Çek mağdurları mektup gönderdi. Ucunuda yakmış idi.


Mayıs ayındaki eylem arayışlarından çıkan somut bir eylem ucu yanık mektup gönderme eylemi idi.

  • Şık bir eylem idi.
  • Hazırlanışı, konsepti iyi idi.
  • Rahmi Ofluoğlu, Pressturk ve Çek Mağdurları blogspot’da Cüneyt desteklemiş idi.
  • Yeterince etki sağlamadı. Katılım hedefin altında idi.
  • Yaratıcı mektup yazmak, zor bir iş idi.
  • Benim hatam metinlere karışmadım, önermedim. Gönderilecek kişileri bile öneri olarak sunmuş idim.
  • Daha yönlendirici olmak gerekiyordu.
  • Şimdi kartpostal göndererek tekrar yapmayı önerdik.

Bu duyarsızlığa dur diyeceğiz. Bize yakışanı yapacağız direneceğiz. Onurumuzla direneceğiz.

Vekil dur düşün hele, asilin burada diyeceğiz.
Ses getireceğiz, gemileri yakmadan önce mektuplarımızı yakacağız.
Eylem zamanıdır.
Zalimlere inat, zulüme direneceğiz

Mademki tıpkı güneşe benziyorum,
doğmalıyım ortasında harabelerin.

Gerçi bugün bir kuru elmayım,
ama değerim ağacımdan çok.
Gerçi sarhoşum, yıkılmışım ama
doğru lâf etmedeyim,
erkekçe konuşmadayım.

Benim gönlümün kokusu
yöresindeki topraktan gelir.

Güzel yüzünden kaldır perdeni,
böyle konuşmayı yakıştırma bana.

Mevlana

Ucu yanık mektup gönderme eylemi için açılmış sayfaya buradan ulaşabilirsiniz.

Ayşe ARMAN fantezimiz var. Adalet istiyoruz. Çek Yasası Mağdurlarının sesini duyunuz.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz