Hatır çeki, banka kredisi “Nasıl çek mağduru oldum ?”


serdar permalink
Aralık 31, 2009 7:56 pm

suat bey,
ben 10 yıllık firmamı hatır çeklerine ve banka kredilerine 10 günde kaybettim. Piyasaya 1 T.L mal karşılığı borcum yok. İyiniyetimin cezasını falanda çekmiyorum. hatır çeki bu; 1 kere verdinizmi girdabından kurtulamazsınız. adam aldığı çeki ödiyemez ve siz ondan çek alıp kredinizden ödersiniz. sonra 1-2 çek daha aldın verdin derken bu çekler faizle 2 yılda katlaya katlaya büyür; sonra kriz olur, banka kredileri geri ister ve batarsınız.

çekte hapside savcı ifadeye çağırdığında duydum ben. sonra 1 avukat buldum, sistemi yavaş yavaş anladım.

her gün adliyelerdeyim. dava dava dolaşıyorum. hepsi banka ve faktoring şikayetçilerin. sizin gibi çok yazdım bu sitede ama gerçek başka. dün şişli 8 asliye cezada görülen 113 duruşmanın hepsinde şikayetçi banka ve faktoring sanıkta hep şahıslardı. diğer şişli mahkemeleride öyle.kısaca asliye ceza olmuş ÇEK CEZA. zaten ciddi davalar için ayrı mahkeme salonu açıyorlar genelde.

esnafın esnafla sorunu yok. doğru düzgün şikayet bile etmiyorlar birbirlerini. asıl sorun çek tefecileri yani çeke para verip milleti yıllarca sömüren sonrada iplerini çeken yasal tefecilerde, banka ve faktoringlerde. bu nedenle çek mağduru cümlesi çeki alanın değilde verenin bir tanımlaması oldu artık türkiyede.

burda amacımız çekte hapsi kaldırarak bu ağa düşmüş ve gün gün eriyen insanlara özgürlüklerini geri vermektir. gelinde sizde destek olun bu yola. hapis kolay değil, yatcam deyip yatılmıyo. bence siz orda 2 gün bile geçiremezsiniz. allah kimseyi düşürmesin. hele hele borç için asla.

Yorum yaparak destek olabilirsiniz