çok bunaldım arkadaşlar. daraldım.


A.B. PERMALINK
Mayıs 11, 2009 8:01 pm

Ben çok bunaldım arkadaşlar
Dolandırıldım arkasından gelen kriz iflas ettim
Tutunmaya çalıştıkça kendime çevremdekilere istemeden maddi.manevi zarar verdim
Olmadı ne yaptıysam olmadı
Şimdi ne benim kendime,
nede kimsenin bana inancı kalmadı
Tek üzüntüm elimden gelen herşeyi yaptım
Ben başıma gelenleri hiç hakketmedim
Tam umudum ümidim tükenmiştiki
Hapis cezalarım çıkmış haberi geldi üstüne
Yarım yamalak bir özgürlüğüm kalmıştı elime
İcra yoluyla onada el koydular
Ben teslim olmayı düşünüyorum arkadaşlar
Belki güzel bir başlangıç olur benim için
Öyle olmasaydı devletimiz uygun görmezdi heralde
3 yıl cezam var kesinleşmiş
Varsın vatanı bölmek istiyenlere affı tartışsınlar
ticareti işini bilenlerle yapsınlar
Ben dışardan nefret ettim
Bu ülkeye en büyük ihaneti ettimki
ben bunu hak ettim
Sonunda pes ettim
Yarın teslim olacağım.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz