Ali Rıza ÖZTÜRK, Halk TV


Ali Rıza ÖZTÜRK bu akşam 21.00-23.00 arası Halk TV ‘de   Ekonomide Görünüm programına katılıyor.  Diğer konuklar  Oğuz AYAN (CHP) ve Mehmet GÜNAL (MHP) dir.

değerli vekilimiz, programın  çek kanunu  ağırlıklı olmasını istiyor.  Çek mağdurları,  programı yönlendirmek için soru-rating ne gerekiyorsa yaparsınız.

Ali Rıza ÖZTÜRK

Ali Rıza ÖZTÜRK

26 responses to “Ali Rıza ÖZTÜRK, Halk TV

  1. baba adamsın,
    deniz baykaldan chp kurtulduğunda dilerim sizin önünüz açılır.

  2. sayın Ali Rıza Öztürk e katkılarından dolayı teşekkür ediyorum

  3. Halkların bir kahramanı olur benim gözümde sayın Alirıza öztürk bir halk kahramanıdır çek mağdurlarının önderi ve kahramanıdır kendisine sonsuz şükranlarımı sunuyorum

  4. a.b.(sn sutavın dikkatine)

    Sn ali rıza ÖZTÜRK haklı haraketimizin siyasi lideri savunucusu pozisyonuna en yakın isimdir.
    Kemal kılıçtaroğluna göstermiş olduğumuz ve karşılıksız kalan ilgi alakadan daha fazlasını hak ediyor.
    bence yasa çıktı işimiz bitti olmasın
    kendisine nezlinde bir kaç chpli vekile bizim hakkımızı savunmak adına göstermiş oldukları performanstan dolayı minnetimizi belirtmemiz gerekir diye düşünüyorum.
    bu konuyla ilgili maddi değil manevi değeri olan bir hususta birleşebilirmiyiz sn sutav
    c tesi bu konuyuda değerlendirmeye alabilirmiyiz

  5. ekonomik dengeleri insanların özgürlükleri üzerine kurmak beceriksizliktir, iş bilmemezliktir.

    Hapis cezası devam etmeli diyenler bu utançla yaşayacaklar ve er yada geç tarih önünde hesap vereceklerdir.

  6. BENDE BURADAN BAŞTA SN.VEKİLİMİZ ALİRIZA ÖZTÜRK BEY E VE DİĞER VEKİLLERİMİZE SONSUZ TEŞEKKÜR EDİYORUM !!!VE SAYGILARIMI SUNUYORUM DÜN AKŞAMKİ PROGRAM İÇİN ELLERİNE VE YÜREKLERİNE SAĞLIK…

  7. burda amacımız kavga değil. birlik olmak ama senin gibiler olduğu sürece normal.. bulaşma kimseyede birlik ol!!!

  8. burda amacımız kavga değil. birlik olmak ama senin gibi dengesizler olduğu sürece olur böyle şeyler

  9. yaa sizce 2 sene yeterli mi olcak. bizim istediğimiz 1 yıl 2yıl değil ya biz af istiyoruz.. hapis cezsı olursa yien olsun ama bundan sonrkiler için olsun. zaten süttden ağzı yanan sütü yavaş yavaş içermiş. şimdi bunun yüzünden hapisten çıkan insan bir daha çekle uğraşır mı..?
    neden bizim devletimiz bizi görmüyor anlamıyor yaa neden.. insanın hiç bi değeri yok?
    hani eylem yapıcaktık? hani para topluycaktık?
    niye herşey durulduu herkes nerde???

    • Hayırdır,
      affedilecek bir şey mi yapmıştınız?

      bundan sonrakiler derken pek anlayamadım, öbür dünyadan mı bahsediyoruz?

      siz anlaşılır cümleler kuramazken bu devlet nasıl sizi anlasın

      ahhh güzel ülkem
      ne haldesin bir bilsen

    • insan hakları diyoruz,
      adalet diyoruz,
      AIHM diyoruz,
      kanun yürürlükte değil diyoruz,
      hapis cezası anayasaya aykırı diyoruz,
      savunması bile alınmadan insanlar hapsediliyor diyoruz,

      TC DEVLETİ ADAM ÖLDÜRÜYOR diyorum

      hala af ne zaman diye soruyorsunuz
      cevap
      a) balık kavağa çıkınca
      b) kırmızı kar yağınca
      c) ben başbakan olunca
      d ) federe devlet

      ( bu arada açıköğretim sorularını hazırlayanlara fena taktım , hiç aklımdan çıkmıyor )

  10. Çek mağduru için 2 yıl süre verilecek.

    Karşılıksız çek düzenlediği için hapis cezası alanlara, borçlarını ödemeleri için 2 yıl süre veriliyor.

    AK Parti Merkez Yürütme Kurulu Toplantısı dün Başbakan Tayyip Erdoğan başkanlığında yapıldı. Toplantıda Çek Yasası da gündeme geldi. Erdoğan, Adalet Komisyonu’nda bulunan Çek Yasası’na bir madde eklenerek çek mağdurlarının mağduriyetlerinin giderilmesini istedi. Buna göre Çek Yasası’na bir önerge bir madde eklenerek mağduriyetler giderilecek. Karşılıksız çek verdiği için cezaevine giren 2 bin çek mağduru için 2 yıl süre verilecek. Bu kişiler 2 yıl içinde alacaklılara borçlarını vermeleri durumunda şartlı tahliye edilecek. Borçlarını ödememeleri durumunda tekrar cezaevine gönderilecek.

    Kaynak

    http://yenisafak.com.tr/Ekonomi/Default.aspx?t=24.11.2009&i=225111

  11. ya arkadaşlar ben dün akşam izleyemedim. neler oldu bi izleyen arkadaşamız anlatabilir mi? lütfen çok merak ediyorum

    • ben izledim.sn.belçim.
      burada konuşulanlardan çok farklı değildi.

      sn.vekilinde ısrarla altını çizdiği konu; mevcut yasanın uluslararası hukuk ve insan haklarına aykırılığı idi..

      olabildiğince sıkıntıları dillendirmeye çalıştı.
      kendisine teşekkür ediyoruz.

      birilerinin asıl derdimizi anlamış olmasını çok anlamlı buluyorum..
      tekrar teşekkürler Sn.Ali Rıza ÖZTÜRK.

      • Biz anlamayız
        tek ağzın türküsünü.
        Her matem gecesi
        her bayram günü,
        şarkılarımız
        bir gaz sandığını yere yıkarak
        sandığın üstüne çıkarak
        kocaman elleriyle tempo tutmalıdır.
        Şarkılarımız
        çam ormanlarında rüzgar gibi bize kendini
        hep bir ağızdan okutmalıdır!!.

        Nazım HİKMET

    • şöyle oldu,

      Ali Rıza bey sağolsun, konuya hakim, tüm taleplerimizi dile getirdi. CHP nin ve MHP nin hapis cezasının karşısında olduğunu birkaç kez yineledi. AKePe nin bu konuda ikiye ayrıldığını, beceriksiz olduğunu, cezaevlerindeki zulümden akepe nin sorumlu olduğunu ne zaman düzeltileceğini bilmediğini söyledi.

      programın sonlarına doğru iki lafı bir araya getiremeyen lavuklar programı resmen sabote etti. Ne söyledikleri nede talepleri anlaşılabildi.
      Bu adamların hepsi böyleyse zaten hakediyorlar, bırakın cezaevinde yatsınlar belki adam olurlar dedirttirecek kadar kötüydü.

  12. Günaydın eylem hanım,
    günaydın tüm mağdurlar

  13. günaydınlar.

  14. ilhan kesici çıktı , gündem şu bu olmamalı binlerce çek mağduru protestolu senet var bunları konuşmalıyız dedi, 2 saat konuştu, çek konusuna bir daha değinmedi. hiç bişey anlamadım. inşalllah bu da ona benzemez.

  15. bende duygu hn ma katılıyorum evet elimizden geleni yapalım mutlaka ama mutlaka izleyelim arkadaşlar bu bizim için bence güzel nir fırsat.

  16. arkadaşlar,akşam için hazırlıklarımızı yapalım bence..
    mail,fax ne gerekiyorsa..
    herkes mutlaka izlesin..

Yorum yaparak destek olabilirsiniz