Burdan başka blog yok sanma. O artık çek mağdurları blogda.


Eski bir yazımdır.  Tekrar servis ediyorum. Yazı başlığıda bir eren dostumuzun yorumudur.

Aldırmazlık yapmadığım bir kaç konu var.

  • Bizler özgürlüğü savunuyoruz.
  • Özgürlüğü bu bloglar aracılığıyla savunuyoruz.  Kendimize terzi olmalıyız. Bloglar özgür olmalıdır.
  • Bizler demokrasiyi savunuyoruz.
  • Demokrasiyi bu bloglar aracılığıyla savunuyoruz. Öncelikle bu bloglar  demokratik katılımla yürümelidir.
  • Bizler birlikten güç doğar diyoruz. Öncelikle birliği bozmamalıyız.
  • Bizler plan-program diyoruz. Bir karar veriyoruz.  Bu karara  uymalıyız. örnek olmalıyız.
  • Bizler birlik diyoruz.  Bloglar arasında gezerek reklam yapmamalıyız.
  • Diğer blog denmeyecektir. Kardeş blog denecektir kuralını ben koydum ilk olarak.
  • Bizler dürüstüz diyoruz.  Kırıkkrak hüseyin gibi rumuzlarla yeni blogumuzun reklamını yapmamalıyız.
  • Bizler birbirimize saygılı olmalıyız.  Bloglarımızdan kopyaladığımız yorumlara başka bloglarda yanıt yazmamalıyız.
  • Dürüst isek sözümüzün ardında durmalıyız.
  • Bu bloglar ciddi emeklerle hazırlanıyor.  Kopyalayarak HIRSIZLIK yapmamalıyız.

bizler birlik olmalıyız arkadaşlar.  Borcumuzu ödeyeceğiz, hapis yatmayalım diyerek kimse bu yasayı değiştirmeyecek.  Karşılıksız çekde ceza bir sistem sorunudur. Sistemin gösterdiği yol sadece oyalayacaktır.

Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi ve Türkiye Cumhuriyeti Anayasası dışında yol yoktur.

Kişisel çatışmalar, kestirme yollar ile bu iş olmaz.

Senin eylemin kötü, benim eylemim iyi yoktur. Tüm eylemler birlikte planlandı ve hepside gerçekleşmek zorundadır.

Ben kardeş blogun yöneticisine söyledim.  Açık olarakda söylerim. Bir kişiyi bile cezaevinden çıkartabilecek ise, blogu siler giderim.  Ceketi alıp gitmek, bazen en devrimci hareketdir.  Benim dünya görüşüm budur.

bu yazıyı yazdığım zamanda benzer durumlar oluşmuştu. Ben şiiri, müziği severim. Bu gündemi renklendirme isteğidir belkide. “Hürriyetimi, ekmeğimi ve seni kaybettiğim oldu, fakat gelecek günlere güvenimi asla …” başlıklı yazımı buradan okumanızı öneririm.

ben söylediklerimin arkasındayım.

2 responses to “Burdan başka blog yok sanma. O artık çek mağdurları blogda.

  1. Semih Demirel

    2o11 Şubat ayında çek borçlularının yapılandırılması ile ilgili verilen taahhütlerin zamanı doluyor.Bilgilerinize…

  2. güzel söz söylemisim


    Kişisel çatışmalar, kestirme yollar ile bu iş olmaz.

    Senin eylemin kötü, benim eylemim iyi yoktur. Tüm eylemler birlikte planlandı ve hepside gerçekleşmek zorundadır.

    🙂

Yorum yaparak destek olabilirsiniz