Ayşe ARMAN kendisine kızmaya hiç gerek olmayan hürriyet gazetesi yazarıdır. Bizde ilgi istiyoruz.


Türkiye ‘de bir ceza yasasının varlığı şüphelidir.

  • Bazı mahkemeler beraat vermektedir.
  • Yargının en tepesi, yargıtay başkanı yasadaki cezalar temelden yanlışdır demiştir.
  • Adalet Bakanı,  Burhan İŞCAN ve yedi arkadaşının ziyareti sırasında cezalar zaten kalkacak demiştir.
  • AIHM bazı cezalarda örnek kararlar vermiştir.
  • Binlerce insan cezevindedir.
  • Binlercesi kaçakdır.
  • Binlerce dava sürmektedir.
  • Yargı kilitlenmiştir.

Hal böyleyken Ayşe ARMAN ‘ın konu sıkıntısı çektiğini duyduk. İşte diyoruz konu budur ! Türkiye ‘de hukuk depremiş yaşanıyor! Birileri en büyük gazetelerde hala seks hayatını yazıyor.

Ekşi Sözlük’te Ayşe Arman :

……kendisine ait hiç ama hiçbir yazısında, cümlesinde gazeteciliğe ait herhangi birşeye bugüne kadar asla şahid olmadığım “allahım ne kadar güzel bir hayat sürüyorum ve bunu neden okuyucularımla paylaşmayıp kendimi daha iyi hissetmeyeyim ki” insanı..
19.11.2008

……kendisine kızmaya hiç gerek olmayan hürriyet gazetesi yazarı. malum beyaz cemaatten birileri ertuğrul özkök e bu kızı da al kanatlarının altına demiş ve o da bu hatırı sayılır ricayı kıramamış besbelli. hoş hürriyet gazetesinde bu beyaz arkadaşlardan bolca var. kerametleri cemaatten menkul arkadaşlardan biridir kendileri. alışkınız biz….
19.11.2008

….vakit geçirmek için bir kaç yazısını okuduktan sonra hakkında aşağıdaki sorgulamaya girdiğim kişidir:
yazdığı abuklukların kime ne faydası ve yararı var anlamak mümkün değil. neden bizi ilgilendiriyor dubai’nin türk büyükelçisiyle tanışmasının acayip hoşuna gitmesi, ya da kızının diri makarna sevmesi vs?? hani özel hayatını anlatarak bir genel mesaj ya da genel bir işe yararlılık, ders çıkartma amaçlı falan yazılar yazsa hadi neyse.. ama o da değil durum.köşesini bir nevi “acayip bir insanım ben, arkadaşlarım da, çevrem de, ailem de, acayip bambaşka mükemmelllllliz” tandanslı günlük halinde kullanıyor, anladığım kadarıyla. gereksiz yere fikir beyan eden insanlardan biri. üstelik bununla hayatını kazanıyor….
20.11.2008

Ayşe ARMAN

Ayşe ARMAN


….kendisi zamanında sony ericsson life’a konuk olmuştu, daha jürilerden falan önce. o programda sunucular kendisine çeşitli sorular sorarken bir anda nasıl olduysa iş tersine döndü. ayşe arman’ın sunuculara konuk onlarmış gibi sorular sorması onların da uzun uzun cevap vermeleriyle falan da tamamen dağıldı hadise.o günden beri kendisine saygı duyuyorum, bu ne lan….
25.11.2008

….control frick eğer ingilizce argoda control freakin yerine kullanılabilen bir tamlama vb. değilse * kendisine üzüldüğüm gazetecidir. ingilizce eğitim görmek ve bu kadar basit bir hata yapmak, bunu milyonlarca kişiye ulaşan bir gazetede yapmak özensizlikten başka bir şey değildir. 26 kasım 2008 tarihli köşe yazısından bahsetmekteyim….
edit: worldtraveler sagolsun ilk control frick vukuatı değilmiş. 26.11.2008

…..kazandığı parayı harcarken başına gelenleri yazan ve bundan para kazanan biri…
26.11.2008

….yaşadıklarını yazan değil, yazacaklarını yaşayan kadın.
biraz önce öylesine tıkladım manşete aldanıp, bunun köşe yazısını okudum. yeni otele gidip atlamış bir yerlerden.
emin çölaşan’ı kovan zihniyetin bu kadına otellerde atlaması ve yazılarında da bu sanal hayatını anlatması için para vermesine şaşırmamak lazım. bu da içler acısı durumun fotoğrafı…

bu kadının ölmesinden çok korkuyorum. şöyle bir yazı yazacak galiba bu;

