Admin nerededir ?


bu hafta başında bir yorum (22.aralık.2009) yayınlayarak sizlerden izin istemiş idim.  Bloguda sizlere emanet etmiştim.

ben cuma gününe (25.aralık.2009)  kadar yoğunum. Blogu izlemeye çalışacağım.

bir konuyu tekrar hatırlatayım.

Bu blog yıllardır çek yasası konusunda yayın yapıyor.

Baştan beri savunduğum bir kural vardır. Hukukda ceza ve savunma kişiseldir. Yani kişiye özel olmak zorundadır.

Kişisellik ilkesini “adil yargılanma hakkı” içinde görüyoruz. Ben adil yargılanma hakkını ihlal ettiği için (de) çek yasasına karşıyım.

bu nedenle blog üzerinde STANDART BİR DİLEKÇE yayınlamadım. Baştan beri böyledir. Yayınlamayıda düşünmüyorum.

Savunma hakkı kutsaldır ve kişiye özel olmak zorundadır. Yapılacak bir hatanın bedeli doğrudan özgürlükdür.

burada buluşma nedenimiz basitdir. anti-demokratik bir ceza yasasına itiraz ediyoruz. bu haksızlığa karşı buradayız.

burada bulunma nedenimiz bu kadar basitdir ve temeldir. 

herbirimiz ayrı dünya görüşlerine sahibiz ve olmalıyız. Ben siyasi görüşü olan bir bireyim. son iki seçimde, oy kullandığım parti meclise giremedi. iktidar-muhalefet herhangi birini sırf taraftarı olduğum için desteklemem sözkonusu değildir.

bu yasayı iktidar çıkartmıştır. Ona karşıyım.
bu yasaya karşı olduğunu net olarak söyleyen parti CHP ‘dir. onlara destek veriyorum.

şu anda cezaevlerindeki mağdurların tahliyesi sürüyor. hasretlikler ağır bedeller pahasına bitiyor. ailelerin bunu yaşamasına izin verelim. onların sevincine, duygusallığına saygı gösterelim.

tahliyeler tamamlanmadanda daha derin bir tartışma yapmak istemiyorum. Açlık grevi zinciri yaparak direnme hakkını kullanan arkadaşları destekliyorum.

admin,  22.aralık.2009

8 responses to “Admin nerededir ?

  1. süleyman gökmen

    destek ve yardımlarınız teşekkür ederim……

  2. süleyman gökmen

    size nasıl ulaşabilirim?

  3. CEZAYI SAVUNAN BABAMDA OLSA KARŞIYIM ….CEZAYA HAYIR DİYEN HERKESLE İTTİFAK YAPALIM AMA CEZAYI ONAYLAYAN KİMSE TAVIR ALALIM

Yorum yaparak destek olabilirsiniz