“Allah’ım” dedi insan. “Benim düşmanım çok alçak.”


Her kes kendi(kendinden olan) gibi bilirmiş bir başkasını.
VAZİFESİ AV KÖPEKLİĞİ OLANLAR, kendi gibi zanneder bir başkasını.
Kendini hukukcu sananlar, hukukcu sanıyor zannederler bir başkasını.
Adsız kahramanlık gösterisi yapanlar, kendi gibi zannettikleri için bir başkasını; kabullenemez bir türlü onun başarısını.
Şeytan da böyledir. Davasını sürdürür ilelebet. Gizliden gizliye. Kendi gibi sanarak insan neslini.
“Allah’ım” dedi insan. “Benim düşmanım çok alçak.”. Onu ben göremiyorum. O gizliden düşmanlık yapıyor bana. Ama ben sana ve senin adaletine güveniyorum. Zararı yok onu gösterme bana, ama müntekim olan sensin. İntikamımı aldığında haber ver bana.”

İlahi adalet her zaman tecelli eder.

Ve bunu bu dua hürmetine görürüsünüz.

Her dindarı kendi belamları gibi sananlar, keramet gördüm diye istidraçla aldanırlar.

Keramet hikmet sahibinde bulunur, istidraç büyücü şeytansılarda.

Hikmet sahibi ile, şeytansıyı ayırmak da çok basit aslında. Ayrım zamanın hakemliğinde.

Zaman birini haklı çıkarır her zaman, diğerini aval aval bakıtır an be an.

Dedim ya, herkes kendi gibi sanır bir başkasını.

Bu yüzden bilemez, idrak edemez asla onun Allah’la olan yakınlığını.

İLAHİ ADALET gelip çatınca,kimsede duymaz son haykırışını.

Adı sanı belli olmayan şerefsizler! Küfür serbest kanınızca.
Eden mutlak bulur karşılığını; anlasanız da, anlamasanız da…

Her kuşun eti yenmez, ava giden avlanır, baltayı taşa da vurmak var hesapta. Dilerim dostluğunuz bozulmasın asla şeytanla…..

Her lafa verilecek cevabımız var elbette. Ama bir lafa bakarız laf mı diye birde lafı edene bakarız adam mı diye.

Burhan İŞCAN, 17.aralık.2011

1 responses to ““Allah’ım” dedi insan. “Benim düşmanım çok alçak.”

  1. ALAN MEMNUN, SATAN MEMNUN BİR DE AVANAKLARI UYANDIRANLAR OLMASA;
    SİTENİN BİRİNDE YAMIŞ DANGALAĞIN BİRİ “YİNE ADSIZ ŞEREFSİZ”
    “KARDEŞLERİM UMUT TACİRİYMİŞSİNİZ UMUT SATIYORMUŞSUNUZ,BEN BABANIZIN OĞLUMUYUM BENDEN BEDEL TALEP ETMEDİNİZ,SİZ NASIL TACİRSİNİZ KARDEŞLERİM.OYSAKİ ÇOK UMUT ALDIM SİZDEN BU UMUTLA AYAKTA DURDUM……….SATIN KARDEŞİM SATIN UMUTLARI……..ÖYLE GÜZEL BİR TİCARETKİ BU…PARASI YOK AMA SEVABI DUASI ÇOK…”

    BEDDUASI DA ÇOK…
    ÜCRETİ VEREN İLLA SEN Mİ OLACAKSIN A ANDAVALLI.
    ÜCRETİ VEREN, ÇEK MAĞDURLARININ PASİF KALMASINI İSTEYENLER.
    İNSANIN EN BÜYÜK DÜŞMANI KENDİ NEFSİDİR.
    KENDİ NEFSİNİN ALDATMASIDIR.
    BU ALDATMANIN DOĞURDUĞU SONUÇLARI, O İNSANA CÜMLE ALEM BİR ARAYA GELSE YAPAMAZ.
    Geçmişten ders alınmadıkça tarih tekerrür etmekte; şahıslar isim değiştirse de, aktörler değişse de senaryo hep aynı kalmakta çoğu zaman.
    GEÇMİŞTE birileri daha vardı, ŞİMDİ başkası/ları. Ne gariptir ki bazıları ağzı küfür dolu bayanlar olarak algılatılıp onların ağzından bana hakaretler ettirilmekte.
    BUNLARIN AMACININ, KİME HİZMET ETTİKLERİNİN BELİRGİNLİĞİ ZAMANLA ORTAYA ÇIKMAKTA.
    VE O ZAMAN Kİ: HER NE HİKMETSE GARİP BİR ŞEKİLDE BENİ HAKLI ÇIKARMAKTA.
    Bunlarda biliyor bunu
    Onun için rezilce ve şerefsizce SARI ÇİZMELİ MEHMET AĞA cinsinden isimsiz nicklerle yazıyorlar.
    BENİM ASIL ANLAMADIĞIM ŞU;
    BU SİTE ADMİNİ BİR TARAFTAN DÜRÜSTLÜK NUTUKLARI ÇEKERKEN, DİĞER TARAFTAN BU REZİLLİĞİ NİÇİN SERGGİLEMEKTE?
    Cevabı, artık bu sitenin bankalar tarafına satılmış olabileceğinde buluyorum bu durumda.
    GAYE BENİ BU SİTEDEN UZAKLAŞTIRMAKSA KOLAY. BUNUN DA ŞEREFLİCE HAREKET TARZI VAR.
    BU SİTEDEN UZAKLAŞTIRMAKLA BENİ SUSTURACAKLARINI ZANNEDENLER VARSA HAYALPEREST OLARAK TANIMLARIM.
    GEÇMİŞTE DE SÖYLEDİM.
    DOĞRULARIN ENGELLENMESİ DAVAYI SÜRDÜRENLERE İHANETTİR.
    ANCAK BANA HAKARETLERE, benmişim gibi algılatılan BİR TEK SAYIN GERÇEKCİ TEPKİ GÖSTERMEKTE. DEMEK Kİ, ORTADA YA MAĞDURLUK DAVASI YOK, YA DA MAĞDUR DAVACILAR.
    AMA BİR GERÇEK VAR..
    İLAHİ ADALET.
    HİÇ BOŞ YOK ONDA.
    ŞEYTAN DA GÖRÜNMEYEN, SİNSİ BAŞ DÜŞMAN.
    BİZİM ONU GÖREMEDİĞİMİZ KESİN. AMA HİSSEDİYORUZ. İLAHİ ADALET TARAFINDAN CEZALANDIRILMASINI DA GÖREMİYORUZ AMA HİSSEDİYORUZ.
    GÖRÜNMEYEN OLMAK KOLAY, HİSSEDİLMEYEN OLMAK İMKANSIZ.
    İLAHİ ADALETTE ÖYLE .
    TECELLİSİNİ GÖRMEYEBİLİRSİNİZ. AMA MUTLAK HİSSEDERSİNİZ.
    İŞTE BU GÖRÜNMEZLİK ALDATICIDIR. ŞIMARTICIDIR. AZDIRICIDIR.
    HER AZGININ SONUNU MUTLAK HİSSEDERSİNİZ. BUNDAN EMİN OLUN.
    MÜNTEKİM OLAN ALLAH’IN SÖZÜ DÜR BU.
    BEN ALLAHTAN EMİNİM.
    BU ACİZLER GÜRUHU KEŞKE BUNU BİLSE, İDRAK EDEBİLSE.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz