adil bir çek yasası için yapılan eylemleri destekliyorum !


Ağustos 1, 2009 4:38 pm

AB ‘i istemek.

AB ‘e girmeyi kimler istiyor ? kimler istemiyor ? tarafların nedenleri nelerdir ?

-Ben ülkemin AB standartlarında bir ülke olmasını DESTEKLİYORUM.
-AIHS ‘nin getirdiği özgürlükleri ve hakları destekliyorum.
-Atatürk yolu çizmiştir, yol batıdır. Uygarlaşma yolu batıdır.
-Bizim kültürümüz bir doğu kültürüdür.
-Kültürümüzü redetmeye KARŞIYIM.
-Yönümüzün batı olması, at gözlüğü takmak demek değildir. Bir hedef çizmektir.

Bu ülkenin kültürü, batı uygarlığına demokrasiyi öğretmiştir. Şimdi onlardan demokrasi almaya çalışıyoruz.

arada ne oldu ? Ülkenin kaderi niye 2.dünya savaşıyla birlikte bozuldu ?
Bu ülke borçla büyümek zorundamıdır ?
Bu ülke büyürken, insan haklarını çiğnemek zorunda mıdır ?

bu blog içerisinde pek çok şeyin tartışılmasını sağlamaya çalışıyorum. Tartışılsın, fikirler açıklansın.

özgür fikirlerden korkmam. Sansürden korkarım, çekinirim.

özgürlük büyütür. Sansür küçültür.

insanlık bir evrimdir.

toplu eylem yapmak bir evrimdir.

güdülmek isteyen insanlar eyleme katılmaz. Benim işin söylemekten, duymaktan korkmayan insanlar iledir.

Burhan abi burada önemli bir örnektir.

Kendisi ile bazı görüş ayrılıklarımız olsada saygı duyarız. Birbirimizin hoşlanmadığımız fikirlerini ciddiye alır, yorum yaparız.

demokrasi budur. saygı budur.

Burhan abiden öğrenecek çok şeyimiz var.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz