Sayın büyüklerim, sesimi duyunuz.


Sayın hukuk çu büyüklerim saygıdeğer mağdur dostlarım boşu boşuna ümit ile beslenmeyin açlık kıtlıktan ölüp gidersiniz iki senedir denemediğim yapmadığım şey kalmadı dürüst bir esnaf doğru bir insan olmama rağmen dolandırıcı daha bir sürü ad takabileceğin aşşağılık isimler alltında yargılandım hiç kimse 20 senedir sen çok dürüst bir esnafmışsın ne olduda şimdi böle oldu demedi bir çare var gel şunu yap demedi ver allah ceza yağdı dosyaları ödemeye gücümüz yetmiyor en kolay cezaları ödeyip veya taksitlendirip zaman kazanmaya işe güce bakmaya çalışıyorum alacaklı olanlarıda anlyamıyorum yatsın hapis yatsın ne olursa olsun diyor bida demiyor yav be adam zaten parası olmadığı için çek karşılık bulmamış hapis yatınca sihirli bir değnekmi hediye ediyorlar tahliye olurken çıkar çıkmaz parayı ödeyiveriyor sanıyorlar bunu hiiç mi hiç anlayamıyorum her masum insan bir gün suçlu duruma düşebilir bu hayatda insan olnın başına herşey gelebilir tanık ken sanık olabilir bunları avukat adı altında konuya tamamen ticaret olarak bakan o şahıslar neden bunu anlatmazlar mantığı deklare etmezler bunuda anlamıyorum kısaca devlet bu işde hiç bişi yapacak gibi gözükmüyor düşünsenize ne kadar borçlu varsa bi okadarda hatta iki katı alacaklı ve alacaklı adayı var bu ne demek oy kaygısı sarmış olan bu devlet bu kadar oy kaybını göze alırda bu affı çıkarırmı buna inanmak çılgınlık olur ben inancımı kaybetmeye başladım emek harcayan ve hayla inanan tüm büyüklerime saygım sonsuz kolaylıklar gelsin..

 

KARŞILIKSIZ ÇEK VERENLERE HAPİS CEZASI KALKIYOR

 

 

Yorum yaparak destek olabilirsiniz