Adam kessen kolaydı, pırasa kesmeyecektin …


Eeeee kılavuz ?
“Ben şöyle demiştim”.
“Ben böyle demiştim”.
“Ben”, “Biz”, “Ben”, “Biz”, …..
Ne oldu ????????????????????

KILAVUZU KARGA OLANIN
BURNU PİSLİKTEN ÇIKMAZ, ÇIKAMAZ.

Elimizdeki silahı kullanmayalım, bekleyelim.
Yok canııııııım. İsteyen gitsin kullansın, ben kullanmasın mı dedim ?

SAYIN APC/ÇEK MAĞDURLARI !

AİHM ELİMİZDEKİ SİLAHIMIZ.
BUNU TOPLUCA KULLANMAYA BAŞLARSAK İŞE YARAR.

BUNUN ALTERNATİFİ KARGALARI DİNLEMEYE DEVAMDIR.

Burnumuz niye pislikten çıkmıyor ?

1. Kılavuzumuzu kargalardan seçiyoruz.
2. Kendilerini entellektüel olarak tanıtan kimseler, en güncel kitap olarak aslı 1982′de, Türkçe en son tercümesi de 2004′te yayınlanmış kitapları okuduklarını söylüyorlar, salık veriyorlar. Bunları yutuyoruz.

Gerçekci , Aralık 16, 2011, 23:04

5 responses to “Adam kessen kolaydı, pırasa kesmeyecektin …

  1. Arkadaşım,

    Bu sitenin “Çek Mağdurları Konuşuyor” kısmında fazlasıyla bilgi var.

    Bu sitenin “AİHM” kısmında da bilgi var.

    wwwcekmagdurucom sitesinin yorumlarında çok fazla bilgi var.

    wwwcekyasasimagdurlariwordpresscom sitesinin yorumlarında çok fazla bilgi var.

    Arıca KOSIAD Ankara ve İstanbul şubeleri ücretsiz yardım sağlıyorlar AİHM müracaatlarında. İletişim bilgileri şöyle:

    KOSIAD-Istanbul Şubesi
    Telefon : 0212 210 90 71 (YEŞİM HANIM)

    KOSİAD-Ankara Şubesi
    Karanfil 1 sok.17/17 Kızılay – Ankara
    İletişim tel – 0553 278 72 10 – 0553 278 72 11
    İlgili : Yurdanur Hanım ve Tülin Hanım

  2. yada ne bekliyoruz. yolunu ve nasılını bilen varmı. ne yapmak gerekiyor başvuru için.

  3. evet nasıl başvuruyoruz tada ne bekliyoruz

Yorum yaparak destek olabilirsiniz