Yıl olmuş 2011 yine Çek Yasası yine Çek Mağdurları ve Sosyal Medya


Uzun süredir yazı yazmıyorum.  Yazmamaya özen gösteriyorum.  Tartışmalara müdahil olmakda istemiyorum.  Tarafımız bellidir. Dostlarımızın arkasındayız 🙂 Kanal-D haberi ile ilgili bir bilgilendirmenin bu blogda yapılmamasına, teşekkür mesajı iletilmemesine  kırıldığım için elime kalemi alıyorum.

Teşekkür etmeyen Kosiad yetkililerini kınıyorum.  Mağdurların dertleri aynı iken bölünmenin hala sürmesine üzülüyorum. Tekel işçilerinin bize hatırlattığı basit bir gerçek var  “Kurtuluş yok tek başına , yap hepberaber ya hiçbirimiz “

Kosiad ‘dan teşekkür gelmedikce yazılar devam edecek 🙂

7 responses to “Yıl olmuş 2011 yine Çek Yasası yine Çek Mağdurları ve Sosyal Medya

  1. Eski Dostlar, eski dostlar, (Bir Pazar Yazısıdır)

    İyi kötü bir yılı daha geride bırakıyoruz.
    Yüzünü görmesek de, karşı karşıya gelip bir çay-kahve içememiş olsak da, sanal olarak birbirimizi sadece nick lerimizle tanısak da aramızda dostluklar oluşmasına hiçbir engel yoktu, bizler dost olduk…

    Sevgili admin’in, çek mağdurları için kurduğu blog da tanıştık. Yazışma dilinden olsa gerek bazen birbirimizi anlamadık, bazen yanlış anladık, bazen gücendik, bazen hemfikir olduk. Bazen de şiddetle karşı çıktık.

    Bizleri burada buluşturan, admin’in deyimiyle mücadelemiz “İnsanlık Onuru” içindi, bizler garabet çek yasasının kapsadığı “Hapis cezaları” nın son bulmasını istiyorduk. Özgürlüğümüzün teminat kabul edilmesine karşı çıkıyorduk.

    Birlik olmak örgütlü mücadele edebilmek için çok uğraştık. Birçok kardeş sitemiz oldu. Bazen aynı fikirde olamadık ama ne gam amacımız aynıydı. Tabidir ki farklı yollar izleyebilirdik. Öyle de oldu. – Kalamış’da çay, kahve belki de yemek – bu site de verdiğimiz mücadelenin sembolü oldu.

    Başta admin olmak üzere eski dostlar hepinize sesleniyorum!!
    İçeride ki son çek mahkumu dışarı çıkana kadar, hepimiz özgürce çalışıp borçlarımızı ödeyene kadar, mücadeleye devam etmeliyiz “maç 90 dakikadır” hakem son düdüğü çalana kadar devam etmeliyiz.

    Tüm eski dostlar çok iyi bilir. Geçen sene bu zamanlarda intikalar oynanırken, (5941) şimdiki gençlik ve spor bakanı bir gol atmıştı:) bugün baktığımızda aslında Sayın Bakan o golü kendi kalesine atmış, bugün Sayın Bakan’ın savunduğu yasaya bu sefer Sayın Cumhurbaşkanı intikalar da bir gol attı:) aslında bence o gol de kendi kalesine atılmış bir goldür.

    Adalet’in sembolünün elindeki kılıç ve terazi çalışmadığı için o yasa da bizim çek yasası gibi terazi de tartılmadan salt cezacı zihniyetle uygulanmak isteniyor.

    Sevgili eski dostlar gevezeliğim için toleransınıza sığınıyorum, uzun bir aradan sonra admin’i görünce dayanamadım:)

    Özgür günlerde buluşabilmek dileğiyle iyi pazarlar herkes(z)e 🙂

  2. Merhaba ekm2510 ben
    selam ve saygılar

  3. KOSİAD yetkilisi olarak teşekkür ediyorum

    • sevgili dostum Acil ile konuştuk. Zaten konuşuyoruz yeni bir proje için birlikte çalışıyoruz 🙂

      benim itirazım ve serzenişim şudur.
      Bu blog ve ardından çıkan blogların yarattığı ciddi bir sosyal medya gücü vardır. Bunu zamanında gördük. Bunu değerlendiriniz.

      basın bizden bahsetmeye başladı. Bu fırsatalrı iyi değerlendirmemiz gerekiyor. Her tweet ‘e RT , her habere yorum, her yazıya LIKE …

      yeterki spam yapmayınız.

      başka dost yok. birbirimize destek olmak zorundayız.

      insanlık onuru, borca hapisi yenecektir.

      admin 🙂

  4. sevgili admin,sezlenişinizi haklı buluyorum,
    konuya şahitliğim de olmasa (ki var) sizinle aynı görüşteyim.
    bir hayli link aradım bu sayfada 😦

    art niyetsiz bir pas geçme olarak yorumlayalım.
    ve biz teşekkür edelim onlara 🙂

    belki “kalamış”ta teşekküre hazırlanıyorlardır 🙂

  5. Hakan Yigit (@hakanyigt)

    Sn,Ozgur Admin,ozlettiniz kendinizi.
    Unuttunuz sanmistim artik forumu 🙂
    Kosiad yollamasin tesekkur ki sizin yazilarinizi gorebilelim 😉

    Saygilarimla
    Hakan Yigit

Yorum yaparak destek olabilirsiniz