Çek mağdurları, özgürlüğü konuşuyor


“çek mağdurları konuşuyor”

sevgili admin bu başlığı açtığında, en beğendiğim başlık olmuştu. Halen de öyledir benim için

Ben çek mağduru değilmiyim?
evet çek mağduruyum, o halde konuşuyorum işte,

olmadı, olmayacak aynı dili konuşup birbirini anlamayan insanların olduğu yegane ülkedir benim memleketim.

Bizler, bir şey söylemek için o kadar çok kavram karmaşası yaşarız ki, bazen ne dediğimizi kendimiz bile anlamayız.
örnek mi? buyrun o zaman,

SPOR MÜSABAKALARINDA ŞİDDET VE DÜZENSİZLİĞİN ÖNLENMESİNE
DAİR KANUN
Kanun Numarası : 5149 Kabul Tarihi : 28/4/2004

Soru, Peki şike yasası ne?
cevap, toplumun bu yasadan anladığı

ÇEK KANUNU
Kanun No. 5941

Kabul Tarihi: 14/12/2009

Soru, bu kanun neyi kapsar?
Cevap, karşılıksız çeke hapis cezasını kapsar

Soru, Sadece bu kadar mı?
Cevap, toplum bunu anlar

2 responses to “Çek mağdurları, özgürlüğü konuşuyor

  1. mehmet ali ülker

    ben turistik bir kasabada mobilya mağzası işletirken geçirmiş olduğum talihsiz bir kaza sonucu iflas ettim ogüne kadar çek ödediğim esnaf ilk çeklerimi vurduran lardı
    yanımda 15 kişi çalışıp evine ekmek gtürüyordu ama batınca onlar bile benden alacaklı oldu

  2. mehmet ali ülker

    arkadaşlar burdan bu yasada emeği geçen herkese özellikle bendevi palan dökene sonsuz teşekürlerimi bir borç biliyorum

Yorum yaparak destek olabilirsiniz