Nevşehir cezaevinde tahliyeler olmuyor. Yardımlaşalım …


Arkadaşlarım,

Yeni çek kanunu ile cezaevindeki mağdurların hızlı bir şekilde tahliye olması mümkündür.  İlk gün tahliye olan arkadaşlarımız vardır. Aradan geçen yirmi güne rağmen Nevşehir cezaevinden tahliyelerde sorun vardır.

Bilgi alınamamakta,  canlarımız içerde beklemektedir.

Acil yardımlaşma ve eylem planı gerekmektedir.

Nevşehir cezaevindeki uygulamaları protesto için yarın yemek yemeyeceğim.  Onur kırıcı davranışlara karşı, insanlık onurumla direnme hakkımı kullanıyorum. “Canım yemek istemiyor !”

80 responses to “Nevşehir cezaevinde tahliyeler olmuyor. Yardımlaşalım …

  1. gözünüz aydın kavuşmanıza sevindim

  2. merhaba arkadaşlar
    açlık grevine giderek suçlular cezaevinden çıkıyorsa hep beraber aç kalalım herkes de çıksın
    nasıl fikir

  3. Merhaba
    Cuma günü 18:00 de Nevşehir Cezaevi kapısının önüne atıldım resmen. sanırım artık benden kurtulmak istediler.benim koğuşumda olan bir arkadaş dilekçesini geri alarak az kalan cezasını tamamlıyarak çıkmaya karar verdi. bence doğrusunu da yaptı en azından çıkınca bize göre çok rahat olucak.hepinize teşekkür ederim.acı tecrübeleri paylaşmak üzere.

    • gözünüz aydın sn.umut.

      güzellikleri paylaşmak dileği ile:)

    • umut,
      geçmş olsun.Sizi çıkarmak için çok uğraştuk .işleri düzeltin bize yemek ısmarlıcaksınız.
      Eşinize teşekkür edin çok üzüldü ,uğraştı.Sonunda berabersiniz.Mücadeleye muhakkak katılın.Uzun ve yorucu bir yol yürüyrceğiz.Ancak daha kalabalığız sesimizi daha gür duyuracağız.Ticarete hapis cezası kalkana kadar bağıracağız.

  4. sayın ımut dernek hep köste diye yazan bendim.eşin adına sevindim.eşin cıkmasaydı bana sitem etmeyecektinmi.?ben şahsım ve arkadaşlarım 20 gündür ugraşıyorlar.yardım icin bir cemaata veya dernege üye olmaya gerek yok.herkez yaptıgından utansın.?

    • Sayın Ankara,
      Teşekkür ederim darısı en kısa zamanda başınıza.
      Anlamadığım tek şey neden aynı savaşı farklı cephelerde bölünerek veriyoruz????
      Ayrıca belirtmek istiyorum ki bizde herhangi bir dernek veya cemaat üyesi değiliz.

      • benim cekle sorunum yoktur.bilginize

        • ankara,
          çek sorunu nuz olmadığını tahmin etmiştim zaten.aslında bundan önceki yazımda yazmıştım.admin nedense yayınlamıyor.yayınlasa idi görürdünüz

          • görmem gereken nedir

          • ankara,
            burada hepimiz birbirimize karşı çok dikkatli saygılı ve duyarlıyız.birlikteliği sağladığı için örgütümüzede saygılıyız.ama sizde saygı yok çünkü izi ilgilendirmiyor.amacınız neyse berbat

  5. Arkadaşlar;

    18:17’de eşim aradı. Kendisini Nevşehir Cezaevinin kapısının önüne bırakmışlar sonunda.

    Bu kadar uğraşmaya ancak 25 günde çıkarabildik. Yarın sabah Ankara’ya gelecek. Darısı tüm kalbimle benim gibi bekleyenelerin başına….

    • gözünüz aydın umut hanım
      bir daha böyle ayrılıklar yaşanmasın

    • acil demokrasi

      gözünüz aydın

    • acil demokrasi

      gözünüz aydın…

    • Sn.Umut,

      Gözünüz aydın,

      Darısı tüm içerdeki arkadaşlarımızın başına…

      Taahhüt verdiği halde keyfi uygulamalardan dolayı; boşuboşuna geçen 20.12.2009 dan 15.01.2010 a kadar geçen eziyet dolu 26 koca gün…

    • umut,
      gözünüz aydın.Çok sevindim.Nihayet
      Nevşehir anılarımızda kalacak .unutulmayanlar araında yerini aldı

    • Tekrar merhaba,

      4-5 saat sonra 10 aylık ayrılığımız sona ermiş olacak, tarif edilmesi inanılmaz güç bir duygu. 10 ay boyunca bu siteyi izledim, bu süre içerisinde başta Admin, Metin bey ve Suna hanım olmak üzere tüm ilgililere verdikleri her türlü destek için şu an sadece teşekkür edebiliyorum.

      Bir arkadaş yazıp duruyor zaman zaman “Dernek dernek hep köstek diyor” Uzun zamandır ona bir cevap vermeyi düşünüyordum.

      Burada bir onur mücadelesi veriliyor. İyisiyle kötüsüyle insanlar beş kuruş talep etmeden birbirilerine destek oluyorlar. Moral desteği hem içerdekiler hemde dışardakiler için en önemli unsur.

      Köstek olmak her zaman her işte kolaydır, elinden bir şey gelmeyenler oraya buraya çamur atarlar ve bir şey yaptım zannederler, asıl köstek kendileridir aslında. Yapılanı beğenmeyen arkadaşımız madem sende yardımcı olmaya çalışsana mağdurlara!!!

      Sen savcıyı, cezaevi müdürünü, avukatları, adliyelerdeki kalemleri tek tek arasana ve karşılığında sadece bir teşekkür al.

      Bir avukat tuttuk oralardan tahliye bile yapılmadan nerde benim param dedi. Acaba derneğin katkıları maddiyatla ölçülebilir mi!!!!

      Fazla uzatmaya gerek yok, bu işe kendini adamış
      insanlara çamur atmakla kimse bir yere ulaşamaz. Birlikten güç doğuyor, mücadelede beraberiz….

      • Sayın Umut,

        Umarım, mutluluk kuşunu yakalarsınız ve bir ömür boyu tutsağınız olur..

        Verdiğiniz mücadele, bugün olduğu gibi bundan sonra da çek nedeniyle hapis cezası almış olan ve sevdiklerinden ayrı olanlara ışık olur..

        Gözünüz aydın..

        • Sayın Ben,

          Çok teşekkür ederim :))) Ama mutluluk kuşunu bile tutsak etmek istemem, oda özgür kalsın ve herkese mutluluk taşısın….

        • acil demokrasi

          dostlar
          bazı bloglarda “şiir yazmaktan başka ne yapıyorlar” gibi eleştirilere mağruz kalıyoruz
          şimdide “özgürlük” mutlulu kuşu”gibi garip kavramlardan bahsettiğimizi görürlerse bilmiyorum neler derler
          belki bu kavramları kullanıyor olmamızdan dolayı bile 20 ocak toplantısına katılmama kararı alabilirler
          aman dikkat

          • Sn. Acil Demokrasi,

            10 aylık UMUT ile bekleyişimin sonucunda sevincimi sizlerle paylaşıyorum ne olur çok görmeyin :))

            Biliyorsunuz ki mutlulukla paylaşılınca artıyor, hüzünler, sorunlar paylaşılınca azalıyor…

          • sn acil demokrasi
            biz şiir mağduru olamayızki
            biz çek mağduruyuz
            şiir ve özgürlük yan yana gelince
            bakış açısı değişiyor demekki…

    • geçmiş olsun, darısı tüm yakınlarını cezaevi kapısında bekleyenlerin başına.

  6. syn umut
    ben telefonunuza SUTAVDAN ulaşamadım. telefonunuzu bana bi şekilde yazrsanız ben sizi bilgilendiririm.

  7. Murat İŞCAN

    Sadece durum bildirmek adına şunu söyleyebilirim. Benim 12 adet dosyam vardı, taahhütlerimi hep %30 ilk yıl taksidi olacak şekilde vermiştim. Eskişehir 2 A. C. ve İzmir 23 A. C. M. harici diğerleri hemen kabul etti ama ikisi ret cevabı verdi. Beklemeler hem bu sebeple hemde öncelikle alacaklıyla anlaşılması yönündeki görüş sebebiyle oluyor. Saygılarla.
    Murat İŞCAN

  8. merhaba arkadaşlar

    • Merhabalar,

      • panel nasıl geçti mtn?

        • Aslında karamizah örnekleri ile dolu idi.

          Rahmi bey ve 3 avukat arkadaşımız ile dernekten 2 arkadaşımız ve blogtan 2 arkadaşımız birlikte izledik.

          Biliyorsun ben hukukçu değilim, Mühendis gözü ile bakınca tamamen özet şuydu;

          Nasıl yorumlarsak bu cezayı daha rahat uygularız ?
          Ceza vermek için kanunların nasıl arkasından dolaşabiliriz ?

          • Örneğin şu sorunun cevabını, iki profesör, Kartal Başsavcısı, Eyüp Başsavcısı ve görev yerini bilmediğim bir Asl.Cz.Hakiminden alamadım;

            Bir Anonim Şirket var, İflas masasında, Yetkili Yönetim Kurulu Başkanına Çek ten dolayı Hapis cezası çıkmış, İnfaz ertelemesinden yararlanmak isterse nasıl taahhüt verecek ?

            1.) Şirket adına veremiyor, (şirket iflas masasında ve ceza şahsına çıkmış)
            2.) Kendi adına verirse nasıl bir hukuki sorumluluk olacak; aktifi pasifi ile iflas masasında olan bir şirketin borcunu şahsenmi üstlenmiş olacak? Yarın ödeyememe durumunda ceza devam ederken şirketin borcunada şahsi kefillikmi olacak?

          • hukuk uygulamaları hakkında dernek mutlaka takipçi olmalı

          • Tabi Dernek Takipçi olacak ve müahalesinin mümkün olduğu her platformda müdahale etmek için mücadele edecek. Çok yakında bir toplantı yapacağız orada detaylı görüşürüz.

            Bu arada önemli gördüğünüz her mahkeme kararı varsa gerekçeli kararları ile birlikte info@kosiad.biz adresine iletmenizi bekliyoruz.

            Yargıtay ve CGK kararına kadar, verilmiş (olumlu, olumsuz) örnek mahkeme kararları ve uygulamalarını göndermeleri konusunda tüm katılımcılardan katkı bekliyoruz.

  9. tahliye işlemlerinde problem yaşayan arkadaşlara sıkıntılarını iletmeleri yönündeki çağrımıza sadece bir kişiden cevap geldi
    durumu ve diğer bazı konulardaki sıkıntıları chp milletvekili sn.Kulkuloğlu’nun bilgisine sunduk

    • Elif hanım,

      Yılmaz bey Nevşehirden aramıza katıldı. Darısı diğer beklyenelere diyorum. Ancak kendisi doldurduğu taahütnamede 2011 yılı içinde ödemesi gereken tutarı 4 taksit halinde taahhüt ettiğini söylüyor. Bize gelen cevaplarda usulüne uygun taahhüt verilmediği için red cevabı çıkmıştı. Daha önce tahliye olan arkadaşlar 2011 yılı için taksitlendirme meselesinden hiç bahsetmemişti. Verilen örnekleri kullandıklarını söylemişlerdi. Bize yine red cevabı mı gelecek????

      • sn umut anlaşılıyorki mahkemeler arasında taahhütname konusunda bile farklılıklar var
        taahh.nameler nasıl hazırlanmış neden farklıdır
        mantıklı bir açıklama bulamıyorum
        biz borcun 1/3 29.12.2010 sonuna kadar kalan 2/3 ünü 2912.2011 tarihine kadar ödeyeceğiz dedik ve 5 kişi bu şekilde tahliye oldu
        taksitlere bölünmedi şu ay bu kadar bidahaki ay şu kadar ödenecek denmedi arkadaşlardan bir tanesi bu tahh. den 32 dosyasına yolladı farklı yerlerin hepsi kabul etti ama sizinkiler etmedi
        borçluyu daha sıkboğaz edebilmek adına taksitlendirme şekline dönüştürlmek istendiğini düşünyorum yani taksitler aksadı mesela iki taksit aksadı diye şikayetmi edilecek ama kanun açık bir yılın sonuna kadar 1/3 ödenecek deniyor
        sn kulkuloğluna bu durumuda aktardık
        bakalım ne olacak

  10. sn ;Yılmaz geçmiş olsun aramıza hoşgeldiniz.
    ALLAH bir daha o acıları yaşatmasın borçlarınızı ödemeyi nasip etsin…..

  11. sayın umut bey
    ben taahüttleri borcumun %30nun 01.12.2010
    tarihine böldüm ve %70ini 9. ay 10. ay 11. ay 12. ay 2011e böldüm bu şekilde mahkemelere gönderdim.
    4 gün sonra idareye dilekçe yazdım.dosyalarım ne oldu diye yani salı günü o günde bana 8 dosyan geldi 1 tanesini bekliyoruz dediler.ayın 5inde de tahliye oldum ama benim dosyalarım eskişehir,istanbul,izmir,uşak bu illerdeydi sanırım ankaradaki mahkemelere geç geliyor.yani ben bu şekilde tahliye oldum…
    Darısı herkese Rabbim bir daha buralara düşürmesin…

    • Yılmaz bey günaydın,

      Size sormak istediğim bir kaç soru var, cevaplarsanız çok memnun olurum.

      1- Nevşehir cezaevinde çekten yatanların hepsi aynı koğuştamı kalıyorlar? Siz C-302 de miydiniz?
      2- 31 Aralıkta 2009 tarihinde taahhütleri gönderdik demişsiniz. Biz yılbaşı günü Ankara’da taahütlere verilen cevapları toplamaya çalışıyorduk. Size kaç defa taahhüt doldurttular?Benim eşimden aldığım bilgiye göre ilk seferinde taahhütname diye sadece bir dilekçe almışlar ellerinden, yeni çıkan yasadan yararlanmak istiyorum şeklinde. Daha sonrada anladığımız kadarıyla 2 kez cezaevi yönetimine faksladığımız ve gelip elden teslim etmeye çalıştığımız taahhütleri doldurtmuşlar.
      3- Borcun %70’nin 2011’de 4 taksit halinde ödenmesi gerektiği şeklindeki yönlendirmeyi size kim yaptı?
      4- İşlemlerinizi bir avukat elden mi takip etti?
      5- Bizim 6 dosyamız var, 5’i Ankara 1’i İstanbul’da. Cezaevi yönetimi ile görüştüğümüzde bize farklı dosya numaraları veriyorlar. Örneğin 1 tane Gaziantep çıkıyor. Bu kısmı ise hiç anlayabilmiş değilim.

      Şu an aklıma gelenler bunlar, mümkün olursa sizinle telefonda görüşmek isterim. Dernekte benim numaram SUTAV hanım Mtn beyde var, benimle iletişim kurarsanız çok memnun olurum.

      • Sn.Umut,

        Şu ana kadar Nevşehir ile yaptığımız görüşmelerden edindiğim izlenimi size aktarmak istiyorum;

        a.) Anladığım kadarı ile Nevşehir Cezaevi; yeni yasanın çıkmasını takiben ordaki arkadaşlarımızdan taahhüt değil, yeni yasa ile uyarlama talebi şeklinde birer dilekçe almış ve ilgili mahkemelere göndermiş.
        b.) Sizin girişimlerinizden sonra taahhütleri alıp ilgili mahkemelere göndermiş. Dolayısı ile her mahkemeden bu dilekçe ve taahhütler özenle takip edilmeli, Bazılarında (vekalet ve erken ibraz gibi) beraatler olabilir.:)
        c.) Paneldede izlediğimiz ve görüştüğümüz diğer arkadaşlardan edindiğimiz bilgilere göre bu ek maddelerin uygulamasında hakim ve savcıların kafası karışık şöyleki;
        1.) Taahhüt;ödenecek miktarlarda kesin rakam ifade etmeli bu rakamlar ödeme tarihine kadar işleyecek temerrüt faizini kapsamalı diye düşünen hakim ve savcılar var,
        2.) Herhangi bir sebeple kesinleştikten sonra temyiz edilmş olan dosyaların ilgili mahkemesi tarafından temyiz mahkemesine gönderilmesi gerekir diye düşünen hakim ve savcılar var.

        Sizin ulaştırdığınız taahhüt ile tahliye olan onlarca arkadaşımız var

        Taahhütleri (kesinlikle) aylık taksitlere bölmek gerekmiyor. Borcun işleyecek temerrüt faizi ile birlikte 1/3 ü taahhüt verdiğiniz tarihe göre bir yıl sonrasına (biriki gün öncesi), kalanını iki yıl sonrasına (biriki gün öncesi) olmak üzere iki taksit olarak verebilirsiniz. Bu konuda içiniz rahat olsun, bu kanuni hakkınız. Eğer bir red gelirse sadece faizle ilgili şekil şartından olacaktır. (Çünkü bu konuda hakimler kararsız.)

        Bir an önce eşinize kavuşmanız dileğimle.

        • Mtn bey,

          Cevabınız için teşekkür ederim. Sizinde bildiğiniz gibi bu iş arttık deneme yanılma tahtasına dönmüş durumda. En son Nevşehirden bir avukat bulup cezaevine yolladım. Avukata da sizin gibi bende mühendis gözüyle konuyu pratik olarak defalarca şekilde izah etmeye çalıştım. Cuma günü en son taahhütler doldurtulmuş. Bugün Ankara’dan araştırmaya başlayacağım. Yılmaz beyin taksitli şekilde taahhüt verme şekli kafamı karıştırdı. Umarım bu sefer her şey yolunda gider…

          • Yolunda gideceğini ve en kısa zamanda kavuşacağınızı umuyorum.

            Avukatınızın ihtiyacı olursa Rahmi Beyle temas kurmasınıda sağlıyabiliriz.

            Kolay gelsin,

            Not: İki taksidin haricinde aylık taksitlere bölmeye ihtiyaç yok ve ben hukukçu değilim ama bir dost olarak önermiyorum.

  12. sayın arkadaşlar nevşihirde bizlere tahüttanamelri verdiler ayın 31.12.2009 tarihinde tahüttleri gönderdik.
    biz orda toplam 9 mhkumduk çekten dolayı yatan.orda hepimiz tahütleri aynı gün verdik.
    ben ayın 05.01.2010 trhinde saat: 20.30da tahliye oldum ama cezaevinin bu konuda hiç bir suçu yoktur.Çünkü tahliye gelmeyince onlarda bişi yapamıyorlar.orda yatan arkadaşlarda en kısa zamanda çakarlar İNŞALLAH… benim 9 dosyam vardı.en çok dosyası olan kimdi bilmiyorum diğerlerinide tanımıyorum ama remzi abiyi tanıyordum.

  13. 06 ocak 2010 da cekten dolayı tahlıye olan benım fakat 9 dosyam vardı farklı ıllerden
    nevsehır ceza evınden ALLAH HEPİNİZİN YARDIMCISI OLSUN dualarımız sızınle

  14. NEVŞEHİRDEN SON HABERLER!!!

    1 kişi tahliye olmuş, tek bir dosyası varmış ve dosya Nevşehir dosyasıymış. Elden takiple 20 güne anca tahliyeyi başarmışlar. Nevşehir cezaevi yöneticilerini üstün hizmet anlayışı ve gayretli çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum sonunda birini bırakmışlar.
    Gelelim diğerlerinin durumuna: 2 kişi ceza süresinin dolmasına az kaldığı için taahhüt vermemişler. Tabi vermezler 20 gün bile haybeden kaldılar zaten.

    Bizim durumumuz: Bulduğumuz Avukat perşembe günü taahhütü elden götürerek eşime teslim etmiş. Cuma günü savcılığa fakslanacakmış. Yani her seferşnde sil baştan taahhüt doldurutuyoruz. Bu 3. sefer umarım son sefer olur. Daha dosyalar Ankara’ya gelecek te biz burdan cevapları geri faksalatacağız. Allah hepimizin akıl sağlığını ve sabrını muhafaza etsin …..

  15. elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağız inşallah

  16. Nevşehir Medya

    Yetkili arkadaşların bazıları bu konu ile alakalı bizede ulaşdılar bizde şuan http://www.nevsehirmedya.com
    sitesi olarak bir araştırma yapıyoruz

  17. bu konuyla ilgili bana da mail gelmişti araştırdım ve bir avukat arkadaşım tahliyenin olduğunu buna bizzat şahit olduğunu söyledi

    • yani bir sorun yokmu diye anlayalım
      tahliye değil tahliyeler olması gerekir
      bizim arkadaşımızın yakını henüz tahliye olamadı

    • Size mail atan bendim. Biz hala tahliye bekliyoruz ve gün ve gün takip ediyoruz. Orda bildiğimiz karadıyla 7-8 kişi bu durumda ve bu hafta red cevabı nedeniyle yine tahliye olamadılar. Çıkan kimdir hiç bir fikrim yok. Dün bizede bir avukat vasıtasıyla haber geldi ama çıkanın çek mağduru olup olmadığını bilmiyoruz.

  18. iyi akşamlar,
    yasa çıktı, iş gündemden düştü. tahliyelerde sıkıntı var, kimse ilgilenmiyor. 50,000 kişiden kaçı çıkabilecek 1 nisan’a kadar kim bilir. bu konuyu medyaya (uğur dündar, mehmet ali birand) gibi isimlere taşımadıkça bu iş çözülmeyecek sanırım. benim fikrim içimizde medya bağlantısı olan kişilerin bir an önce bu iş ile ilgilenmesidir. yoksa içeridekileri çıkarmayacaklar….

  19. NEVŞEHİRDE SON DURUM !!!!!!
    Sn. Diego ve ben örnek taahhütnameleri Nevşehir cezaevine geçen hafta ayrı ayrı elden verdiğimizi söylüyoruz. Dosyalarımız Ankara’da ve taahütlere red cevabı çıktı. Yani hala tahliye yok.
    Nevşehir Barosundan avukat talep ettim onada red cevabı verildi.
    Bugün elimizde avucumuzda olmayan ne varsa borç harç sağdan soldan para dilenip Nevşehirden bir avukat bulduk.
    Kendisine 5491 sayılı Çek Kanunu dahil örnek taahhütleri tekrar yolladım. Gün içinde defalarca telefonlaştık. Anladığım şu ki avukatlar bile bizden fazla bir şey bilmiyor. Bana Avukatın söylediği aynen şu ” Neden taahhüt veriyorsunuz ki sizin alacaklınızla anlaşmanız gerekiyormuş” Delirmemek elde değil, biz mi anlatamıyoruz yoksa karşımızdakiler mi anlama özürlü!!!!! Geçici Madde 2 yi okumasını söyledim. Yapılması gerekeni tekrar ve tekrar anlattım daha ne yapabilirim bilmiyorum….

  20. elif // Ocak 7, 2010 3:00 pm | Yanıtla

    sn çek mağdurları

    chp milletvekili M.Şevki Kulkuloğlu nun önümüzdeki hafta içinde c.evi tahliye sıkıntıları
    ve benzeri konulardaki sorunlarla ilgili basın toplantısı düzenleyeceğini görüşmelerimiz sonucunda öğrendik.

    Bu konulardaki sıkıntılarınızı info@kosiad.biz
    dernek mailine yollamanızı bekliyoruz

  21. ayhan tekin/ağrı

    bu gün yemek yemeyeceğimi dünden duyurmuştum .yarında yemek yemiyorum.nevşehirli kardeşlerimiz yalnız değildir.yapılan

  22. arkadaşlar bizler iflas ettik herşeyimizi hacz ettiler ben şahsıma 2009 un ocak ayında evime ekmek götüremez hale gelmiştim bir tl bulamadık ekmek almak için kayın validemden 20 tl borç istedim oda verdi saolsun ogün kendi kendime söz verdim param olunca canımın istediği şeyi alıp yiyicem diye bugün allaha şükürler olsun iyi kötü karnımızı doyuruyoruz aç kalıp pisikolojimi bozmak istemiyorum bu yüzden katılamıyorum ama katılan arkadaşlarıda canı gönülden destekliyorum

    • buradaki açlık ; birlikte hareket etme,birşeyleri değiştirme,dönüştürme bilincini doyuran bir açlıktır,sn.06 ankara,hani aç kalmışsınızya 1 tl bulamadığınız için,bir daha olmasın diyedir,piskolojiniz bu ülkede bütün bu olup bitenlere değilde biyolojik açlığınıza bozuluyorsa,doysanızda durumunuzda çok bir değişiklik olamazmış gibi geliyor.

      yazdıklarımı;biryerlere gönderme,mesaj,üstünüze alınacağınız kısmı da latife olarak yorumlayın lütfen:)

  23. merhaba arkadaşlar Nevşehir cezaevindeki olayları protesto ediyorum.Ayrıca sigara zammını protesto ediyor ve tüm duyarlı insanları ,tüm zamlara karşı ses çıkarmaya çağırıyorum.

  24. nasıl oluyor yaa böle şeyler anlamıyorum yasa çıktımı çıktı nie insanların gururlarıyla onurlarıyla oynuyorsunuz yaaa yazık bırakın insanlarııı yeter artık lütfen…..bende yarın yemek yemiyorum şu anda çek ten cezaevinde bulunan tüm arkadaşlarımıza yanlız deilsiniz diorum ve direnme hakkımı yarın kullanıyorum yemek yemiyorum…!!!!!!

  25. ayhan tekin/ağrı

    arkadaşlar ayrıca yemek yememe eylemine başlarsanız banada nöbet yazın

  26. ayhan tekin/ağrı

    nevşehir cezaevindeki olayları bende protesto ediyorum.onur kırıcı ve her türlü haksız davranışlara karşı insanlık onurumla bende direnme hakkımı kullanacağım . yarın bende yemek yemeyeceğim.nevşehirli kardeşlerim yalnız değildir……

Yorum yaparak destek olabilirsiniz