Dolandırıcı değilim, zorla imza atmıyorum.


ödeyemiyeceğimi bile bile imza atmadım,atmam

bizlere zorla dolandırıcı sıfatı yüklemeye çalışanları kınıyorum

hapis tehditiyle olmayan parayı ödeyeceğimi taahhüt etmeyeceğim

alacaklı adına tehdtitle,bizlere senet imzalatmaya çalışan zihniyeti kınıyorum

bunu devlet eliye,kanun gücüyle yaptırmaya çalışanların adaletini kınıyorum.

zorla önümüze tek yol olarak dolandırıcılık seçeneğini koyuyorlar

zorla bizleri lekelemeye çalışıyorlar

böylece vicdanlarını temizlemiş olacaklar

ben şahsım adına buna müsade etmeyeceğim

şu an içeride olsam aynı düşünceleri
savunurmuydum ama uygulayabilirmiydim.

emin değilim.

a.b. 4.ocak.2010

3 responses to “Dolandırıcı değilim, zorla imza atmıyorum.

  1. ayhan tekin/AĞRI

    sayın a.b tabiki siz taa başından beri yapılan haksızlıkları sürekli dile getiriyor ve her zaman yazıyorsunuz ama nedense bu yazdıklarınızı tahliyeler başlamadan önce yazmanızı bekliyordum.içimde öyle bir his var .lütfen yanluş anlaşılmasın selamlar..

  2. ayhan tekin/AĞRI

    sayın a.b çok güzel yazmışşınız.. elinize sağlık. başından beri bunu haykırmak lazımdı, herkesi bu konuda uyarmak ve uyanık olmaya davet etmek gerekir .herkesin gerçekten yazdıklarınıza dikkat etmesi gerekir .ben bu manada bir şeyler yazmaya çalıştım fakat tam ifade edemedim. sorunlar bu yasa ile asla çözülemez .sorunları ötelemek yarınlar için daha büyük sorunlar demektir.lütfen uyanık olalım .göz boyama ,aldatma ve zaaflarımızdan faydalanma noktasında yapılan rezaletleri görelim.içerdeyken bu rezaletleri görmek ve direnmek belki daha zordur .o zaman yakınları içerde olnlar uyanık olsun….sizden çek alanlar risk almadımı ,vadeli çek ne demek .alırsın ürünü,pazarını bulursun ,satmaya çalışırsın,ana sermayeyi toptancıya ödersin,gerisini kar olarak bir tarafa atarsın. velevki iş olmadı senin dışında bir kriz patlak verdi ve işler kötü gitmeye başladı o zaman neler olacağını vadeli çek alanlar bilmeyecek kadar basiretsizmi? onlarda ya bismillah deyip risk almıyorlarmı? vadeli çekin yüzde yüz garantili bir şekilde ödeneceğini-yada ödenemiyeceğini ALLAH’tan başka kim bilebilirki….sonra neden kuzu postuna bürünmüş kurt gibi saldırganlaşıyorlarki? riskse risk.kim insanların içinde rezil olmak isterki yuvasının dağılmasını isterki?KİM. HEPİMİZ BORCUMUZU ÖDEMEK İÇİN FIRSAT KOLLUYORUZ .BİZE ADAM GİBİ BİR FIRSAT VERİLSİN ZAMAN TANINSIN VE BEKLENSİN ….ALALH’IN İZNİ İLE HEPİMİZ BORCUMUZU ÖDERİZ.AMA BİR LİRALIK BORÇ BEŞ LİRA YAPILMASIN,ÖZĞÜRLÜĞÜMÜZ TEMİNAT OLARAK ELİMİZDEN ALINMASIN EVLERİMİZE , İŞ YERLERİMİZE İCRA İLE TEHDİTLER YAPILMASIN PSİKOLOJİMİZE SALDIRILMASIN ONURUMUZ AYAKLAR ALTINA ALINMASIN…… O ZAMAN GÖRÜN BORÇ NASIL ÖDENİRMİŞ.İNSANLAR BORCUNU ÖDEMEK İSTERSE ALLAH ONLARA MUTLAKA YARDIM EDER .EY ALACAKLILAR EY İKTİDAR YETKİLİLERİ EY HAKİM VE SAVCILAR,EY AVUKATLAR VE ……..EY DEVLET ….BİRAZ İNSAF………ADİL BİR ÇEK VE İCRA KANUNU BAŞTA OLMAK ÜZERE GELİN TÜM GERİ KALMIŞ YASALARA BİR SON VERİN .DAHA ÇAĞDAŞ VE MEDENİ BİR HUKUK DÜZENİNİ GÜZEL ÜLKEMİZE KAZANDIRIN HAK VE ADALET YERİNİ BULSUN Kİ HER KES OZAMAN ADALETİN KESTİĞİ PARMAK ACIMAZ DİYEBİLSİN.AMA MAALESEF PARMAKLARIMIZ ŞU AN ÇOK ACIYOR.HEMDE FAZLASIYLA……

Yorum yaparak destek olabilirsiniz