sevgili çek mağduru arkadaşlarım


öncelik slm sevgili çek mağduru arkadaşlarım , bende dünden beri meclisi takip ediyorum anlayacağınız gibi bende çek mağduruyum
ben 2006 yılın da işyeri çalıştırıyordum zararım söz konusu oldu ve işyerimi devirettim bedel olarak 120.000,00 tl karşılığın da çek aldım ve çeklerin vadesi yaklaştığın da devir ettiğim şahıs ortadan kayıp oldu akabinde otomatik olarak bende çek mağduru oldum .şimdi anayasada hiç bir borç insan özgürlüğünü kısıtlayamaz diye bir madde var ne den uygulan mıyor veya hut devlet adli para cezsı verir ken bankalara neden demiyor ki bu çek senin bankanın iki taraflı ceza vermi yor da sadecekeşideciye ceza veriyor,sadece yazık lar olsun diyorum .
birde mağdur arkadaşlarım dün takip etmiş tir,türkiyede ceza evlerin de toplam 70.000 kişilik olduğu söyleniyor ve tutuklu sayısın da 119.000 olduğu söylen di bunun için bir af söz konusu olacak diye söylentiler var peki soralım arkadaş lar af kime katil mi ,hırsıza mı,yan kesiciyemi,teröristemi,tecavüzcüyemi,yoksa çek mağduruna mı , ama bu aklıma gelen suç lar içerisinde en ağır suç çek mağdurlarıdır.
şimdi en olacak bu yasa ne zaman çıkacak baklım daha dün bir arkadaşım çek dosyasın dan polisler tarafın dan ceza evine gönderildi bu mahküm yarın ben,senve diğergün arkadaşlarımız molacak tır. diyecek çok şet var ama yazamıyorum inşallah hayırlısı olur.

KARŞILIKSIZ ÇEK VERENLERE HAPİS CEZASI KALKIYOR

 

Dilsiz dudaksız sözler söyleyeceğim sana
Bir şeyler anlatacağım , bütün kulaklardan gizli
Ve herkesin orta yerinde konuşsam da..
Senden başka duyan olmayacak söylediklerimi

Mevlana…

Yorum yaparak destek olabilirsiniz