLANMAKTIR.
        BUNDAN SONRA BENİ CEVAP HAKKIMI KULLANMAYA MECBUR ETMEYİN. ARTIK SADECE KENDİ SİTEMDE YAZACAĞIM.
        CEVAP HAKKIMI DAHİ KULLANMAYACAĞIMI BİLE BİLE BUNA MECBUR EDENLERİ; YARGISIZ İNFAZLA YARGILATMAYI SEVEN MAHLUKAT OLARAK NİTELEYECEĞİM.
        ASLINDA HER LAFA VERECEK CEVABIMIZ VAR ELBET..
        AMA BİR LAFA BAKARIZ LAF MI DİYE, BİRDE LAFI EDENE BAKARIZ (KİM) ADAM MI DİYE. SANAL KLAVYE ŞÖVALYELERİ BU ZULM SİSTEMİNİN ÇAKMA ŞÖVALYESİ İSE ZATEN İNSAN OLMADIKLARINI BELLİ EDİYORLAR.
        SELAMETLE KALIN.

    • BURHAN İŞCAN

      TAM AZİZ NESİNLİK BİR İTHAM SİZİNKİ?

      Aziz Nesin’;in Türk halkının zekâ düzeyiyle ilgili yüzde 60 ı için olumsuz sözleri çok kez yazıldı.
      O kendini suçlayanlara karşı savunmasında, kendini böyle görmeleri benim suçum mu demişti
      Peki böyle bir laf etmeye neden gerek gördü?
      Yıllar sonra o gün Aziz Nesin’;in yanında olan Müjdat Gezen’;den aslında bunun bir hakaret değil, hiciv olduğunu dinledik
      Olay şöyle…; Aziz Nesin, Nasrettin Hoca için topluluk önünde konuşmaktadır.
      Kalabalıktan biri, Aziz Nesin’;e, Nasrettin Hoca’;nın torunları olan bizlerin de nükte zekâmız olduğunu söyleyebilir misiniz? diye sorar.
      Aziz Nesin’;in bir süredir Türkiye’;deki siyaset dönüşümü nedeniyle öfkesi burnundadır.
      Hayır der, Türk milletinin yüzde 60′;ının zekâ seviyesiyle ilgili o malum olumsuz söylemde bulunur.
      Bir uğultu duyulur. Ortam gerilir.
      Dışarı çıktıklarında Müjdat Gezen Aziz Bey, neden böyle bir şey söylediniz? der.
      İşte Aziz Nesin’;in cevabı:
      Aslında yüzde 92 diye geçti içimden…; Ama ağzımdan yüzde 60 çıktı…;
      Yani konu, 1982 Anayasası’;nın yüzde 92 oyla kabul edilmesi.

  8. BURHAN İŞCAN

    ANLATARAK ALGILATTIRAMADIĞIM ŞEYLERİ HİSSETTİĞİNİZDE, ACISINI DUYDUĞUNUZDA KULAKLARINIZIN DA ÇINLADIĞINI DUYACAKSINIZ..
    BİLGİ TOPLUMU OLMA İHTİYACINDAN UZAK TOPLUMA;
    ANLATTIKLARIM NE YAZIK Kİ ALGILANANLAR KADAR OLMAKTA.
    BUNDAN BÖYLE ARTIK SADECE KENDİ SİTEMDE;
    ANLAYANA SAZ DİNLETECEĞİM

  9. BURHAN İŞCAN

    OKUMA, İŞİTME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN ÇEK YASASI ALGILAMASI

    Arınç’tan çek mağdurlarına örtülü müjde

    Bakanlar kurulu sonrasında açıklama yapan Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç’ın 3 müjdesinden biri çek mağdurlarını yakından ilgilendiriyor…

    BU TÜR YALANLARLA SİTELERİNİ SÜSLEYENLER, BU SİTELERDE GERÇEKLERİ GÖSTEREN YORUM YAPMAMI İSTEMİYORLAR.

    EMİR BÜYÜK YERDEN.

    BU SİTELER ESKİ YORUMLARIMI BİLE SİLER OLDULAR…

    Bunlardan biri hukuki haber net.

    Bu gün bu sitede yukardaki başlıkla bir haber yer almıştı. Devamında şöyle yazıyor.

    “Geçtiğimiz Bakanlar Kurulu Toplantısından sonra Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç konuşmasının başında söylediği “Bakanlar Kurulu’nda Adalet Bakanımızın takdimleri oldu. Bu yargının hızlandırılması özellikle İcra İflas Kanunu ile bazı kanunlarda değişiklik yapan kanun tasarısıdır. Bu da yine kişiler hakkında çok önemli değişikler getiriyor. Hem masrafların azaltılmasını hem yargının hızlandırılmasını hem de alacak ve borçluların haklarının korunmasını dikkate alan çok önemli bir taslak bu da imzalandı ve TBMM’ye gönderilmek üzere kararlaştırıldı. Tasarı haline geldi.”

    Sözleri değişikliğin sinyalini vermiş olmuş muş.

    İŞLERİ GÜÇLERİ UMUT TACİRLİĞİ

    SİTELERİN TRENDİ UMUT TACİRLİĞİ İLE ARTACAKSA EĞER, HİÇ OLMAZSA GERÇEĞİ YAZIN.

    Sayın Bülent Arınç; açık ve net bir şekilde İcra İflas Kanundaki değişiklikleri ima ediyor. Ama bunlara göre çek yasası değişikliği ima edilmiş miş.

    Diğer SİTEDE, ŞU MALUM HÜKÜMET POLİTİKALARI YANLISI SÖZDE ÇEK MAĞDURLARI SİTESİNDE BENZERİ AÇIKLAMALAR AYYUKA ÇIKMIŞ VAZİYETTE.

    “Çek Kanunu Meclis’e Sevk Edildi” DİYE YAZMIŞLAR.

    ALTINDA BU YAZIYLA ÇELİŞKİLİ DİĞER BİR YAZI MEVCUT

    “Arınç, Twitter’da Çek Mağdurlarına Bilgi Verdi” ALINTILARDA DÜZENLEME YAPILDIĞINDAN BAŞKA BİLGİ YOK.

    YANİ MECLİSE GÖNDERİLDİĞİ DOĞRULANMIYOR.

    OKUMA, İŞİTME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN KULAKTAN DİNLEME HABERLERİ AKSETTİRMESİ BU ŞEKİLDE OLUYOR İŞTE.

    ORTADA SADECE BİR TASLAK VAR. BU TASLAK TEPKİLERİN ÖLÇÜLÜP BİÇİLMESİNDEN SONRA TASARI HALİNE GEÇECEK. TASARI BAKANLAR KURULUNDA İMZALANIP MECLİSE GÖNDERİLECEK. MECLİS BAŞKANI TASARIYI ADALET KOMİSYONUNA HAVALE EDECEK. ADALET KOMİSYONU ÖN GÖRÜŞME SONRASI ALT KOMİSYONA GÖNDERMEZSE MECLİS GENEL KURULUNA GELECEK. ONDAN SONRA YASALAŞMASI BEKLENECEK.

    TASLAĞA GÖRE YASADA HAPİS CEZASI KALKACAK. AMA SONRA NASIL BİR YASA OLACAK?

    ALACAĞIN TAHSİLİ İÇİN ANAYASAL ENGELLERİ KALDIRAN(Bakan Babacan itiraf etti) , YARGISIZ İNFAZA OLANAK SAĞLAYAN BİR YASA.
    YABANCI ÜLKELERE KAÇAN ÇEK MAĞDURLARI HAPİSLİK KALKTI DİYE GELECEK YA…
    SÜPRİİİİİZ.
    BORCU ÖDETMEK İÇİN ÖYLE YAPTIRIMLARLA KARŞILAŞACAKLAR Kİ… SORMA GİTSİN…
    HİÇ EJDERDEN AB-I HAYAT AKTIĞIN GÖRÜLMÜŞ MÜ?
    PARKLARDAKİ EJDER HEYKELLERİNDEN AKAN SUYU AB-I HAYAT MI SANDINIZ YOKSA?

    • DÜZENLEME YAPILDIĞINDAN BAŞKA BİLGİ YOK.

      YANİ MECLİSE GÖNDERİLDİĞİ DOĞRULANMIYOR.

      OKUMA, İŞİTME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN …diyorsunuz……http://www.tbmm.gov.tr/guncel_tasari_teklifler.htm şuray bir ziyaret edin..yasa eksik fazla yanlış olabilir ancak sizin fikirlerinizi merka edim eleştirileriniz değil…ne olmalı yasada neresi yanlış nasıl olmalı …

    • BURHAN İŞCAN

      BİR DÜŞÜNÜN LÜTFEN.
      MADEM YASA TASLAĞI HAZIR..(EKİMDEN BERİ AYNI TERANE)
      NEYİN BEKLEMESİ YAPILIYOR?
      BABACAN SÖYLEDİ
      BANKALAR BİRLİĞİNİN OLUŞTURACAĞI MERKEZ DAHA HAZIR DEĞİL. BU MERKEZE BDDK NUN VİZE VERMESİ GEREKİYOR.
      SONRA “YARGISIZ İNFAZIN YAPILACAĞI ORTAM İÇİN BAZI HAZIRLIKLARDA BİTMEDİ. ŞUBAT SONUNA KADAR YETİŞTİRECEKLER YASAYI MERAK ETMEYİN.

  10. BURHAN İŞCAN

    OKUMA, İŞİTME, GÖRME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN
    ÇEK YASASI TAHAYYÜLLERİ

    Arınç’tan çek mağdurlarına örtülü müjde

    Bakanlar kurulu sonrasında açıklama yapan Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç’ın 3 müjdesinden biri çek mağdurlarını yakından ilgilendiriyor…

    BU TÜR YALANLARLA SİTELERİNİ SÜSLEYENLER, BU SİTELERDE GERÇEKLERİ GÖSTEREN YORUM YAPMAMI İSTEMİYORLAR.

    EMİR BÜYÜK YERDEN.

    BU SİTELER ESKİ YORUMLARIMI BİLE SİLER OLDULAR…

    Bunlardan biri hukuki haber net.

    Bu gün bu sitede yukardaki başlıkla bir haber yer almıştı. Devamında şöyle yazıyor.

    Geçtiğimiz Bakanlar Kurulu Toplantısından sonra Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç konuşmasının başında söylediği “Bakanlar Kurulu’nda Adalet Bakanımızın takdimleri oldu. Bu yargının hızlandırılması özellikle İcra İflas Kanunu ile bazı kanunlarda değişiklik yapan kanun tasarısıdır. Bu da yine kişiler hakkında çok önemli değişikler getiriyor. Hem masrafların azaltılmasını hem yargının hızlandırılmasını hem de alacak ve borçluların haklarının korunmasını dikkate alan çok önemli bir taslak bu da imzalandı ve TBMM’ye gönderilmek üzere kararlaştırıldı. Tasarı haline geldi.”

    Sözleri değişikliğin sinyalini vermiş olmuş muş.

    İŞLERİ GÜÇLERİ UMUT TACİRLİĞİ

    SİTELERİN TRENDİ UMUT TACİRLİĞİ İLE ARTACAKSA EĞER, HİÇ OLMAZSA GERÇEĞİ YAZIN.

    Sayın Bülent Arınç; açık ve net bir şekilde İcra İflas Kanundaki değişiklikleri ima ediyor. Ama bunlara göre çek yasası değişikliği ima edilmiş miş.

    Diğer SİTEDE, ŞU MALUM HÜKÜMET POLİTİKALARI YANLISI SÖZDE ÇEK MAĞDURLARI SİTESİNDE BENZERİ AÇIKLAMALAR AYYUKA ÇIKMIŞ VAZİYETTE.

    “Çek Kanunu Meclis’e Sevk Edildi” DİYE YAZMIŞLAR.

    ALTINDA BU YAZIYLA ÇELİŞKİLİ DİĞER BİR YAZI MEVCUT

    “Arınç, Twitter’da Çek Mağdurlarına Bilgi Verdi” ALINTILARDA DÜZENLEME YAPILDIĞINDAN BAŞKA BİLGİ YOK.

    YANİ MECLİSE GÖNDERİLDİĞİ DOĞRULANMIYOR.

    OKUMA, İŞİTME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN KULAKTAN DİNLEME HABERLERİ AKSETTİRMESİ BU ŞEKİLDE OLUYOR İŞTE.

    ORTADA SADECE BİR TASLAK VAR. BU TASLAK TEPKİLERİN ÖLÇÜLÜP BİÇİLMESİNDEN SONRA TASARI HALİNE GEÇECEK. TASARI BAKANLAR KURULUNDA İMZALANIP MECLİSE GÖNDERİLECEK. MECLİS BAŞKANI TASARIYI ADALET KOMİSYONUNA HAVALE EDECEK. ADALET KOMİSYONU ÖN GÖRÜŞME SONRASI ALT KOMİSYONA GÖNDERMEZSE MECLİS GENEL KURULUNA GELECEK. ONDAN SONRA YASALAŞMASI BEKLENECEK.

