Eli öpülesi öğretmenlerimiz


GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ TÜM AKADEMİK VE İDARİ PERSONELİNE DUYURULUR

Konu : ÖZÜR BEYANI


GEÇEN DÖNEM YAPILMIŞ OLAN ÖĞRETİM GÖREVLİSİ SINAVINDAN SONRA SİZLERE YAPMIŞ OLDUĞUM HAKARET VE BENZERİ ALÇALTICI MESAJLARIMDAN DOLAYI O GÜNKÜ PSİKOLOJİMİN BOZUK OLMASI VE KENDİMİ KAYBETMEM DOLAYISIYLA SAĞLIKLI DÜŞÜNEMEDİĞİMDEN DOLAYI BU MESAJI YOLLADIM. SİZLERİN BÜYÜK AFFINA VE BAĞIŞLAMASINA İHTİYACIM VAR.

EN İÇTENLİKLE ÖZÜRLERİMİ BEYAN EDİYORUM. SİZLERİN BÜYÜKLÜK GÖSTERECEĞİNİZE İNANIYORUM.

SÜLEYMAN GÖKMEN

13 responses to “Eli öpülesi öğretmenlerimiz

  1. süleyman gökmen

    TÜM YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. BU VESİLE İLE ÖZÜR BEYANIMI TEKRARLIYORUM.

  2. süleyman gökmen

    yazdığınız bu güzel mesajlarınıdan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

  3. beyler bu sitenin amacı nedir…..bu site ne icin,neden kuruldu……

  4. Süleyman internet ortamında bir yanlış yapmış. Özür dilemeyide internet ortamında yapıyor.

    “yanlış yaptım, özür diliyorum” diyeni afetmek gerekir.

    • sn.süleyman’ın tavrını doğru bulmakla beraber,
      olayı kendi sınırlarında tutmaktan yanayım ben.
      😉

      • özür dilemek;

        yaptığı bir yanlıştan ötürü bağışlanmasını istemek (tdk sözlük)

        Farkına varmak, bir farkındalıktır. Canlılar arasında düşünme yeteneği olan, düşünülenin ahlaki olup, olmadığını ayırt edebilen tek canlı İnsandır. Ahlak, insana özgü bir kavramdır.

        Bir insan yaptığı hatayı anlayarak, sahip olduğu ahlak gereği zarar verdiğini ya da kırdığını düşündüğü bir başka canlıdan özür dilerse, Özür dilediği canlı da İnsansa,

        İşte burada da yine insana özgü olan erdem devreye girmeli ve af etmenin bir erdem olduğu gözden uzak tutulmamlıdır diye düşünürüm.

        Biliyorum ve sanıyorum ki; en ulvi mesleklerden olan Öğretmenlik mesleğini icra eden kişiler, yüksek ahlaklı, erdemli kişilerdir. Bu nedenle de Süleyman kardeşi af edebileceklerdir.

        Sevgiyle,

  5. insanın yaşarken hata yapmaması olası değildir.
    önemli olan yaptığı hataların ayırdına varmak,
    dersler çıkarmak ve onları düzeltmek için adım atmaktır.

    Süleyman Gökmen bunların hepsini yerine getiriyor ve tüm dünyaya da ilan ediyor.
    ayrıca tavrını çok cesurca ve uygarca buluyorum..

  6. kesinlikle ne kadar ince düşümdüğünü gözteriyor Süleyman Gökmen’in..üzülmeyin bence Süleyman bey..

  7. borca hapis ve ev eşyalarının haciz edilmesini kınıyorum
    celladına gülümseyen idamlık psikolojisinden kurtulun ey mağdurlar
    yeter artık deyin ve mücadeleye bu sitelerden başlayın
    hazır anayasa ve kanunların değiştirilmesi gündemdeyken çek ve icra kanunlarınıda gündeme taşımanın yollarını bulmalıyız;zorundayız

  8. hata, insanlar içindir. Hata yaptım deyip saklanmıyoruz, düzeltmek istiyoruz.

    Ben Süleyman Gökmen ‘in tavrını beğendim.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz