Ticaret yaptım. Battım. Cezaevine girdim.


“2008 Mart ayında HIV pozitif teşhisini yeni almış, ilaca başlama aşamasındaydım. O sırada karşılıksız çek yüzünden cezaevine girdim. Trakya’daki ufak bir cezaevinde
47 gün boyunca ne tedavi alabildim ne de ilaca ulaşabildim. Koğuşa değil, tek kişilik bir hücreye konuldum. İnfaz koruma memurları hastalık bulaşır diye üstümü bile aramıyorlardı. Sonunda tedavim için Kartal Cezaevi’ne nakledildim. Asıl kâbus burada başladı. Müşahade odaları vardır. Oraya koydular. Fareler kediden büyüktü. Bağışıklık sistemim çökmüş bir halde girdiğim ortam buydu.” 52 yaşındaki E.D cezaevlerinde tedaviye ve ilaca erişim zorluğu yaşayan, ayrımcılığa maruz kalan HIV pozitiflerden.

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=1030905&Date=01.12.2010&CategoryID=77   adresinden alıntıdır.  Yazının tümünü bu linkden okuyabilirsiniz.

Borca hapis adil değildir. Esnaf özgür olursa iş yapar, iş yapan insan borcunu öder.

Birlikte başaracağız. Bloglarımızı izleyerek destek olunuz.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz