bir paket özgürlük …


ogün anladım bir paket makarnanın nekadar kıymetli olduğunu
ankara büyük şehir belediyesinin arabaları mahallemizde ellerinde bir liste ve bir koli önceden belirlemiş oldukları adreslere koliyi bırakıp gidiyorlardı arkalarından ellerini açıp on dakikadan fazla dua eden bir bayan ve iki çocuğunu görmüştüm.duygu sömürüsü yapıyo bunlar ellerinide boşa açıpdua ediyolar diye çok kızarmıştım.
dağıtımı yapanlara o koliyi alanlara bunlarda hiçmi utanma yok bir paket makarnaya tenezül ediyorlar hiçmi şerefleri yok bunların diye kendi kendime kızar küfrederdim.
ozamanlar maddi durumum oldukca iyiydi ama bir gün geldi işlerim bozuldu avukatlar herşeye elkoydu ve sıfıra cıktık eve haciz geldi nevar ne yok hepsini götürdüler sadece yatak odası kaldı halı kilim beyaz eşya çocuğun atarisine kadar herşeyi götürdüler iş yok para yok kaldık ortada bikaç gün sonra yiyecek ekmeğimiz dahi kalmadı işte ogün kafamı ellerimin arasına aldım yarabbi dedim belediyeye gidip bir koli yardımmı istesem diye düşündüm eşime dedim düşündüklerimi çok ağrımıza gitmişti beraber oturup iyicebi ağladık belkide büyük konuşmuştum allahın gücüne gitmişti buda bana bir tokadıydı işte ogün bir paket makarnanın nekadar kıymetli olduğunu anlamıştım bu yardımları dağıtanlara ogün ellerimi açıp bende dua ettim ogünden sonrada yardım alıyorlar diye insanları hiç küçümsemedim hor görmedim artık şu anki kazancımızla ailemin geçimini rahat bir şekilde sağlıya biliyorum allah o günleri birdaha gösdermeşin hiç kimseye öyle günleri yaşatmasın inşallah

“06 ankara”  rumuzlu okuyucumuzun yorumudur. katkısı için teşekkür ediyorum.

1 responses to “bir paket özgürlük …

  1. borca hapis ve ev eşyalarının haciz edilmesini kınıyorum
    öğretilmiş/öğrenilmiş çaresizlikten kurtulma anı ne zaman gelecek acaba mağdur kardeşlerim….sitenize sahip çıkın yapılan acımasızlıkları ve ve hukuksuzluklaru kosiad ile paylaşın
    ben öyle yaptım ve çok faydasını gördüm
    …………………………………………………………….

Yorum yaparak destek olabilirsiniz