YENİ ÇEK YASASI YORUMLAR UYGULAMALAR KİTABI ÇIKTI


YENİ ÇEK YASASI YORUMLAR UYGULAMALAR KİTABI ÇIKTI

Kitap bütün Türkiye’de hakim ve savcılara Kosiad tarafından ücretsiz dağıtılacak

Pdf kitabın üstte boşluk vardır. Sağdan aşağı çekerek veya sayfa ilerleyerek okuyunuz.

TIKLA KİTABI OKU

2 responses to “YENİ ÇEK YASASI YORUMLAR UYGULAMALAR KİTABI ÇIKTI

  1. slm arkadaşlar başım dertte iyi niyetten ortak kurbanıyım.
    20.02.2010 tarihli 4.375.00 TL hamiline hatır çeki yazdım.Günü gelince ortaklıktan ayrıldığım şahıs parayı bugun yarın öderim deyip çekin karşılığını bankaya ödememiş.Bankada 500.00 TL ödeyip fotokipisini çeki getirene verip aslını banka alarak muhafaza edecekmiş.
    O GÜNDEN BERİ BENİMDE İŞLERİM TERS GİTTİĞİNDEN DOLAYI NE BANKANIN ÖDEDİĞİ 500.00 TL ÖDEYEBİLDİM NEDE PARAYI ÇEKENİ BULABİLDİM NEDE HATIR ÇEKİ YAZDIĞIM ŞAHSI İKİSİDE KAYIP BU DURUMDA BANA UYGULANABİLECEK CEZA İLE BANKANIN BENDEN 500.00 TLSİN NE ZAMANA KADAR TAHSİL ETME DURUMU VAR…
    BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM………….
    SAYGILAR TŞK………………….

  2. rahmiofluoglu Diyor:

    18 Mart 2010 Perşembe, 08:04

    İstanbul dağıtımı organize edildi. İzmit, Adapazarı ayarlanmadı, İzmir, Ankara, Adana, Bursa, Antalya posta ile düşünülüyor, tabii masraflı olacak.
    İstanbul dışında bütün iller için yardım istiyoruz

Yorum yaparak destek olabilirsiniz