    BU HABERLERDE MAKSAT YASANIN İÇERİĞİNİ BİLMEYEN ÇEK MAĞDURLARINI KABUL ETTİ GÖSTERİP, AKSİ TEPKİLERİNİ ÇALIŞTAYDAN UZAK TUTMAK.

    TASLAĞA GÖRE YASADA HAPİS CEZASI KALKACAK. PEKİ NASIL BİR YASA OLACAK?

    Metin Cantürk

    Sen ya OKUMA ÖZÜRLÜSÜN, YA DÜŞÜNME

    Burda bizleri VE ÖZELLİKLE SİZLERİ mağdur eden durum KURUNUN YANINDA YAŞI DA YAKAN yasalar. Bu yasalar aynı zamanda YAŞI YANMAKTAN KURTARIRKEN KURUYU DA YANMAKTAN KURTARMAKTA.

    Bu yüzden, bu tür yasaları çıkaran sistemin kalbi bankalar şimdi yaptıkları hatadan çark ediyorlar.

    YAŞIN YANINDA KURU DA YANMADIĞI İÇİN (5941 SAYILI YASA BÖYLE BİR GİZLİ AF YASASIDIR.) BANKALAR ALACAKLARINI TAHSİL EDEMİYORLARDI. ANAYASA MAHKEMESİNE BAŞVURULARI DA FOS ÇIKTI.

    ŞİMDİ YİNE KÖTÜ NİYETLİ HİÇ KİMSE SEVİNMESİN.

    SEVİNECEK OLAN ASLINDA ÇEK ALACAKLILARI

    YENİ YASA ALACAKLARIN TAHSİLİ İÇİN YARGISIZ İNFAZLA TİCARETTEN MEN GİBİ AĞIR YAPTIRIMLARI GETİRİYOR.

    YASA UYGULAMAYA GİRİNCE GÖRECEK HERKES.

    YASADA “KIRK SATIR MI, KIRK KATIRMI” TERCİHİ SUNULUYOR.

    EVET HAPİSLİKLER SÖZÜM ONA BİTİCEK.

    AMA ÖYLE YAPTIRIMLAR GELECEK Kİ;

    HAPİSLİKLERİ MUMLA ARATACAK.

    TİCARET YAPMADAN, YAPAMADAN KİMİN HAYATINI İDAME ŞANSI VAR?

    YENİ TİCARET YASASININ DEVREYE GİRMESİ İLE BİRLİKTE KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELER ZOR HAYATA TUTUNACAK.

    ÖYLE 5, 10 BİN LİRAYA ŞİRKET KURMA DEVRİ BİTİYOR ARTIK.

    BÜYÜK PATRONLARA KÖLELİK DEVRİ BAŞLIYOR.

    BUNLARI YAŞADIKCA GÖRECEK VE BANA HAK VERECEKSİNİZ.

    BANKALAR KİMSEDE PARASINI BIRAKMAZ KORKMAYIN. BANKALARIN EMRİNDEKİ BU HÜKÜMETTE.

    BUNUN AKSİNİ BEKLEMEK DANGALAKLIĞIN DİK ALASIDIR.

    BU YORUMU YAYINLAMADILAR. EMİR BÜYÜK YERDEN ÇÜNKÜ…

    AVUKATLAR LOBİSİ İŞ YAPIYORUM SANMAKTA…

  11. BURHAN İŞCAN

    OKUMA, İŞİTME, GÖRME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN
    ÇEK YASASI TAHAYYÜLLERİ

    Arınç’tan çek mağdurlarına örtülü müjde

    Bakanlar kurulu sonrasında açıklama yapan Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç’ın 3 müjdesinden biri çek mağdurlarını yakından ilgilendiriyor…

    BU TÜR YALANLARLA SİTELERİNİ SÜSLEYENLER, BU SİTELERDE GERÇEKLERİ GÖSTEREN YORUM YAPMAMI İSTEMİYORLAR.

    EMİR BÜYÜK YERDEN.

    BU SİTELER ESKİ YORUMLARIMI BİLE SİLER OLDULAR…

    Bunlardan biri hukuki haber net.

    Bu gün bu sitede yukardaki başlıkla bir haber yer almıştı. Devamında şöyle yazıyor.

    Geçtiğimiz Bakanlar Kurulu Toplantısından sonra Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç konuşmasının başında söylediği “Bakanlar Kurulu’nda Adalet Bakanımızın takdimleri oldu. Bu yargının hızlandırılması özellikle İcra İflas Kanunu ile bazı kanunlarda değişiklik yapan kanun tasarısıdır. Bu da yine kişiler hakkında çok önemli değişikler getiriyor. Hem masrafların azaltılmasını hem yargının hızlandırılmasını hem de alacak ve borçluların haklarının korunmasını dikkate alan çok önemli bir taslak bu da imzalandı ve TBMM’ye gönderilmek üzere kararlaştırıldı. Tasarı haline geldi.”

    Sözleri değişikliğin sinyalini vermiş olmuş muş.

    İŞLERİ GÜÇLERİ UMUT TACİRLİĞİ

    SİTELERİN TRENDİ UMUT TACİRLİĞİ İLE ARTACAKSA EĞER, HİÇ OLMAZSA GERÇEĞİ YAZIN.

    Sayın Bülent Arınç; açık ve net bir şekilde İcra İflas Kanundaki değişiklikleri ima ediyor. Ama bunlara göre çek yasası değişikliği ima edilmiş miş.

    Diğer SİTEDE, ŞU MALUM HÜKÜMET POLİTİKALARI YANLISI SÖZDE ÇEK MAĞDURLARI SİTESİNDE BENZERİ AÇIKLAMALAR AYYUKA ÇIKMIŞ VAZİYETTE.

    “Çek Kanunu Meclis’e Sevk Edildi” DİYE YAZMIŞLAR.

    ALTINDA BU YAZIYLA ÇELİŞKİLİ DİĞER BİR YAZI MEVCUT

    “Arınç, Twitter’da Çek Mağdurlarına Bilgi Verdi” ALINTILARDA DÜZENLEME YAPILDIĞINDAN BAŞKA BİLGİ YOK.

    YANİ MECLİSE GÖNDERİLDİĞİ DOĞRULANMIYOR.

    OKUMA, İŞİTME, DÜŞÜNME VE ALGILAMA ÖZÜRLÜLERİN KULAKTAN DİNLEME HABERLERİ AKSETTİRMESİ BU ŞEKİLDE OLUYOR İŞTE.

    ORTADA SADECE BİR TASLAK VAR. BU TASLAK TEPKİLERİN ÖLÇÜLÜP BİÇİLMESİNDEN SONRA TASARI HALİNE GEÇECEK. TASARI BAKANLAR KURULUNDA İMZALANIP MECLİSE GÖNDERİLECEK. MECLİS BAŞKANI TASARIYI ADALET KOMİSYONUNA HAVALE EDECEK. ADALET KOMİSYONU ÖN GÖRÜŞME SONRASI ALT KOMİSYONA GÖNDERMEZSE MECLİS GENEL KURULUNA GELECEK. ONDAN SONRA YASALAŞMASI BEKLENECEK.

    BU HABERLERDE MAKSAT YASANIN İÇERİĞİNİ BİLMEYEN ÇEK MAĞDURLARINI KABUL ETTİ GÖSTERİP, AKSİ TEPKİLERİNİ ÇALIŞTAYDAN UZAK TUTMAK.

    TASLAĞA GÖRE YASADA HAPİS CEZASI KALKACAK. PEKİ NASIL BİR YASA OLACAK?

    BURHAN İŞCAN | Ocak 6, 2012, 10:06 am | Cevapla

    Yorumunuz denetim için bekliyor.

    Metin Cantürk

    Sen ya OKUMA ÖZÜRLÜSÜN, YA DÜŞÜNME

    Burda bizleri VE ÖZELLİKLE SİZLERİ mağdur eden durum KURUNUN YANINDA YAŞI DA YAKAN yasalar. Bu yasalar aynı zamanda YAŞI YANMAKTAN KURTARIRKEN KURUYU DA YANMAKTAN KURTARMAKTA.

    Bu yüzden, bu tür yasaları çıkaran sistemin kalbi bankalar şimdi yaptıkları hatadan çark ediyorlar.

    YAŞIN YANINDA KURU DA YANMADIĞI İÇİN (5941 SAYILI YASA BÖYLE BİR GİZLİ AF YASASIDIR.) BANKALAR ALACAKLARINI TAHSİL EDEMİYORLARDI. ANAYASA MAHKEMESİNE BAŞVURULARI DA FOS ÇIKTI.

    ŞİMDİ YİNE KÖTÜ NİYETLİ HİÇ KİMSE SEVİNMESİN.

    SEVİNECEK OLAN ASLINDA ÇEK ALACAKLILARI

    YENİ YASA ALACAKLARIN TAHSİLİ İÇİN YARGISIZ İNFAZLA TİCARETTEN MEN GİBİ AĞIR YAPTIRIMLARI GETİRİYOR.

    YASA UYGULAMAYA GİRİNCE GÖRECEK HERKES.

    YASADA “KIRK SATIR MI, KIRK KATIRMI” TERCİHİ SUNULUYOR.

    EVET HAPİSLİKLER SÖZÜM ONA BİTİCEK.

    AMA ÖYLE YAPTIRIMLAR GELECEK Kİ;

    HAPİSLİKLERİ MUMLA ARATACAK.

    TİCARET YAPMADAN, YAPAMADAN KİMİN HAYATINI İDAME ŞANSI VAR?

    YENİ TİCARET YASASININ DEVREYE GİRMESİ İLE BİRLİKTE KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELER ZOR HAYATA TUTUNACAK.

    ÖYLE 5, 10 BİN LİRAYA ŞİRKET KURMA DEVRİ BİTİYOR ARTIK.

    BÜYÜK PATRONLARA KÖLELİK DEVRİ BAŞLIYOR.

    BUNLARI YAŞADIKCA GÖRECEK VE BANA HAK VERECEKSİNİZ.

    BANKALAR KİMSEDE PARASINI BIRAKMAZ KORKMAYIN. BANKALARIN EMRİNDEKİ BU HÜKÜMETTE.

    BUNUN AKSİNİ BEKLEMEK DANGALAKLIĞIN DİK ALASIDIR.

    BU YORUMU YAYINLAMADILAR. EMİR BÜYÜK YERDEN ÇÜNKÜ…

    AVUKATLAR LOBİSİ İŞ YAPIYORUM SANMAKTA…

  12. BURHAN İŞCAN

    BEN HAKLARIMI HELAL ETMİYOR, YÜCE ALLAH’IN ADALETİNE TEVDİ EDİYORUM.
    ÇÜNKÜ DAVASINA İHANET EDENLER SEBEBİYLE “KIRK KATIRMI, KIRK SATIRMI” TERCİHİNİ YAPTIRACAK BİR YASA ÇIKACAK.
    BU YASANIN ÇIKMASINA KATKISI OLAN
    AVUKATLARA,
    BU AVUKATLARIN KATKI SAĞLADIĞI BANKALAR LOBİSİNE YALAKALIK EDENLER DAVANIN HAİNLERİDİR.
    “HAİNLER ASLA UMDUKLARINA EREMEZLER”
    BU İLAHİ YASANIN TECELLİSİNİ BEKLİYORUM

    • merhaba..ben şahsen ne demek istediğinizi anlamadım.siz hapislik kalkarsa adalet tecelli etmeyecekmi diyenlerdensiniz??

      • BURHAN İŞCAN

        ha şunu bileydin

        • peki size göre adalet sadece hapse atılmaklamı sağlanabiliyor..yada ceza evlerinde adalet sağlandığına mi inanıyorsunuz??

          • BURHAN İŞCAN

            SEN BENİM YAZILARIMI HİÇ OKUDUN MU?
            OKUMADIĞIN ÇOK BELLİ. ÖNCE OKU İSTERSEN..
            “GELİN TANIŞ OLALIM. İŞİ KOLAY KILALIM” ÖNCE TANI. BİZİ ÇEK MAĞDURU YAPAN PEŞİN HÜKÜM VE ÖN YARGILARIMIZDIR.

    • BURHAN BEY..BEN 2007 DENBERİ OKUMADIĞIM YAZI -YAZINIZ KALMADI .ÇEK KANUNU İL İLGİLİ BİR ÇOK DÜZENLEMEYE DAHA İHTİYAÇ VAR.İRİNCİ AŞAMADA BANKALARIN SERBEST HAREKET VE RAHATLIKLARI KISITLANMALI DİYORUM.BENİM ÇEKLERİ VERDİĞİM FİRMA BATDİ AYLARCA YATTIM MUHATABİM YOKK ..CEZA EVLERİNDEN OLAN İNSANLARIN ÇOĞU DOLANDIRICI DEĞİL GARANTİ FONLARI HİKAYE ..BEN AVUKAT DEĞİLİM ESNAFIM -GEREKİRSE BU ÇEK KANUNUN BAŞTAN SONA YAZARIM YENİDEN. ANCAK CEZA EVLERİNDE BORCUNDAN ÖTÜRÜ YATIRMAK HAK DA DEĞİL ADALET DE DEĞİL..KABAHATLAR KANUNU VAR BU ÜLKEDE BENCE EN BÜYÜK TOPLUMSALSUÇLAR ORADA NERDEYSE VATAN İHANET BİLE VAR İÇİNDE AMA KABAHAT İŞTEE…50 TL 100 TL ..ESNAF BU ÜLKENİ DİREĞİDİR,HARCIDIR,MAYASIDIR.VE CEZA EVİNİ HAKKETMİOR..SELAMLAR

      • BURHAN İŞCAN

        OKUMUŞSUN AMA ALGILAYAMAMIŞSIN.
        Bakmakla görmek arasındaki fark budur işte.
        okumakla algılayamamak arasındaki fark gibi.
        Bende hapisliğin insanlık dışı yaptırım olduğunu savunuyorum.
        Algılayamadığınız nokta şu; HAPİSLİK yaptırımı YARGISIZ İNFAZ sonucu oluşmakta. Tamamen ön yargı ve peşin hüküm sonucu verilmiş bir karar HAPİSLİK.
        Benim algılatmak istediğim SÖZDE YENİ DURUM.
        SÖZDE YENİ DURUMDA HAPİSLİK YOK.
        ANCAK YARGISIZ İNFAZ ETME GİBİ İNSANLIK DIŞI UYGULAMA TAM GAZ.

        SİZ BUNA ADALET Mİ DİYORSUNUZ?

        HAPİSLİK OLMAYINCA ADALET OLUŞMUŞ MU OLUYOR.

        YARGISIZ İNFAZ SONUCU OLUŞACAK SONUÇLARIN NELER GETİRECEĞİ HAKKINDA MALÜMATINIZ VAR MI?
        KALKTI DENİLEN HAPİSLİĞİN HANGİ KOŞULLARDA YASADA TUTULDUĞUNU BİLİYORMUSUNUZ?

        BANKALAR BİRLİĞİNCE OLUŞTURULACAK MERKEZİN HANGİ KOŞULLARDA VE NASIL ÇALIŞACAĞI; YANİ NASIL YARGISIZ İNFAZ YAPACAĞI HAKKINDA NELER BİLİYORSUNUZ.

        POZİTİF SİCL OLUŞTURMANIN NE OLDUĞUNU BİLİYORMUSUNUZ?

        EVİNİZİN KAZARA 1 AYLIK DOĞAL GAZ BORCUNU ÖDEYEMEYECEK DURUMA GELİNCE NEGATİFE ÇEVRİLECEK KREDİ SİCİLİNİZİ POZİTİFE ÇEVİRMEK İÇİN BANKALAR BİRLİĞİNCE OLUŞTURULACAK MERKEZE HANGİ YALAKALIKLARI YAPACAĞINIZI VE KİFAYETSİZ KALACAĞINI BİLİYORMUSUNUZ…

        BUNLARI BİLİYOR VE ALGILIYORUM DİYORSANIZ

        MUTLU ÖZGÜR GÜNLER!

        • BURHAN İŞCAN

          BUNUN ADI;
          “BİR YANLIŞIN VARLIĞINI İŞARET EDİP,
          BAŞKA BİR BÜYÜK YANLIŞIN OLUŞUMUNA ZEMİN HAZIRLAMA POLİTİKASI” DIR.

          “YANLIŞ ASLA BİR BAŞKA YANLIŞLA TELAFİ EDİLEMEZ” SAVUNMASINI YAPANLARA İNAT; YOLSUZLUK EKONOMİSİ POLİTİKALARI İÇİNDE SÜRGÜT DEVAM EDEN BİR POLİTİKADIR.

          ALAVERE DALAVERE KOY SEPETE.

  13. Bu yasa ne vakit kanunlaşıp yürürlüğe girer Allah aşkına bilen varmı bi görüş bildirseniz

Yorum yaparak destek olabilirsiniz