“inanmayacaksınız ama geçenlerde öldüm.
çok ilginç bir yer. sıcak kanlı yerliler sizi karşılıyor. sevgilime burda bir kez daha aşık oldum. keşke onu burda tanısaydım. yerden kaynayan sıcak sular sizi bambaşka diyarlara götüyüror. hafif sisli hava size mistik bir yere gittiğinizi haykırıyor. odun taşıyan insanların emeklerini görünce kendinizden utanıyorsunuz. holywood’dan birçok isim de burada. charlize teron, robert de niro ve kylie minogue ile karşılaşmanız an meselesi. sanırım burada uzun bir süre kalacağım. çok ilginç adamlar ve tuhaf yerler var. görüşmek üzere.”
13.12.2008

Ayşe ARMAN

Ayşe ARMAN

…eskaza rasladigim her yazisi su eksende donen kisi:
– dunya yakisiklisi sevgilim var
– seks yapiyorum
– kizim var ama hala genc kiz gibiyim eglenceliyim
– dubai cok super bi memleket
– sizin gibi degilim kadinligimin bilincindeyim seks hayatima iki cumle arasinda illa ki deginmeyi medeniyet gostergesi sayiyorum
– oyle cilginim ki bilemezsiniz bungee jumping bile yapabilecek kadar
– seks yapiyorum…
13.12.2008

Ayşe ARMAN fantezimiz var. Adalet istiyoruz. Çek Yasası Mağdurlarının sesini duyunuz.

2 responses to “Ayşe ARMAN kendisine kızmaya hiç gerek olmayan hürriyet gazetesi yazarıdır. Bizde ilgi istiyoruz.

  1. Twitter’daki Ayşe Arman sen misin

    Cevap veriyorum: Değilim. Ama girdim baktım. Çek mağdurları bir kamuoyu oluşturmaya çalışıyor. İçlerinden biri de benim ismimi kullanıyor, bu işi haber yapayım diye. Önümüzdeki günlerde belki ben de topa girerim. Yoo hayır kızmadım, hatta yaratıcı buldum…

  2. Merhaba,

    Eylemler için bir yol haritamız var, dernek kurmak bunlardan biriydi, bu hafta hayata geçiyor. Sonrasında lobi faaliyetleri başlayacak.
    gelişmeleri takip edip, düşüncelerinizi bizlerle paylaşmanız yardıma başlangıç için ideal bir yoldur.

    Bu blogu güncel tutmak fazla ziyaret etmek işlerimizden biri. Kemal Kılıçdaroğlu, Ayşe Arman, Adem Sözüer ve aklınıza gelebilecek herkes hakkındaki herşey konusunda yazıyoruz, eğleniyoruz. Sayfaların hitini arttırmak googlada görünürlüğümüzü artırıyor. Bunun sonucu haklı davamızı daha fazla insana ulaştırabiliyoruz.

    Şimdi diyebilirsiniz ki eğlencenin sırası mı?

    Bu kanunlar karşısında yapacak birşey yok. Çeki imzaladıysan işin bitti. Ya ödeyeceksin yada hapise gideceksin. Hiçbir avukat seni kurtaramaz. Hiç bir kanun seni haklı çıkaramaz. Yanlızca herşeye itiraz ederek sonucu geciktirebilirsin. Durum böyle olunca , kabul edince işler kolaylaşıyor.

    Bu kanunu TBMM yaptı. değiştirebilir. Değiştirmesi için sesimizi duyurmaya çalışıyoruz,

    Her çek mağduruna, onların yakınlarına, ulaşabildiğimiz her siyasetçi, akademisyen, gazeteciye herkese her sese ihtiyacımız var

    Herkes duymalı,

    HAPİS CEZASI ANAYASAYA AYKIRIDIR

    SAVUNMA ALINMADAN VERİLEN HAPİS CEZASI SUÇTUR

    BİZ BORÇLUYUZ, SUÇLU DEĞİL

    Hikayenizi yazın, şiir yazın, duygularınızı anlatın , yardım isteyin, ne kadar çok yorum, o kadar çok hit, o kadar çok insana ulaşmak anlamına geliyor.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz